Kinepolis TV stop ermee... PRIME via INDI

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Het digitale aanbod van INDI wordt grondig aangepast. De televisieleverancier van de vier zuivere intercommunales biedt vanaf morgen zijn digitale settopbox te huur aan voor vier euro per maand. Voor een digitale recorder komt dat maandelijks op zes euro. Wie beide diensten voor televisie in hoge definitie wil, krijgt dit voor respectievelijk zes en acht euro per maand.

Het nieuwe aanbod toont veel gelijkenissen met dat van Telenet. Toch hebben de overnameplannen van laatstgenoemde niets met de introductie van het huurmodel te maken. "Het gaat in de eerste plaats om de markt en de prijzen", verklaart INDI-woordvoerder Eddy Beyltjens. "Er zijn mensen die de aankoop te duur vinden; een huurformule past hen beter." De mogelijkheid om een toestel te kopen blijft wel bestaan.

Nieuw voor de recorders is dat het mogelijk wordt om een reeds begonnen programma volledig te herbekijken. Dat kan doordat de toestellen automatisch opnemen en steeds het laatst uitgezonden uur bewaren.

Ook het zenderaanbod wordt enigszins gewijzigd. De filmzender KinepolisTV wordt geschrapt en vervangen door Prime Film. Optioneel komen daar nog de andere Prime-zenders bij, waaronder ook de HD-kanalen.


http://www.zdnet.be/news.cfm?id=86852
Mate
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 jul 2005, 16:44

goed nieuws, eindelijk alle prime kanalen!
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Ik kan er alleen maar eens goed mee lachen . Je betaalt 2 € extra huur per maand om met een HD box ( want zonder die2 € extra passen ze sabotage toe , net zoals voor flexvieuw ) ook de uitzendingen in HD te kunnen kijken . En dan nog moet je 5 € extra betalen om ook prime in HD te kunnen kijken ! .

Ze zijn daar goe zot aan't worden daar .
Mate
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 jul 2005, 16:44

dopke schreef:Ik kan er alleen maar eens goed mee lachen . Je betaalt 2 € extra huur per maand om met een HD box ( want zonder die2 € extra passen ze sabotage toe , net zoals voor flexvieuw ) ook de uitzendingen in HD te kunnen kijken . En dan nog moet je 5 € extra betalen om ook prime in HD te kunnen kijken ! .

Ze zijn daar goe zot aan't worden daar .


dat moet je toch niet doen? :roll:
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

t Ziet er toch uit dat ze op TN aan het afstemmen zijn. Kwestie van een eventuele overgang zonder veel verandering voor te bereiden?
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Mate schreef:
dopke schreef:Ik kan er alleen maar eens goed mee lachen . Je betaalt 2 € extra huur per maand om met een HD box ( want zonder die2 € extra passen ze sabotage toe , net zoals voor flexvieuw ) ook de uitzendingen in HD te kunnen kijken . En dan nog moet je 5 € extra betalen om ook prime in HD te kunnen kijken ! .

Ze zijn daar goe zot aan't worden daar .


dat moet je toch niet doen? :roll:


En waarom niet ? . Nog een maandje en m'n indi HD intro abbo is een jaar oud . Goede gelegenheid om die brol buiten te smijten , en sateliet in huis te halen .

Het vooruitzicht om die dure prutsers waar ik al internet bij MOET nemen , ook nog eens voor tv in huis nemen , nee dank u , voor een interactieve constante reset nodig hebbende box .
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

dopke schreef:
Mate schreef:
dopke schreef:Ik kan er alleen maar eens goed mee lachen . Je betaalt 2 € extra huur per maand om met een HD box ( want zonder die2 € extra passen ze sabotage toe , net zoals voor flexvieuw ) ook de uitzendingen in HD te kunnen kijken . En dan nog moet je 5 € extra betalen om ook prime in HD te kunnen kijken ! .

Ze zijn daar goe zot aan't worden daar .


dat moet je toch niet doen? :roll:


En waarom niet ? . Nog een maandje en m'n indi HD intro abbo is een jaar oud . Goede gelegenheid om die brol buiten te smijten , en sateliet in huis te halen .

