Ik heb me mogelijks verkeerd uitgedrukt... Ik bedoel: Dommel failliet en het nieuwe bedrijfje alvast een groot klantenbestand (zonder meteen erg winstgevend te zijn, want dat is Dommel nu ook niet).Toxeh schreef:Met de voorwaarden die je aangeeft: vergeet het maar
dommel=hopeloos....
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3310
- Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
- Locatie: Lochristi
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Is alleen maar een nadeel als het niet zo goed gaat en als je je privé-bezit wil beschermen dat zijn er niet veel alternatieven hé?driesel schreef:Of de service op korte termijn veel kan verbeteren betwijfel ik wel, hoor.
Schedom is een nv (sowieso al slechte zet in hun geval als je het mij vraagt) en dus zijn de jaarrekeningen en -resultaten vrij beschikbaar.
Ook de bvba voldoet aan die voorwaarde.Astralon schreef:Is alleen maar een nadeel als het niet zo goed gaat en als je je privé-bezit wil beschermen dat zijn er niet veel alternatieven hé?driesel schreef:Of de service op korte termijn veel kan verbeteren betwijfel ik wel, hoor.
Schedom is een nv (sowieso al slechte zet in hun geval als je het mij vraagt) en dus zijn de jaarrekeningen en -resultaten vrij beschikbaar.
Ik vind het persoonlijk onverstandig om een onderneming te starten als nv.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3310
- Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
- Locatie: Lochristi
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Leg eens uit, ik begrijp niet wat er mis is met een NV.
In tegendeel, tot gisteren had je zelfs het voordeel dat de aandelen echt naamloos waren en dus gemakkelijk verhandelbaar.
De jaarrekening van een bvba kan even goed worden opgevraagd.
http://www.nbb.be/pub/03_00_00_00_00/03 ... m?l=nl&n=1
In tegendeel, tot gisteren had je zelfs het voordeel dat de aandelen echt naamloos waren en dus gemakkelijk verhandelbaar.
De jaarrekening van een bvba kan even goed worden opgevraagd.
http://www.nbb.be/pub/03_00_00_00_00/03 ... m?l=nl&n=1
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Heeft het altijd gedaan tot een paar dagen geleden.staartmees schreef:@dietervanb: die 1919 is een dienstnummer van belgacom, logisch dat die het niet doet terwijl je telefoon op Dommel zit.
Toen ik pas bij Digitel was ging dat ook niet, heb toen Dommel gecontacteerd, en die hebben dat binnen het uur gactiveerd (dat waren nog eens tijden).
Nu zou ik die 1919 wel kunnen gebruiken, maar dan zou die de prefix van Belgacom er voor moeten vormen. Kent iemand die ?
De naam van het topic is misschien niet goed gekozen, maar ik werd er ook van beschuldigd dommel gewoon te willen "bashen"/"zwart maken" met leugens (omdat ik een maand teveel had betaald).Lord Utopia schreef:Och, het is het zoveelste topic dat op de kar springt om Dommel nog maar eens te bashen he
Je kan niet ontkennen dat er serieuze fouten gebeuren bij dommel, en je moet niet elke keer afkomen met "je bent dommel aan het bashen e.d."
Dan zou iemand anders even goed elke keer dat jij iets positief zegt kunnen zeggen dat je gewoon dommel wilt ophemelen.
En wat hebben we daar nu aan.
En ik ben al beschuldigd geweest dat ik dommel wil zwartmaken en dan heb ik bewijzen aangebracht en daar werd ineens niet meer op gereageerd (en nu zijn er nog meerdere die hetzelfde probleem hebben, zijn dit dan ook allemaal leugenaars?)
Ik heb trouwens bewijzen laten zien van de facturen, of heb ik deze dan vervalst?
...
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Natuurlijk ga ik dat niet ontkennen, bij elk bedrijf loopt er wel iets verkeerd. Maar bij het kleinste probleem, zoals hier bij go2bonsai als zeggen dat Dommel hopeloos is gewoon om het feit dat zijn verbinding nog niet afgesloten is...
