Dommel Homelink probleem

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Tommyboy3
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 02 apr 2007, 09:01

Hoi allemaal,,

Ik wou net de software installeren die bij mijn Homeconnect box zat. Dit lukte allemaal goed. Ik starte de Homelink software op en doorliep alle stappen tot stap 5. Ik gaf mijn telefoonnummer in en kreeg dan dit :

Afbeelding

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen ?

Mvg Tom
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Opnieuw geprobeerd? Software volledig verwijderd en de laatse nieuwe geprobeerd http://www.dommel.com/setup.zip?

Bij mij duurde het even uit ongeduld drukte ik opnieuw op volgende. Het vond men adres enz en dan kreeg ik dat error. Gewoon ok gedrukt. Maar ik was al in't volgende stap wat bij jouw niet het geval is.

Natuurlijk moet het ook een bgc lijn zijn :p.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Toevalig een privé nummer (niet vermeld in de telefoongids)? Anders kan het wel dat de dommel database je niet herkent. Je kan best eens bellen ;) zou kunnen dat hun consultant vergeten is hier rekening mee te houden, maar normaal als je belt kunnen ze je wel aansluiten en passen ze hun software aan :)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Tommyboy3
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 02 apr 2007, 09:01

Hoi,

Alvast bedankt voor jullie hulp. Ik had de nieuwste software gedownload, maar dit maakt niet uit. En ik heb ook geen privénummer.

Mvg Tom
Tommyboy3
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 02 apr 2007, 09:01

Oké,, dit is raar, ik probeer het vandaag nog eens en het lukte vanzelf.
Bij stap 8 staat: Wenst u uw huidige actieve belgacom vaste telefoonlijn abonnement te behouden ?

Ja of nee ?

Wat bedoelen ze juist met deze vraag ? En wat moet ik hier op antwoorden ?

Mvg Tom
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

Als ge een zaak hebt, die iets anders doet dan belle (like Banksys ofzo) dan moet ge u BGC abbo behouden

Als het gewoon voor thuisgebruik is, moet ge belgacom niet houden (= het hele point van HomeConnect).

staat dus ook BIJ de stap als ge het eens leest
staartmees
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17

Alvorens je homeconnect voor je zaak te gebruiken, lees eerst even de kleine lettertjes. Indertijd bij Tele2 All-In stond er in de kleine lettertjes dat je hun systeem niet voor zakelijk gebruik mocht nemen. Heb gene idee of dat voor HomeConnect ook zo is.
calimero
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 jul 2008, 20:39

Ik had ook dat scherm. Maar heb geen nummer ingevuld.
Hoe ik het heb gedaan weet ik niet meer. (sorry) Maar weet wel dat ik het nummer niet heb ingevuld (had geen bgc nummer)

Voor de homeconnect hoef je toch gn bgc-nummer!?
tjahhh
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 26 jul 2008, 11:05
Bedankt: 1 keer

je hoeft geen belgacomlijn als zakelijke, je kan je pin/terminal gewoon via het Homeconnect laat lopen.
zo werkt het gewoon
Tommyboy3
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 02 apr 2007, 09:01

Ik ben nu aan het wachten op mijn activatiecode (heb het contract opgestuurd). Maar mag ik mijn router al aansluiten ondertussen ?

Mvg Tom
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

je mag dat al doen ja en uw oude internet info gebruiken. Kzou hem wel resetten op de activatiedag
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”