We hebben Tele2 All In en zijn tevreden over het internet, maar absoluut niet tevreden over de telefonie. We hebben regelmatig heel slechte verbindingen waar we met moeite kunnen verstaan wat er gezegd wordt(zowel bij ons als de gesprekspartners). We hebben ook al heel veel opmerkingen gehad over wat een slechte lijn dit was. Regelmatig is het ook totaal niet mogelijk om een telefoonverbinding te krijgen(ook als we niet online zijn). Soms krijgen we dan na tig keer proberen verbinding, soms niet.
Heeft iemand hier een oplossing voor.
Alvast bedankt.
Zeer slechte telefoonverbinding(als die er als is)
-
- Plus Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
BELGACOM !
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Heb je dit al gemeld aan de helpdesk van Tele2? Ik had hetzelfde probleem, en na wat aanpassingen door de helpdesk was het probleem grotendeels opgelost.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Als ze zeggen dat het opgelost is maar het lukt maar niet, dan heb je twee opties. Je hoopt dat je hier één van de twee Tele2-medewerkers tegenkomt, ofwel stap je over naar een andere all-in-one oplossing bij een andere provider.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Eigenlijk is het waar he L-army ik ben eigenlijk ook schuw voor die all-in abbo’s bij gelijk welke adsl provider met telefoon over inet…inet weg en je gaat maar lang peperduur gsm’men (bv dommel helpdesk) naar helpdesk voor een oorzaak (modem,lijn, of bv dommel plat..)
Zit je dan nog met een slechte adsl1/2+ lijn, kan het vrij frustrerend zijn qua kwaliteit enfin vertrouw nog die voip bij de adsl providers niet helemaal, analoog werkt hier nog best van al jammer dat een bv classic abbo bij BGC peperduur is tja..
Ook als ge weg bent met je lijn bij BGC, en er mankeert wat aan je lijn , bekijk het dan maar he zou ik zo zeggen…
Zit je dan nog met een slechte adsl1/2+ lijn, kan het vrij frustrerend zijn qua kwaliteit enfin vertrouw nog die voip bij de adsl providers niet helemaal, analoog werkt hier nog best van al jammer dat een bv classic abbo bij BGC peperduur is tja..
Ook als ge weg bent met je lijn bij BGC, en er mankeert wat aan je lijn , bekijk het dan maar he zou ik zo zeggen…
-
- Premium Member
- Berichten: 725
- Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
- Locatie: Neerpelt
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
VOIP bij belgacom loopt over een aparte VC, zodat die niet beinvloed wordt door internetverkeer. Of dat bij versatel zo is betwijfel ik.
Iig heb ik al meer klachten gehoord over de kwaliteit van voip bij versatel.
Iig heb ik al meer klachten gehoord over de kwaliteit van voip bij versatel.
Mijn VOIP lijn bij Tele2 werkt anders prima , geen storingen , kan altijd bellen en ben altijd bereikbaar .
Er zullen bij elke operator wel klanten zijn met problemen maar om dan meteen te zeggen dat het hele systeem op nikske trekt lijkt me een beetje overdreven.
Er zullen bij elke operator wel klanten zijn met problemen maar om dan meteen te zeggen dat het hele systeem op nikske trekt lijkt me een beetje overdreven.
- Dfrog
- Elite Poster
- Berichten: 1235
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
- Locatie: Beerse
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Corleone schreef:Mijn VOIP lijn bij Tele2 werkt anders prima , geen storingen , kan altijd bellen en ben altijd bereikbaar .
Er zullen bij elke operator wel klanten zijn met problemen maar om dan meteen te zeggen dat het hele systeem op nikske trekt lijkt me een beetje overdreven.
mja, maar van dit soort "onheilsposts" krijg ik dus de kriebels. Ik durf niet goed overstappen naar T2 door dit soort posts. Je zou er inderdaad maar mee zitten.
