Hoi allemaal,
Ik heb maandag de 28ste mijn contract voor Dommel Homeconnect naar Domel gestuurd. Vandaag krijg ik echter een brief van Belgacom dat mijn internet + telefonie 4 augustus al wordt afgesloten. Als ik hier een rond lees merk ik dat het rond de 10 dagen duurt voor ik de activatiecode krijg. Dus dit betekent dat ik enkele dagen zonder internet ga zitten ? Hoe kan ik dit oplossen ?
Mvg Tom
Belgacom opzegging
-
- Pro Member
- Berichten: 236
- Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
- Locatie: Puurs
- Bedankt: 5 keer
Ik heb ook nog belgacom, en de 6de komen ze bij mij langs (Raw Copper) aansluiten. Maar ik heb zelf niets opgezegd bij Dommel ik heb hen wel gezegd dat ik graag mijn connectie zou willen behouden. Vandaar dat ze mij op Raw Copper zetten. Tis maar wat je wilt hé. Alleen zal de Raw Copper iets langer duren dan een simpele activatie van je Dommelaccountje. En je hebt dan ook het nadeel dat 9/10 je nog voor BGC moet betalen tot einde van die bepaalde maand. Ik weet niet of Dommel zelf belgacom gaat afzeggen voor mij of niet maar dat laat ik je dan eventueel nog weten of ze dat automatisch doen of niet.
Hoi allemaal,,
Ik heb vandaag mijn brief van Dommel gehad. Normaal werd mijn internet van Belgacom vandaag opgezegd maar ik ben nog lekker aan het surfen
Mvg Tom
Ik heb vandaag mijn brief van Dommel gehad. Normaal werd mijn internet van Belgacom vandaag opgezegd maar ik ben nog lekker aan het surfen
Dus ik mag hem nu nog niet activeren ? Dus ik zit alsnog 2 dagen zonder internet ?U telefoonaansluiting wordt geactiveerd op het nummer 03....... en dit op 06/08/08. De activatie van uw lijn dient enkel in de telefooncentrale te gebeuren. Er dient dus niemand thuis aanwezig te zijn. Gelieve op deze datum na 18.00 uur, uw homelink software opnieuw op te starten op uw computer en de volgend activatiecode in te geven.
Mvg Tom