-
- Pro Member
- Berichten: 427
- Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
- Locatie: Maaseik
- Bedankt: 9 keer
Ik heb de indruk dat Dommel op dit ogenblik tenonder gaat aan zijn eigen succes, het produkt op zich is goed, de prijs is ok en er zijn een hoop mensen die willen overstappen.
Als het personeelsbestand niet meegroeit om de toevloed aan problemen/incidenten af te handelen, tja...
Gezien de problemen bij mijn huidige provider was ik op zoek naar een ander, Dommel net omwille van die geweldige hype (iets wat bij mijn huidige provider ook gespeeld heeft) viel af.
Als het personeelsbestand niet meegroeit om de toevloed aan problemen/incidenten af te handelen, tja...
Gezien de problemen bij mijn huidige provider was ik op zoek naar een ander, Dommel net omwille van die geweldige hype (iets wat bij mijn huidige provider ook gespeeld heeft) viel af.
Begrijpelijk, ik denk dat het best voor Dommel is dat hun sterke groei wat afgeremd wordt. Gelukkig zijn er nog alternatievenispwatch schreef:Ik heb de indruk dat Dommel op dit ogenblik tenonder gaat aan zijn eigen succes, het produkt op zich is goed, de prijs is ok en er zijn een hoop mensen die willen overstappen.
Als het personeelsbestand niet meegroeit om de toevloed aan problemen/incidenten af te handelen, tja...
Gezien de problemen bij mijn huidige provider was ik op zoek naar een ander, Dommel net omwille van die geweldige hype (iets wat bij mijn huidige provider ook gespeeld heeft) viel af.
Idem hier, af en toe een fractie van een seconde muziek te horen.frado schreef:heeft helpdesk nu mega veel storing of ligt dat aan mij :s ? Kbel via sim kaart van mijn ma omdat zij een abo heeft bij mobi*, en ik herlaadkaarten. Zit ech veel storing op :s
Krijg wel niemand aan de lijn :s
-
- Pro Member
- Berichten: 236
- Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
- Locatie: Puurs
- Bedankt: 5 keer
Das misschien hun nieuwe manier van mensen afschepen, dan kunnen ze het steken op hun infrastructuur die niet deugd
khang nu weer aan de lijn^^. Hoe zou'k het g edaan krijgen dat ik mijn voip vandaag krijg, en niet via een ticket dat ze aanmaken?
*edit: en kbel via skype, heb nog 50 cent^^ . Iets van 1,7 cent per minuut. Anders ist direct via de gsm :s . hopelijk raak ik nog binnen voor tegoed helemaal weg is . Anders zal't gsm worre :s
*edit: en kbel via skype, heb nog 50 cent^^ . Iets van 1,7 cent per minuut. Anders ist direct via de gsm :s . hopelijk raak ik nog binnen voor tegoed helemaal weg is . Anders zal't gsm worre :s
Laatst gewijzigd door frado 04 aug 2008, 10:51, in totaal 1 gewijzigd.
nja tis weer een slecht moment zo te zien :s . Zal later nog eens proberen zeker :s . Technisch neem ik nooit, ik neem altijd 3e optie. Technisch geraakt ge nooit binnen.
Maar ik was om 9u klaar om te bellen, maar tzat dan overal storing op, en geraakte nie binnen
Maar ik was om 9u klaar om te bellen, maar tzat dan overal storing op, en geraakte nie binnen
bwa ja. Maar ze zeggen dat ze wel minder technische mogelijkheden hebben in het systeem tov de technische dienst. Volgens mij zitten die allemaal in dezelfde kamer met dezelfde systemen hoor:p. Anyways wachttijdje van 11minuten erop, zal later es opnieuw proberen...
zou die schijtkwaliteit van het muziekske kunnen liggen aan het feit dat ik bel met een oudere sim kaart? Die belt perfect naar gewone gesprekken enzo, maar bij dat muziekje hoor i kde raarste dingen :s . En mn skype tegoed is ondertussen ook op
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik heb vandaag al keer of 5 gebeld (naar het 011 nummer)... meestal breekt het af na kwartierke ofzo "dit nummer pakt niet af, probeer later opnieuw". ook al 1x verbonden geweest met een fax. één ding is zeker, je moet veel tijd & geduld hebben wil je iemand te pakken krijgen.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ik bel al ganse dag naar 011 en 0800 en niks niks niks ...
ik geraak maar niet binnen.
eveneens naar het 011 nummer ... direkt een plaat die precies blijft hangen en dan ... het door u gevormde nummer bla bla bla. en hung up.
ik geraak maar niet binnen.
eveneens naar het 011 nummer ... direkt een plaat die precies blijft hangen en dan ... het door u gevormde nummer bla bla bla. en hung up.
