Antwoordapparaat

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Telespetter
Starter
Starter

Gebruik sedert 2 jaar een Siemens telefoon, alles werkte perfect. Als ik nu een oproep krijg die ik niet beantwoorde, komt erop 'Nieuw bericht', maar hoe kan ik mijn berichten van mijn antwoordapparaat beluisteren? Mijn telefoon knippert nu onophoudelijk.
Mijn Homeconnect is sedert gisteren actief, alles werkt zonder probleem, internet, telefonie, maar ik kan mij ook nog niet aanmelden in mijn homelink software, is dit normaal? Voor de rest een dikke pluim voor Dommel, ik heb hier gisteren een 3 tal uren op de userbase berichten zitten lezen en wat mijn probleem betreft niets tegengekomen.
Alvast bedankt voor een antwoord. :wink: :wink:
BBB
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Telespetter schreef:ik kan mij ook nog niet aanmelden in mijn homelink software, is dit normaal? Voor de rest een dikke pluim voor Dommel, ik heb hier gisteren een 3 tal uren op de userbase berichten zitten lezen en wat mijn probleem betreft niets tegengekomen.
Alvast bedankt voor een antwoord. :wink: :wink:
Een 3-tal uren en nog nergens iets gelezen van dat je nog niet kan inloggen in je homelink software? Of wil je zeggen van dat nieuw bericht?
1. Als ik via HomeConnect probeer in te loggen met mijn email adres en paswoord, krijg ik de boodschap
Quote:
u kan niet inloggen alvorens uw adsl signaal geïnstalleerd is
of de boodschap
Quote:
u kan momenteel niet inloggen aangezien de configuratie van uw modem en/of; de activatie of overname van uw telefoonnummer nog niet is afgerond

Oplossing: Geduld. Dit komt vanzelf in orde. De HomeConnect software updaten helpt niet. Je '.dat' files wissen ook niet. Op de Dommel server(s) moet worden aangegeven dat jouw ADSL lijn actief is. Pas dan kan je inloggen.
Sticky topic, eerste post, Problemen en oplossingen

edit: als je voordien netconnect had en hetzelfde e-mail adres gebruikt hebt dan kan deze link u misschien helpen (ook uit het sticky topic): http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... gen#239951
...
Telespetter
Starter
Starter

Het gaat mij duidelijk om de telefoon, de andere problemen problemen zijn opgelost, waarvoor mijn dank.
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Is dit geen geval van RTFM ? :mrgreen:
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik heb geen idee of het antwoord apparaat nu in de router zit of niet. Maar het zou kunnen dit nog niet in de software (homelink) zit en later zal geïntegreerd worden (september las ik in een topic).
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Wentie
Member
Member

inderdaad, in mijn topic :)

Ik heb gisteren dommel eindelijk een keertje aan de lijn kunnen krijgen, en daar zeiden ze me dat het antwoordapparaat nog niet beschikbaar is, dit zou in de update in september worden gegeven. Dus nog even geduld en dan kan je het antwoordapparaat gebruiken :)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”