hey iedereen,
ik probeer vanuit de huis van mijn ouders op mijn draadloos netwerk te gaan, ik doe het volgende: vieuw aviable network, ik kies dat van mijn ik geef de paswoord in en klik op conect. maar ik krijg telkens een 169 ip aders. nu ik doe disconect en terug conect en waar ik mijn paswoord moet ingeven is dan automatisch ingevuld maar, met 8karakters terwijl mijn paswoord maar 5karakter is? wat doe ik verkeerd?
draadloos wiffi
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
En hoe ver wonen je ouders van jou af ?neo2008 schreef:ik probeer vanuit de huis van mijn ouders op mijn draadloos netwerk te gaan
ik heb bij mijn ouders een outdour antenne. ik heb 4blokjes dus totaal niet zwak... kan het zijn als de router uitsta dat het dan toch op de lijst sta mss heb ik mijn router uitgedaan of iemand anders mijn zus ofzo. maar als de router uitsta sta mijn verbinding in de lijst?
groetjes
groetjes
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Normaal niet.neo2008 schreef:kan het zijn als de router uitsta dat het dan toch op de lijst sta mss heb ik mijn router uitgedaan
Nu dergelijk IP-adres geeft aan dat je er geen krijgt... je hebt toch zeker een router, en je security is toch in orde (anders heb je dergelijk probleem soms ook).
Test je bij je ouders met je eigen laptop van thuis ?