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17
bel je met een gsm dan is het je gsm-operator die je er na een paar minuten of eerder afsmijt met deze boodschap.
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
raar was na 4 min binnen..
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
vaste lijnstaartmees schreef:bel je met een gsm dan is het je gsm-operator die je er na een paar minuten of eerder afsmijt met deze boodschap.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
na 2 uur constant proberen geef ik de pijp aan maarten. gelukkig belde ik niet voor een dringend geval..... bij belgacom & telenet moet je soms ook lang wachten, 't verschil met dommel is dat je telkens de verbinding verliest en at the end of the day heb je niemand aan de lijn gekregen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
heb ze kunnen bereiken en ja ze weten ervan dat een heel aantal mensen met hetzelfde probleem zitten. VOIP gaat niet aan en SIP account staat als unknown foutmelding in router.
Er werd nogmaals aangedrongen bij system adm om er spoed achter te zetten.
zal waarschijnlijk niet helpen. daar staan we dan terug. Ganse dag bellen en een sorry gekregen van helpdesk. Is probleem van system admin en die moet dat oplossen. En nu?
wachten zeker? tot wanneer?
Er werd nogmaals aangedrongen bij system adm om er spoed achter te zetten.
zal waarschijnlijk niet helpen. daar staan we dan terug. Ganse dag bellen en een sorry gekregen van helpdesk. Is probleem van system admin en die moet dat oplossen. En nu?
wachten zeker? tot wanneer?
tja wie weet :s . Bij mij is om 13u de provisioning handmatig gestart, maar nu heb ik nog altidj geen voip. Kzal best es bellen om te vragen hoe het zit. En kwas ook vergeten te vragen ivm proforma factuur die ik liever iets later zie :s.
Maar dat van die 4u, klopt dat nu? Want ik heb eigenlijk al meer gelezen dat het pas de dag erachter werkt..
Maar dat van die 4u, klopt dat nu? Want ik heb eigenlijk al meer gelezen dat het pas de dag erachter werkt..
-
- Plus Member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 19 jul 2008, 18:25
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Ze moeten daar toch ook beseffen dat dat probleem dan bij hen ligt, als er zoveel zijn met hetzelfde probleem.HANs schreef:heb ze kunnen bereiken en ja ze weten ervan dat een heel aantal mensen met hetzelfde probleem zitten. VOIP gaat niet aan en SIP account staat als unknown foutmelding in router.
Er werd nogmaals aangedrongen bij system adm om er spoed achter te zetten.
zal waarschijnlijk niet helpen. daar staan we dan terug. Ganse dag bellen en een sorry gekregen van helpdesk. Is probleem van system admin en die moet dat oplossen. En nu?
wachten zeker? tot wanneer?
-
- Pro Member
- Berichten: 380
- Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 29 keer
Ze maken er bij dommel inderdaad een potje van.
Vergelijkbaar met scarlet one van een drietal jaar geleden?
Ben reeds enkele jaren bij dommel, maar zal het zeker niemand meer aanraden. Na het verlof misschien zelfs overstappen naar ...
Dxadsl is in ieder geval een optie.
Vergelijkbaar met scarlet one van een drietal jaar geleden?
Ben reeds enkele jaren bij dommel, maar zal het zeker niemand meer aanraden. Na het verlof misschien zelfs overstappen naar ...
Dxadsl is in ieder geval een optie.
- testertje
- Elite Poster
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
M'n vriendin heeft op 2 juli haar Homeconnect contract via e-mail doorgestuurd.
Een paar weken later hebben we nog niets in de bus gekregen.