Ik begrijp niet goed dat die VOIP zo onstabiel moet zijn (bij T2). Bij Betamax heb ik uiterst zelden problemen en steeds goede lijn. Ik veronderstel dat de technologie van VOIP op punt staat(?). Heeft T2 dan zo'n brakke VOIP-servers?
Misschien een beetje los daarvan, is er geen merkbaar verschil tussen de upload snelheid van T2 en die van Scarlet-resellers?
-
- Premium Member
- Berichten: 725
- Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
- Locatie: Neerpelt
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
Bij belgacom heet dat i-talk.
Mss weet hier iemand of voip bij versatel ook over een aparte vc loopt.
Als dat niet het geval is lijkt het me logisch dat de geluidskwaliteit bij een druk bezette dslam slechter wordt.
Mss weet hier iemand of voip bij versatel ook over een aparte vc loopt.
Als dat niet het geval is lijkt het me logisch dat de geluidskwaliteit bij een druk bezette dslam slechter wordt.
- Dfrog
- Elite Poster
- Berichten: 1235
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
- Locatie: Beerse
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Vieten schreef:Bij belgacom heet dat i-talk.
Mss weet hier iemand of voip bij versatel ook over een aparte vc loopt.
Als dat niet het geval is lijkt het me logisch dat de geluidskwaliteit bij een druk bezette dslam slechter wordt.
Dat stukje begrijp ik niet. Ik heb disco+edpnet. Men zegt regelmatig dat EPNET ook schommelende snelheden heeft, dan zou ik toch ook met VOIPBuster problemen moeten hebben (omdat die toch ook over die EDPNet-dslam moet?)? Of ligt het hier misschien ook aan de beperkte uploadsnelheid bij T2?
Dfrog schreef:Corleone schreef:Mijn VOIP lijn bij Tele2 werkt anders prima , geen storingen , kan altijd bellen en ben altijd bereikbaar .
Er zullen bij elke operator wel klanten zijn met problemen maar om dan meteen te zeggen dat het hele systeem op nikske trekt lijkt me een beetje overdreven.
mja, maar van dit soort "onheilsposts" krijg ik dus de kriebels. Ik durf niet goed overstappen naar T2 door dit soort posts. Je zou er inderdaad maar mee zitten.
Ik begrijp niet goed dat die VOIP zo onstabiel moet zijn (bij T2). Bij Betamax heb ik uiterst zelden problemen en steeds goede lijn. Ik veronderstel dat de technologie van VOIP op punt staat(?). Heeft T2 dan zo'n brakke VOIP-servers?
Misschien een beetje los daarvan, is er geen merkbaar verschil tussen de upload snelheid van T2 en die van Scarlet-resellers?
Ma de VOIP van T2 is ni onstabiel ? Die werkt perfect , er zullen wel mensen zijn die problemen hebben maar die zijn er overal...
Kheb wel ADSL2 van Tele2 dus mijn upload is goed genoeg
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
howhowhow. Kalmpjes aan.
T2's track record is op dat gebied alles behalve spotless. Ik heb zelf maanden geworsteld met quasi onbruikbare VOIP omwille van technische redenen _buiten_ lijnkwaliteit, maar het probleem lag _enkel en volledig_ aan een complete ontoereikende bandbreedte die T2 ter beschikking stelde voor zijn klanten na eerste enkele maanden foutloos en snel te hebben gewerkt.
Maanden zitten mailen, bellen, met bewijzen (lijnrepsons data, snelheidstests, S/N en Att waardes) en dat _dagelijks_.
Heeft, zoals gezegd, maanden geduurd voordat het opgelost was, zelfs nadat T2 gewoon letterlijk toegaf dat ze met capaciteitsproblemen zaten in onze regio omdat ik al hun ongefundeerde "probleemoorzaken" als slechte lijn, te grote afstand en weet ik veel compleet onderuit kon halen.
Dus was toen mogelijk was, kan vandaag nog steeds. Wat mij MATELOOS stoort is dat T2 de modem dermate afschermt voor de gewone gebruiker dat het op een legale manier quasi niet mogelijk is om je te wapenen tegen een lapidaire "uw lijn is ok hoor mijnheer" respons van de helpdesk.
