adsl ergens anders?
Als ik nu een laptop ergens anders op het telefoonnet aansluit en inlog met mijn account gegevens kan ik dan ergens anders verbinding maken op het internet?
-
- Elite Poster
- Contacteer:
wat bedoel je met 'ergens anders'?
Ja kan in Belgie inbellen(dialup) met je login en pass van Skynet ADSL op volgende nummers:
090930199 (v90 compatibele modems)
090930196 (56K compatibele modems)
090930192 (X2 compatibele modems en ISDN modems)
Ja kan in Belgie inbellen(dialup) met je login en pass van Skynet ADSL op volgende nummers:
090930199 (v90 compatibele modems)
090930196 (56K compatibele modems)
090930192 (X2 compatibele modems en ISDN modems)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Wil je verbinding maken met je eigen account over ADSL of over PSTN? Normaal kan je met de inloggegevens van je ADSL-account ook over een gewone telefoonlijn, met een gewone, klassieke modem. Natuurlijk maak je dan wel communicatiekosten.
Is er turboline geactiveerd op die telefoonlijn? Indien je een Skynet / Tiscali /... -account hebt, en de lijn is op een Belgacom-DSLAM aangesloten kan je met je eigen login ook online, maar dan via ADSL en een ADSL-modem natuurlijk. Is de lijn aangesloten in de centrale op een Scarlet DSLAM, dan kan je enkel via ADSL online als je een Scarlet / Adsl2Fit / LaTribu / ... account hebt.
Overigens hebben niet alle providers een PSTN-service!
Is er turboline geactiveerd op die telefoonlijn? Indien je een Skynet / Tiscali /... -account hebt, en de lijn is op een Belgacom-DSLAM aangesloten kan je met je eigen login ook online, maar dan via ADSL en een ADSL-modem natuurlijk. Is de lijn aangesloten in de centrale op een Scarlet DSLAM, dan kan je enkel via ADSL online als je een Scarlet / Adsl2Fit / LaTribu / ... account hebt.
Overigens hebben niet alle providers een PSTN-service!
Heb het via gewone telefoon inbel verbinding moeten doen.
Adsl breedband verbinding werkte er helaas niet.
mvg Xavier.
Adsl breedband verbinding werkte er helaas niet.
mvg Xavier.