Zij maakt een ticket en krijgt als antwoord 'juiste activatiedatum weten we niet, maar zal weldra gebeuren.'
Verleden week wordt het abonnementsgeld wel afgehouden (evenals het huidige Netconnect abonnement).
Terug een ticket: 'De activatie valt één van de dagen in uw bus'.
We zijn nu dus 7 dagen verder en nog steeds niets.
Ik weet dus niet vanaf wanneer dit Homeconnect abo begint te lopen.
Het zal nog wat worden om dit 100% in orde te krijgen.
Een paar weken later hebben we nog niets in de bus gekregen.
Zij maakt een ticket en krijgt als antwoord 'juiste activatiedatum weten we niet, maar zal weldra gebeuren.'
Verleden week wordt het abonnementsgeld wel afgehouden (evenals het huidige Netconnect abonnement).
Terug een ticket: 'De activatie valt één van de dagen in uw bus'.
We zijn nu dus 7 dagen verder en nog steeds niets.
Ik weet dus niet vanaf wanneer dit Homeconnect abo begint te lopen.
Het zal nog wat worden om dit 100% in orde te krijgen.
- klooooon
- Pro Member
- Berichten: 337
- Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
[quote="frado"
Maar dat van die 4u, klopt dat nu? Want ik heb eigenlijk al meer gelezen dat het pas de dag erachter werkt..[/quote]
Klopt van geen kanten die 4 uur !!!!
Ik wacht al van 16 juli op mijn voip lampje
daar gaat de 4 uur theorie
Maar dat van die 4u, klopt dat nu? Want ik heb eigenlijk al meer gelezen dat het pas de dag erachter werkt..[/quote]
Klopt van geen kanten die 4 uur !!!!
Ik wacht al van 16 juli op mijn voip lampje
daar gaat de 4 uur theorie
mja dan is die provisioning gewoonweg niet gestart hé. Ik doelde meer op de mensen waarvan het lampje maar de dag erachter ging branden. Anyways, als't morgenochtend niet brandt, zal ik moeten terugbellen...
-
- Starter Plus
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:07
Ik dacht ook van over te stappen naar dxadsl vanwege hun "goede en snelle support", 5 dagen geleden gemaild en tot op heden nog steeds geen antwoordblidi schreef:Ze maken er bij dommel inderdaad een potje van.
Vergelijkbaar met scarlet one van een drietal jaar geleden?
Ben reeds enkele jaren bij dommel, maar zal het zeker niemand meer aanraden. Na het verlof misschien zelfs overstappen naar ...
Dxadsl is in ieder geval een optie.
- Devilzown
- Elite Poster
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Bel ne keer dan he, als het druk is dan komen emails altijd als laatste.rubenpiepers schreef:Ik dacht ook van over te stappen naar dxadsl vanwege hun "goede en snelle support", 5 dagen geleden gemaild en tot op heden nog steeds geen antwoordblidi schreef:Ze maken er bij dommel inderdaad een potje van.
Vergelijkbaar met scarlet one van een drietal jaar geleden?
Ben reeds enkele jaren bij dommel, maar zal het zeker niemand meer aanraden. Na het verlof misschien zelfs overstappen naar ...
Dxadsl is in ieder geval een optie.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
huh, das raar. welke adres had je gebruikt?rubenpiepers schreef:Ik dacht ook van over te stappen naar dxadsl vanwege hun "goede en snelle support", 5 dagen geleden gemaild en tot op heden nog steeds geen antwoordblidi schreef:Ze maken er bij dommel inderdaad een potje van.
Vergelijkbaar met scarlet one van een drietal jaar geleden?
Ben reeds enkele jaren bij dommel, maar zal het zeker niemand meer aanraden. Na het verlof misschien zelfs overstappen naar ...
Dxadsl is in ieder geval een optie.
PS: je kan ook live chatten
-
- Starter Plus
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:07
Ik had [info at dxadsl punt be ] gebruikt.
Bij lifechat krijg ik iedere keer deze melding:
Live chat is momenteel niet bereikbaar wegens afwezigheid...
Bij lifechat krijg ik iedere keer deze melding:
Live chat is momenteel niet bereikbaar wegens afwezigheid...