Als technisch ongewapende klant had ik -en daar ben ik zeker van- tot vandaag geen werkende telefoonlijn !
T2's track record is op dat gebied alles behalve spotless. Ik heb zelf maanden geworsteld met quasi onbruikbare VOIP omwille van technische redenen _buiten_ lijnkwaliteit, maar het probleem lag _enkel en volledig_ aan een complete ontoereikende bandbreedte die T2 ter beschikking stelde voor zijn klanten na eerste enkele maanden foutloos en snel te hebben gewerkt.
Maanden zitten mailen, bellen, met bewijzen (lijnrepsons data, snelheidstests, S/N en Att waardes) en dat _dagelijks_.
Heeft, zoals gezegd, maanden geduurd voordat het opgelost was, zelfs nadat T2 gewoon letterlijk toegaf dat ze met capaciteitsproblemen zaten in onze regio omdat ik al hun ongefundeerde "probleemoorzaken" als slechte lijn, te grote afstand en weet ik veel compleet onderuit kon halen.
Dus was toen mogelijk was, kan vandaag nog steeds. Wat mij MATELOOS stoort is dat T2 de modem dermate afschermt voor de gewone gebruiker dat het op een legale manier quasi niet mogelijk is om je te wapenen tegen een lapidaire "uw lijn is ok hoor mijnheer" respons van de helpdesk.
Als technisch ongewapende klant had ik -en daar ben ik zeker van- tot vandaag geen werkende telefoonlijn !
Maar dat er mensen wel problemen zullen hebben kan ik best geloven maar ik ken persoonlijk in mijn familie en vriendenkring verschillende mensen met Tele2 Allin , en niemand heeft problemen met telefonie , wel allemaal regio Antwerpen.
Ik heb zelf ook al mn probs gehad met tele2 (de disconnects) maar sinds dat opgelost is heb ik er totaal geen klagen meer over , integendeel zelfs , ik raad het iedereen aan.
Bij elke provider zullen er mensen zijn met problemen , deze site bewijst het, maar het ganse product slecht noemen is een beetje kort door de bocht imo.
Ik heb zelf ook al mn probs gehad met tele2 (de disconnects) maar sinds dat opgelost is heb ik er totaal geen klagen meer over , integendeel zelfs , ik raad het iedereen aan.
Bij elke provider zullen er mensen zijn met problemen , deze site bewijst het, maar het ganse product slecht noemen is een beetje kort door de bocht imo.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Kijk, ik ben het in grote lijnen met je eens.
Maar uit eigen ervaring heb ik geleerd dat ik T2 _niet_ blind mag aanraden voor iedereen. Iemand die zich geen gezeik met stabiliteit _kan_ veroorloven, die raad ik enkel BGC of Telenet aan. En dat _niet_ omdat je met die mensen _nooit_ problemen zou kunnen hebben, maar omdat er _in situaties waar er problemen kunnen optreden_ je bij deze firma's de beste kans hebt dat het op korte termijn opgelost raakt. Bij T2 heb ik nooit, nooit een commitment gehoord van wanneer of zelfs _of_ mijn problemen opgelost zouden raken. Geen. De klant met problemen wordt gesust met "we zijn er mee bezig" en "het netwerk wordt continu geupgrade (wat absoluut _niet_ waar is ! die uitleg hoor ik nu al meer als 2 jaar bij T2 en ik zie daar _niks_ van)" en meer van dat soort non-info. Bij rechtstreekse vragen van wanneer de situatie kan veranderen wordt er doodgewoon geen antwoord gegeven. Wat betekent dat voor de klant die op dat moment _echt_ problemen heeft ? Niks : shut up and pay, and take a hike if you don't like what we're dealing you.
