Ik heb een skynet Plus abbonement, en krijg dus ieder jaar Norton Internet security aan, en dit jaar dus versie 2004.
Maar nu komt mijn probleem/curiositeit: Ik heb vandaag 5 brieven aangekregen van belgacom op mijn naam, met elk 1 cd van NIS 2004 in.
Is er iets misgelopen, of ben ik goed gezien bij belgacom ?
Skynet Plus en NIS 2004
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Mmm... m'n vader heeft dit ook in z'n bus gekregen ?
Het enige wat hij heeft is een analoge modem, en daarmee gebruikt hij Tiscali inbel ?
Het enige wat hij heeft is een analoge modem, en daarmee gebruikt hij Tiscali inbel ?
Misschien is het toch wel normaal, daar je met een plus gebruiksrecht hebt voor 5 PC's.
(5 mailboxen) (dacht ik toch, mods verbeter mij indien ik verkeerd ben)
Ik denk dat je best telefonisch contact opneemt met de helpdesk op het gratis nummer voor ADSL abonnementen, deze dienst is bereikbaar tijdens de week van 09 tot 22 uur en van 10 tot 18 uur op zaterdag op het gratis Tf nr. 0800-23451, vraag wat zij voorstellen? (in uw plaats zou ik wel geen verzendingskosten betalen, of laat u een kleefbriefje opsturen van hun met de vermelding Porto wordt betaald door bestemmeling)
Indien er 2 exemplaren geleverd zouden zijn kon met dit nog zo laten, maar 5 lijkt me toch wel iets teveel om dit niet te melden bij hun, tenzij je er toch recht op hebt zie de eerste zin in dit bericht.
(5 mailboxen) (dacht ik toch, mods verbeter mij indien ik verkeerd ben)
Ik denk dat je best telefonisch contact opneemt met de helpdesk op het gratis nummer voor ADSL abonnementen, deze dienst is bereikbaar tijdens de week van 09 tot 22 uur en van 10 tot 18 uur op zaterdag op het gratis Tf nr. 0800-23451, vraag wat zij voorstellen? (in uw plaats zou ik wel geen verzendingskosten betalen, of laat u een kleefbriefje opsturen van hun met de vermelding Porto wordt betaald door bestemmeling)
Indien er 2 exemplaren geleverd zouden zijn kon met dit nog zo laten, maar 5 lijkt me toch wel iets teveel om dit niet te melden bij hun, tenzij je er toch recht op hebt zie de eerste zin in dit bericht.
-
- Erelid
- Contacteer:
Bij een Plus abo en nog 2 andere abo's mag je tot 4 pc's aansluiten
dus 1 + 4 = 5, daarom denk ik dat je 5 cd's krijgt omdat je op iedere pc een aparte licentie moet hebben volgens de licentievoorwaarden.
Je hoeft je geen zorgen te maken, je betaalt er tenslotte voor.
Greetz
Weetgraag
PS: zoals Blue-sky schreef
dus 1 + 4 = 5, daarom denk ik dat je 5 cd's krijgt omdat je op iedere pc een aparte licentie moet hebben volgens de licentievoorwaarden.
Je hoeft je geen zorgen te maken, je betaalt er tenslotte voor.
Greetz
Weetgraag
PS: zoals Blue-sky schreef
"Carpe Diem"
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Hmm,
Ergens lijkt het me niet logisch om 5cd's naar hetzelfde adres in 5 verschillende omslagen te versturen???
Nu, bij die plus is er idd recht op 4pc's aansluiten, maar of dat recht geeft om NIS op 4pc of 5pc's aan te sluiten.. ik weet niet, maar dat heb ik toch nog nooit gehoord. Volgens mij hebben die zaken niks met elkaar te zien. Het plus abo heeft gewoon een paar extra features, bovenop het go abo: meer pc's aansluiten op de adsllijn en je krijgt er gratis NIS bij.. maar dacht niet dat dit met licentie voor meerdere pc's was....
Ik zou zeggen, foutje bij Belgacom?
Indien er toch meerdere licenties zouden zijn: bvb 5, dan kan een verklaring, dat ze 5cd's sturen, zijn dat Symantec van registratie procedure is gewijzigd...dat het daarmee te zien heeft, want voorheen kregen de Plussers toch ook maar 1cd? Enfin, dan nog met die activatie.. lijkt me niet logisch.: 1cd en 5 serials ja.. .
Fout in dbase ofzo, dat je meermaals voorkomt?
Ergens lijkt het me niet logisch om 5cd's naar hetzelfde adres in 5 verschillende omslagen te versturen???
Nu, bij die plus is er idd recht op 4pc's aansluiten, maar of dat recht geeft om NIS op 4pc of 5pc's aan te sluiten.. ik weet niet, maar dat heb ik toch nog nooit gehoord. Volgens mij hebben die zaken niks met elkaar te zien. Het plus abo heeft gewoon een paar extra features, bovenop het go abo: meer pc's aansluiten op de adsllijn en je krijgt er gratis NIS bij.. maar dacht niet dat dit met licentie voor meerdere pc's was....
Ik zou zeggen, foutje bij Belgacom?
Indien er toch meerdere licenties zouden zijn: bvb 5, dan kan een verklaring, dat ze 5cd's sturen, zijn dat Symantec van registratie procedure is gewijzigd...dat het daarmee te zien heeft, want voorheen kregen de Plussers toch ook maar 1cd? Enfin, dan nog met die activatie.. lijkt me niet logisch.: 1cd en 5 serials ja.. .
Fout in dbase ofzo, dat je meermaals voorkomt?
I love it when a plan comes together!
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Kzou het toch maar in de gaten houden... want er moet een reden zijn waarom je die cd's 5x krijgt... als dat bvb komt doordat er duplicatie in een dbase is.. dan bestaat de kans dat facturatie ook duplicatie kent... maw: oppassen.. en de rekening checken
I love it when a plan comes together!
-
- Erelid
- Contacteer:
Ik heb dit eens nagekeken op het Skynetforum en daar is er nog geen enkele reactie gekomen(zover ik gekeken heb)
Zoals je schrijft The Oddity, rekening in de gaten houden.
Greetz
Weetgraag
Zoals je schrijft The Oddity, rekening in de gaten houden.
Greetz
Weetgraag
"Carpe Diem"
mmzzzzz, NIS... dat zegt me wel iets hé Weetgraag
Neen ik denk niet dat het normaal is dat je d e5cdroms krijgt in verschillende omslagen... Ik denk trouwens als mijn geheugen nog goed is, dat je zelf voor een plus maar 1 cd krijgt!
Greetz,
Fly
Neen ik denk niet dat het normaal is dat je d e5cdroms krijgt in verschillende omslagen... Ik denk trouwens als mijn geheugen nog goed is, dat je zelf voor een plus maar 1 cd krijgt!
Greetz,
Fly
FlyingDoc, The real and Only one
is back!
----
is back!
----