ik ga nu m'n netconnect opzeggen om naar homeconnect over te schakelen (nieuw nr)
wat zou ik in m'n opzegbrief moeten zetten?
Wat moet er in een opzegbrief?
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Als je langer dan 12 maanden netconnect hebt dan kan je er gewoon inzetten ; Dat je de geleverde diensten van Dommel niet meer wenst en dat je op datum van ..... de stopzetting wilt van je huidig kontract .( Eind datum van je betaalde maand, rekening houden dat je bij dommel betaald voor de maand die gaat komen. En in de laatste 14 dagen van dat contract homeconnect aanvragen.grox schreef:ik ga nu m'n netconnect opzeggen om naar homeconnect over te schakelen (nieuw nr)
wat zou ik in m'n opzegbrief moeten zetten?
Vandaag gebeld met de helpdesk, netconnect wordt automatisch voor jou stop gezet. Voor degene die het interesseren, het kan geen kwaad dat je nog geen 12 maanden netconnect klant bent maar ze zeggen wel dat de maand gratis weg valt bij overstap. (zie ook andere threads)
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
klopt maar als je nog een maand te goed hebt dan worden deze kosten niet terug betaald . Deze worden gezien als omzetkost . Dus je word genaaid !lcars8467 schreef:Vandaag gebeld met de helpdesk, netconnect wordt automatisch voor jou stop gezet. Voor degene die het interesseren, het kan geen kwaad dat je nog geen 12 maanden netconnect klant bent maar ze zeggen wel dat de maand gratis weg valt bij overstap. (zie ook andere threads)