Onze residente Eftelingen-onderdeel (is toch mooi gezegd, hé) die bij BGC werkt hamert heel vaak op "beste support" en in mijn dagdagelijkse ervaring is dat met gegronde reden. Als (ex?)prijsvechter T2 heeft niet de manpower noch de centen om quasi-hopeloze gevallen recht te trekken. Dat mensen als 320i, TheOne en T2m hier waardevolle en fantastische hulp weten bieden is grandioos en verdient hopen respect, maar het geeft ook aan _dat er genoeg situaties zijn waarbij het hele T2 support systeem grandioos faalt_ en ja, ik KEN die schaduwzijde van T2 uit eigen ervaring.
Ja, ik heb ook al torenhoge ruzies gehad met onwillige BGC helpdeskers en gek genoeg tot nu toe ENKEL met BGC, maar da's zelden, zeer zelden zelfs. En toch worden problemen bij hun zelfs bij onwillige helpdeskers vrij efficient opgelost, al is daar soms een klein dreigement bij nodig. Bij T2 ..... nou, ik heb me _nooit_ onheus uitgedrukt tegenover de medewerker aan de lijn, maar het niveau van sommigen van hen is .... absurd laag. Of zijn er hier nog oud T2'ers die zich de fantastische antwoorden van pakweg "Jos" nog kunnen voor de geest halen ?
Dus _iedereen_ T2 aanraden ? Vroeger niet, nu niet, en morgen ook niet. Feitelijk is het zelfs zo dat ik deze dagen weinig reden zie om T2 aan te raden, daarvoor is het vergelijkbare product dat Dommel op markt zet gewoon _te goed_, en daar heeft T2 voorlopig allersinds geen passende antwoord op. En voor je op het pijnpunt van Dommel wijst (de helpdesk) laten we wel wezen dat T2 op dat gebied ook niet echt punten scoort.
@Vieten : nee, ik dacht het niet, en mijn problemen in het verleden blijken trouwens ook dit aan te tonen.
Maar uit eigen ervaring heb ik geleerd dat ik T2 _niet_ blind mag aanraden voor iedereen. Iemand die zich geen gezeik met stabiliteit _kan_ veroorloven, die raad ik enkel BGC of Telenet aan. En dat _niet_ omdat je met die mensen _nooit_ problemen zou kunnen hebben, maar omdat er _in situaties waar er problemen kunnen optreden_ je bij deze firma's de beste kans hebt dat het op korte termijn opgelost raakt. Bij T2 heb ik nooit, nooit een commitment gehoord van wanneer of zelfs _of_ mijn problemen opgelost zouden raken. Geen. De klant met problemen wordt gesust met "we zijn er mee bezig" en "het netwerk wordt continu geupgrade (wat absoluut _niet_ waar is ! die uitleg hoor ik nu al meer als 2 jaar bij T2 en ik zie daar _niks_ van)" en meer van dat soort non-info. Bij rechtstreekse vragen van wanneer de situatie kan veranderen wordt er doodgewoon geen antwoord gegeven. Wat betekent dat voor de klant die op dat moment _echt_ problemen heeft ? Niks : shut up and pay, and take a hike if you don't like what we're dealing you.
Onze residente Eftelingen-onderdeel (is toch mooi gezegd, hé) die bij BGC werkt hamert heel vaak op "beste support" en in mijn dagdagelijkse ervaring is dat met gegronde reden. Als (ex?)prijsvechter T2 heeft niet de manpower noch de centen om quasi-hopeloze gevallen recht te trekken. Dat mensen als 320i, TheOne en T2m hier waardevolle en fantastische hulp weten bieden is grandioos en verdient hopen respect, maar het geeft ook aan _dat er genoeg situaties zijn waarbij het hele T2 support systeem grandioos faalt_ en ja, ik KEN die schaduwzijde van T2 uit eigen ervaring.
