Van Telenet naar ADSL2FIT

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
Gast

Ik zou graag willen veranderen van Internet provider wegens de limieten van telenet en de crappy upload van telenet. Maar ik zit met een paar probleempjes.

Ik heb telefonie van Telenet. Maar ik heb gelezen dat ik een actieve belgacom lijn nodig heb voor ADSL2FIT.
Ik moet dan waarschijnlijk ook een nieuwe modem kopen voor ADSL2FIT zoja , welke ?
Ik heb een Belgacom lijn maar die is niet actief , dus ik zal moeten betalen om deze te activeren ?
en moet ik dan ook betalen voor hun maandelijks telefonie-abbonement ?
En ik woon in Oostende , is ADSL2FIt daar snel of traag ?
en heb ik een telefonie abonnement van belgacom nodig om ADLS2FIT te kunnen gebruiken ?
sorry voor deze lange reeks vragen :p

Ik hoop echt dat ik aan 512kbps zal kunnen uploaden *kwijl*
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Ja, je moet een nieuwe modem kopen. Die ethernetgevallen van alcatel/thompson zijn niet slecht.

Je zal waarschijnlijk moeten betalen voor de activatie van je lijn. Want voor a2f moet je een actieve telefoonlijn hebben. Je zal dan ook maandelijks abonnementsgeld moeten betalen aan BGC.

Of A2F daar snel is of niet, dat kan ik niet zeggen, maar de problemen zijn ver gedaan en bijna iedereen zit boven de 2000. Dus er kan niet geklaagd worden.

En een BGC lijn zonder telefoonabo gaat nu eenmaal niet. Dus je zal dit ook moeten betalen aan BGC.

Deze info stond eigenlijk al op het forum. Dus je kon ze zelf gemakkelijk vinden. Wat prijzen betreft kan ik je niet helpen. Daar ben ik niet van op de hoogte.

Cheers
Afbeelding
Gast

ok bedankt
juist gelezen op de site van belgacom dat de activatie kosten 66 €zijn en dan nog iets van 15 € voor abonnemntsgeld telefonie.

zou dit kloppen ?
NuKeM
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 261 keer

Ik zou graag willen veranderen van Internet provider wegens de limieten van telenet en de crappy upload van telenet. Maar ik zit met een paar probleempjes.

Ik heb telefonie van Telenet. Maar ik heb gelezen dat ik een actieve belgacom lijn nodig heb voor ADSL2FIT.
Is niet nodig maar het komt goedkoper uit :)
Ik moet dan waarschijnlijk ook een nieuwe modem kopen voor ADSL2FIT zoja , welke ?
Je kan in de belgacom winkel binnenstappen of een andere, normaal gezien moeten alle ADSL modems verkocht in België op ons netwerk werken. Het is wel aan te raden een ethernet modem te nemen (geen USB/PCI model dus).
Ik heb een Belgacom lijn maar die is niet actief , dus ik zal moeten betalen om deze te activeren ?
Als je A2F met bgc lijn pakt ja, anders niet denk ik.
en moet ik dan ook betalen voor hun maandelijks telefonie-abbonement ?
Als je A2F met bgc lijn pakt denk ik van wel
En ik woon in Oostende , is ADSL2FIt daar snel of traag ?
Moeilijk tot onmogelijk te zeggen.
en heb ik een telefonie abonnement van belgacom nodig om ADLS2FIT te kunnen gebruiken ?
A2F heeft dus 2 opties, abo's waarvoor je een BGC lijn nodig hebt en abo's waarvoor niet (staat op hun site). Wat wel is, is dat het eigenlijk opmerkelijk goedkoper is een telefoonabonnement te nemen bij BGC en dan een A2F abo met BGC lijn/abo te pakken, dan een A2F abo zonder BGC te nemen...
sorry voor deze lange reeks vragen :p

Ik hoop echt dat ik aan 512kbps zal kunnen uploaden *kwijl*
NuKeM
Gast

echt bedankt voor deze replys. Wij bellen bijna toch nooit dus ik denk wel dat die telefonie niet veel zal uitmaken. :)

nog eens bedankt
stijn(vscomp)

Aansluiting is nu gratis bij belgacom :) (meer zou mss teveel zijn :p) je krijgt ook 10 u beltijd erbij :d
Gast

i know , i know !!!!

ik kan nie wachten 135 € gespaard yeeehaaaaaaa
PatMan

I'm also switching from Telenet to A2Fit :)

I'm tired of having a stupid 10 GB DL limit + I can't upload crap.

Don't feel like buying their volumeblookjes when I don't need to pay extra for that with A2Fit...
Vr-Man

Hey Allemaal...

:-D ADSL2Fit sinds gisteren geinstalleerd (Huizingen, Vlaams Brabant)

Nog niet kunnen testen omdat ik in Duitsland zit.

To the point:
Belgacom heeft de formule van een beperkt abonnement, de Budget-line. (Voor degenen die minder bellen) - Dit abonnement kost 11,70 euro per maand - Nadeel is dat de kosten/minuut de hoogte ingaan.

...kwestie van enkele eurootjes uit te sparen.

Vriendelijke groeten.
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”