Het vooruitzicht om die dure prutsers waar ik al internet bij MOET nemen , ook nog eens voor tv in huis nemen , nee dank u , voor een interactieve constante reset nodig hebbende box .


als je hem weg doet mag je hem altijd hierheen sturen ;)
Bates
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 13 dec 2007, 17:56

dopke schreef:En waarom niet ? . Nog een maandje en m'n indi HD intro abbo is een jaar oud . Goede gelegenheid om die brol buiten te smijten , en sateliet in huis te halen .

Het vooruitzicht om die dure prutsers waar ik al internet bij MOET nemen , ook nog eens voor tv in huis nemen , nee dank u , voor een interactieve constante reset nodig hebbende box .


Man kom uit je grot... is al niet meer nodig sedert 01/05
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen_technologie/INDI_gaat_in_zee_met_Prime_(Telenet).7725482-436.art

INDI gaat in zee met Prime (Telenet)
INDI, het digitale tv-platform van Interkabel, biedt zijn klanten vanaf augustus films en sportwedstrijden aan via Prime, de betaalzender van Telenet. De samenwerking met Kinepolis TV wordt stopgezet. Volgens INDI-topman Rudy Nys staat de deal volledig los van de huidige strijd tussen Belgacom en Telenet om de overname van Interkabel.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Vind het nog steeds jammer dat ik het signaal van in-di niet op pc kan krijgen in HD formaat, of iemand moet mij op weg helpen.
Nu neem ik alles op via mijn dvd-recorder, maar daar verlies ik dus al alle hd kwailiteit.

Verder vind ik dit zeer interessant nieuws want ik heb vele jaren Filmnet/canal+ gehad, totdat het ineens niet meer ging via de kabel hier.
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Bates schreef:
Man kom uit je grot... is al niet meer nodig sedert 01/05


Ah dat is dan positief . Nu gaat het dan blijkbaar plots wel , heeft BGC een eigen leugen onderuitgehaalt ( en al die tijd mensen op extra kosten gejaagd ) .


p.s op een beleefde manier antwoorden gaat ook .
voodoodoll
Plus Member
Plus Member
Berichten: 111
Lid geworden op: 27 dec 2007, 17:36

Helaas ben je nog altijd verplicht om die telefoonlijn waar je Belgacom TV op hebt te combineren met hun ADSL.. een andere ISP is niet mogelijk.
Mate
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 jul 2005, 16:44

eens gecheckt, via de prime site kun je precies al Prime bestellen voor Indi, maar op de indi site is er nog niks van te bespeuren. Ik vermoed dat ze hier nog aan de pakketten zullen werken want het sport pakket van Prime bevat bijna net dezelfde als van Indi, met prime sport erbij natuurlijk.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Als die prime kanalen nu eens op satelliet kwamen he...
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 mar 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

SplinterByte schreef:Als die prime kanalen nu eens op satelliet kwamen he...


alternatieven genoeg :wink:
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Ik weet het, maar niet bij TV VLaanderen.
Bij Canal Digitaal heb je wel 3 film kanalen maar die zitten (nog??) niet in een of ander TVV pakket. Zal wel weer iets te maken hebben met uitzendrechten ofzo aangezien TVV en Canal Dig van dezelfde firma is...
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

SplinterByte schreef:Ik weet het, maar niet bij TV VLaanderen.
Bij Canal Digitaal heb je wel 3 film kanalen maar die zitten (nog??) niet in een of ander TVV pakket. Zal wel weer iets te maken hebben met uitzendrechten ofzo aangezien TVV en Canal Dig van dezelfde firma is...

Als je eens wist hoeveel die 3(2) filmkanelen kosten bij ca+NL.
Gelukkig bestaan daar andere oplossingen voor.
Mate
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 jul 2005, 16:44

telenet stuurt nu iedereen in de indi zone een brief waarin ze vragen nog wat geduld te hebben en prime te nemen via hun binnenkort. Want dat zou minder inspanning vragen dan een indi recorder te moeten halen, en je krijgt er gratis 5 kanalen bij :lol:

tja, natuurlijk krijg je ze gratis, want je betaalt er al jaren voor zonder ze te krijgen :roll:

zou dit dan toch betekenen dat Indi apart verder kan gaan, maar telenet zichzelf ernaast ook gewoon aanbiedt?
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”