Ja, ik heb ook al torenhoge ruzies gehad met onwillige BGC helpdeskers en gek genoeg tot nu toe ENKEL met BGC, maar da's zelden, zeer zelden zelfs. En toch worden problemen bij hun zelfs bij onwillige helpdeskers vrij efficient opgelost, al is daar soms een klein dreigement bij nodig. Bij T2 ..... nou, ik heb me _nooit_ onheus uitgedrukt tegenover de medewerker aan de lijn, maar het niveau van sommigen van hen is .... absurd laag. Of zijn er hier nog oud T2'ers die zich de fantastische antwoorden van pakweg "Jos" nog kunnen voor de geest halen ?
Dus _iedereen_ T2 aanraden ? Vroeger niet, nu niet, en morgen ook niet. Feitelijk is het zelfs zo dat ik deze dagen weinig reden zie om T2 aan te raden, daarvoor is het vergelijkbare product dat Dommel op markt zet gewoon _te goed_, en daar heeft T2 voorlopig allersinds geen passende antwoord op. En voor je op het pijnpunt van Dommel wijst (de helpdesk) laten we wel wezen dat T2 op dat gebied ook niet echt punten scoort.
@Vieten : nee, ik dacht het niet, en mijn problemen in het verleden blijken trouwens ook dit aan te tonen.
- Dfrog
- Elite Poster
- Berichten: 1235
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
- Locatie: Beerse
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
kaween schreef:...
Feitelijk is het zelfs zo dat ik deze dagen weinig reden zie om T2 aan te raden, daarvoor is het vergelijkbare product dat Dommel op markt zet gewoon _te goed_, en daar heeft T2 voorlopig allersinds geen passende antwoord op....
Het verschil is wel dat T2 30 euro tov 49 euro Dommel kost. De vraag is dan inderdaad of dit "het risico op een jaar lang problemen" rechtvaardigt.
Wat is een avatar?
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ja, voor een standaard abo ok. Maar na 1 jaar is het ook 40 EUR, voor onbeperkt bellen = 10 EUR, voor onbeperkt downloaden nog eens 10 EUR. Het eerste jaar is het evenveel, na dat jaar betaal je al 10 EUR meer.Dfrog schreef:kaween schreef:...
Feitelijk is het zelfs zo dat ik deze dagen weinig reden zie om T2 aan te raden, daarvoor is het vergelijkbare product dat Dommel op markt zet gewoon _te goed_, en daar heeft T2 voorlopig allersinds geen passende antwoord op....
Het verschil is wel dat T2 30 euro tov 49 euro Dommel kost. De vraag is dan inderdaad of dit "het risico op een jaar lang problemen" rechtvaardigt.
Wat is een avatar?
Avatar = foto onder je naam
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
inderdaad. Hoewel de rekening van Utopia niet echt klopt. Bij T2 betaalt een nieuwe abo zijn modem NIET (is gratis), da's bij Dommel voor zover ik het weet voor een Homeconnect niet het geval, dus dat prijsverschil in voordeel van T2 blijft wel wat langer als een jaar in stand. Maar daar wringt het schoentje voor mij nog niet zo.
Van T2 weet ik dus niet of ik volgend jaar op een beter abo kan beroep doen of niet. Nu wachten we al heel lang op verbetering, dus die paar maanden zal ook nog wel lukken, maar feitelijk weet niemand _of_ er uberhaubt dit jaar nog iets gaat veranderen bij T2.
Zowiezo stoort mij -en dit is puur persoonlijk hoor- nog steeds dat een geografisch _kleine_ (lees : makkelijk !) regio met 67.000 inwoners _toch_ niet belangrijk genoeg is voor T2 om een Bruo te plaatsen, een systeem dat mij in staat zou stellen betere snelheden tegen een lagere prijs te krijgen en me een betere betrouwbaarheid zou moeten garanderen.
Als de concurrentie die info _wel_ vrijgeeft en blijkt dat daar deze mogelijkheden nog dit jaar ter beschikking komen, zou het niet echt slim zijn om me dan opnieuw voor een jaar vast te leggen bij T2, nietwaar.
