Homeconnect boxen bij Makro & MediaMarkt

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Heeft Brico ook al een samenwerking met Dommel? Dat wist ik niet eens.
To download or not to download, that's the question.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Fireblade schreef:Heeft Brico ook al een samenwerking met Dommel? Dat wist ik niet eens.


Sorry... :oops:

Ik blijf die Brico en Makro maar met elkaar verwarren. Hoe dat komt, weet ik niet... Enfin, het foutje in mijn comment is ondertussen al rechtgezet :wink:
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Gent32m schreef:
Fireblade schreef:Heeft Brico ook al een samenwerking met Dommel? Dat wist ik niet eens.


Sorry... :oops:

Ik blijf die Brico en Makro maar met elkaar verwarren. Hoe dat komt, weet ik niet... Enfin, het foutje in mijn comment is ondertussen al rechtgezet :wink:


Lol, had hier bijna naar de brico gebelt om te checke.

En voor makro moet ik een kaart fixen. Dat is niet het echte probleem maar Mediamarkt is heel dichtbij en als er een probleem is kan ik dat makkelijk binnen brengen. Vergeleken met makro en/of lenovo moet ik extra verzendingskosten betalen om het te krijgen of terug op te sturen.

De mediamarkt heeft wel degelijk 3 stuks besteld. Vorige week was er een probleem met de leverancier of ze waren al binnen.

Bestellingen komen dinsdag en donderdag binnen bij mediamarkt. Aan de telefoon zij de meneer dat het wrss voor donderdag zal zijn.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

frado schreef:http://www.laptopshop.be/product/54068/siemens-gigaset-home-box.html

terug op voorraad


Morgen 1 gaan halen sé!
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

broli schreef:
Morgen 1 gaan halen sé!


Oke dat liep dus niet als verwacht. Dus Ik had eergisteren eentje gereserveerd zodat het gisteren in de winkel zou aankomen. Kreeg een bevestigingsmail dat ik het gisteren na 13u zou kunnen ophalen.

Dus gisteren gegaan na 13u en waar is het pak...nergens. Was percies nie binnen gekomen :roll:. Vandaag rond 14u gebelt en vriendelijke meneer ging kijken, hij vond wel een lading maar kon niet zeggen of de modem er bij zat wegens verpaking. Maar ze gingen wel iets laten weten.

Dus nu vraag ik me eigenlijk af wth er mis is gegaan. Het wordt een hele circus met die boxe te vinden en te kopen. Elke winkel die dit verkoopt krijgt opeens last van "onverwachte probleem dat we nooit voorhadden"-syndroom.
Gebruikersavatar
mala
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 22 apr 2007, 17:44

Dus nu vraag ik me eigenlijk af wth er mis is gegaan. Het wordt een hele circus met die boxe te vinden en te kopen. Elke winkel die dit verkoopt krijgt opeens last van "onverwachte probleem dat we nooit voorhadden"-syndroom.


De DOMMEL-vloek! Slaat vroeg of laat toe bij elke Dommelgebruiker en is 2x zo krachtig als de betrokken persoon ook lid is op UB! :-D :-D
Afbeelding

GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
Rogue
Premium Member
Premium Member
Berichten: 652
Lid geworden op: 29 jan 2008, 23:41

Tot mijn grote verbazing kwam mijn zus gisteren gewoon binnengewandeld met zo'n box, ben helaas wel vergeten te vragen waar ze hem gehaald had.
Afbeelding
Loveno
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jul 2008, 22:54

broli schreef:
Dus nu vraag ik me eigenlijk af wth er mis is gegaan. Het wordt een hele circus met die boxe te vinden en te kopen. Elke winkel die dit verkoopt krijgt opeens last van "onverwachte probleem dat we nooit voorhadden"-syndroom.


Ik kan alleen voor onszelf spreken, wij waren exclusieve launch partner en verkopen de Home Boxen sinds begin mei. In al die tijd hebben wij de Home Box onafgebroken op voorraad gehad, tot twee weken terug, toen hebben we door een onverwachte stockbreuk bij de leverancier en iets trager dan verwachte uitlevering van de producent, exact 5 of 6 dagen zonder gezeten. Maar sinds 11/7 hebben wij de Home Box terug zeer royaal op voorraad, nu nog steeds!

