Ja, je hebt gelijkRogue schreef:Leest iedereen hierover?Rogue schreef:Van iemand die bij BGC werkt, heb ik gehoord dat alleen de light abbo's worden opgewaardeerd in juli. In augustus kunnen de GO/PLUS 12 Mbit krijgen. Met dommel zal dit in alle waarschijnlijkheid niet anders zijn
Alee, de tweede wave krijgt toch 12 Mbps in augustus, bij die tweede wave zullen waarschijnlijk ook de klanten van alt. ISP's bijzitten. Ofwel is het 22 juli, op dat vlak wil ik EDPnet ook wel nog vertrouwen.
Zeg, moest niet iedere provider op 1 juli effectief 12 Mbps kunnen aanbieden van het BIPT? Waarom moeten ze wachten tot de helft van juli? Blijkbaar maakt Belgacom misbruik van hun machtspositie door eerst hun eigen klanten voor te laten (beetje zoals Mobistar en hun iPhone). 'k Wil niet de zoveelste zijn die dit zegt of er over neut, maar in dit geval lijkt het er toch wel zeer sterk op. Nu ik kan het enerzijds wel begrijpen he, eigen klant eerst, maar als netwerkleverancier heb je ook verplichtingen toe naar je professionele klanten die op hun beurt ook klanten bedienen.