Of in het concrete geval van vandaag : bij de meeste andere ISP's weet je dat de switch naar ADSL2 een feit is op korte termijn. Bij _sommige_ ISP's weet je dat binnen aangekondigde termijn producten op de markt komen waarvan de specs zelfs nog hoger zullen liggen als wat BGC standaard wil doen. Wat weten we vandaag van T2 ? Feitelijk niets. En _daarom_ alleen al zou ik _vandaag_ geen persoon waar ik het goed mee voorheb T2 aanraden. Als T2 morgen met een "hou je vast aan de takken van de bomen" abo komt, zal ik die mening ook in functie daarvan bijstellen, maar tot die tijd ... merkgetrouwheid is niet echt aan mij besteed.
Van T2 weet ik dus niet of ik volgend jaar op een beter abo kan beroep doen of niet. Nu wachten we al heel lang op verbetering, dus die paar maanden zal ook nog wel lukken, maar feitelijk weet niemand _of_ er uberhaubt dit jaar nog iets gaat veranderen bij T2.
Zowiezo stoort mij -en dit is puur persoonlijk hoor- nog steeds dat een geografisch _kleine_ (lees : makkelijk !) regio met 67.000 inwoners _toch_ niet belangrijk genoeg is voor T2 om een Bruo te plaatsen, een systeem dat mij in staat zou stellen betere snelheden tegen een lagere prijs te krijgen en me een betere betrouwbaarheid zou moeten garanderen.
Als de concurrentie die info _wel_ vrijgeeft en blijkt dat daar deze mogelijkheden nog dit jaar ter beschikking komen, zou het niet echt slim zijn om me dan opnieuw voor een jaar vast te leggen bij T2, nietwaar.
Of in het concrete geval van vandaag : bij de meeste andere ISP's weet je dat de switch naar ADSL2 een feit is op korte termijn. Bij _sommige_ ISP's weet je dat binnen aangekondigde termijn producten op de markt komen waarvan de specs zelfs nog hoger zullen liggen als wat BGC standaard wil doen. Wat weten we vandaag van T2 ? Feitelijk niets. En _daarom_ alleen al zou ik _vandaag_ geen persoon waar ik het goed mee voorheb T2 aanraden. Als T2 morgen met een "hou je vast aan de takken van de bomen" abo komt, zal ik die mening ook in functie daarvan bijstellen, maar tot die tijd ... merkgetrouwheid is niet echt aan mij besteed.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1263
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Zuiderkempen
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
Ik ben momenteel tevreden over mijn T2 allin 4Mbit. (behalve de upload snelheid die te laag is)
Wel heb ik vanaf het begin tot een paar maanden later vrij veel problemen gehad met de telefonie...
Ik ben ook aan het twijfelen of ik mijn grootouders (en andere) met hun dure belgacom internet + telefonie oplossing tele2 allin ga aanraden (helft goedkoper) aangezien ze niet graag overschakelen (en dus een brakke telefonie niet welkom is).
Maar ik denk wel dat dit tegenwoordig veel verbeterd is ? ik heb er toch geen problemen mee in ieder geval...
Ik zal anders nog wat wachten op het ADSL2 aanbod in belgie...
Wel heb ik vanaf het begin tot een paar maanden later vrij veel problemen gehad met de telefonie...
Ik ben ook aan het twijfelen of ik mijn grootouders (en andere) met hun dure belgacom internet + telefonie oplossing tele2 allin ga aanraden (helft goedkoper) aangezien ze niet graag overschakelen (en dus een brakke telefonie niet welkom is).
Maar ik denk wel dat dit tegenwoordig veel verbeterd is ? ik heb er toch geen problemen mee in ieder geval...
Ik zal anders nog wat wachten op het ADSL2 aanbod in belgie...
Alles werkt nu prima. Na contact met 320i bleek dat in principe alles in orde moest zijn en kregen we de raad een nieuwe telefoon te kopen. We hebben die nieuwe telefoon nu 2 weken en sindsdien geen enkel probleem meer. Dus tele2 had er niets mee te maken en alles was de schuld van een defecte telefoon.