Balans: op een kleine drie maanden tijd maar een dag of 5 zonder gezeten, voor de rest altijd op voorraad gehad en kan dus steeds direct afgehaald of verzonden worden ... echt niet zo moeilijk dus om de box te vinden hoor ;)
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Wel laptopshop heeft ze ook op voorraad. Maar voor 1 of ander reden krijgen ze het niet binnen in hun shop in mijn buurt. Had dinsdag besteld en zou dan woensdag in hun shop klaar staan. Maar gebeurde nooit. Ook niet donderdag of vrijdag. Na meerdere keren bellen zou het product door een onverklaarbare reden blijven "hangen" in hun magazijn. Als Loveno in men buurt was zou ik er al 1 hebben.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

broli schreef:Wel laptopshop heeft ze ook op voorraad. Maar voor 1 of ander reden krijgen ze het niet binnen in hun shop in mijn buurt. Had dinsdag besteld en zou dan woensdag in hun shop klaar staan. Maar gebeurde nooit. Ook niet donderdag of vrijdag. Na meerdere keren bellen zou het product door een onverklaarbare reden blijven "hangen" in hun magazijn. Als Loveno in men buurt was zou ik er al 1 hebben.

laat het dan tot uw huis leveren? tis toch gratis
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

frado schreef:laat het dan tot uw huis leveren? tis toch gratis


Lol. Je ziet het probleem niet echt in. Ze claimen dat het de volgende dag in de winkel aankomt als je het reserveert. Dus ik dacht, yay een pak sneller dan 3 dagen op overschijving wachten en dan verzending.

Blijkt dat ze zich niet altijd aan hun claims houden :p.
sehzades
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 apr 2008, 14:31

Hoe kan ik als een privé-persoon makkelijk aan een makrokaart geraken?
area32
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 26 dec 2005, 12:10
Locatie: West-Vlaanderen, Roeselare
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Contacteer:

sehzades schreef:Hoe kan ik als een privé-persoon makkelijk aan een makrokaart geraken?

- 1 lenen (=vragen om mee te gaan) van iem die 1 heeft?
- Op de parking gaan staan en .... :twisted:
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

broli schreef:
frado schreef:laat het dan tot uw huis leveren? tis toch gratis


Lol. Je ziet het probleem niet echt in. Ze claimen dat het de volgende dag in de winkel aankomt als je het reserveert. Dus ik dacht, yay een pak sneller dan 3 dagen op overschijving wachten en dan verzending.

Blijkt dat ze zich niet altijd aan hun claims houden :p.

ge moest met bancontact/mr cash betaald hebben hé;)
InnerDrive
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 18 jul 2008, 14:50

Loveno schreef:
broli schreef:
Dus nu vraag ik me eigenlijk af wth er mis is gegaan. Het wordt een hele circus met die boxe te vinden en te kopen. Elke winkel die dit verkoopt krijgt opeens last van "onverwachte probleem dat we nooit voorhadden"-syndroom.


Ik kan alleen voor onszelf spreken, wij waren exclusieve launch partner en verkopen de Home Boxen sinds begin mei. In al die tijd hebben wij de Home Box onafgebroken op voorraad gehad, tot twee weken terug, toen hebben we door een onverwachte stockbreuk bij de leverancier en iets trager dan verwachte uitlevering van de producent, exact 5 of 6 dagen zonder gezeten. Maar sinds 11/7 hebben wij de Home Box terug zeer royaal op voorraad, nu nog steeds!

Balans: op een kleine drie maanden tijd maar een dag of 5 zonder gezeten, voor de rest altijd op voorraad gehad en kan dus steeds direct afgehaald of verzonden worden ... echt niet zo moeilijk dus om de box te vinden hoor ;)


Hebt gij soms contacten bij dommel? Kunt gij achterhalen waarom ik van maandag tot vrijdag iedere dag naar ze heb liggen bellen , soms 3 uur aan een stuk en er niemand de telefoon op neemt voor die doos te activeren? 070 en 0800 nummers werken alle 2 ni. Greetz

Ik raad voorlopig iedereen sterk af om die doos te kopen , ge kunt er niks mee. Ge zit me die doos bij u thuis en ge moet da laten actieveren en dommel is een bedrijf waar gewoon niemand de telefoon op neem...
Turbocom
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jul 2008, 13:23
Locatie: Aarschot

frado schreef:http://www.laptopshop.be/product/54068/siemens-gigaset-home-box.html

terug op voorraad



Steeds voorraad betaald voor 16 uur de dag nadien in huis !
http://www.tns.be/contents/nl/d66.html
InnerDrive
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 18 jul 2008, 14:50

Turbocom schreef:
frado schreef:http://www.laptopshop.be/product/54068/siemens-gigaset-home-box.html

terug op voorraad



Steeds voorraad betaald voor 16 uur de dag nadien in huis !
http://www.tns.be/contents/nl/d66.html


Hebt gij contactpersonen bij dommel voor de activatie van da product da gij verkoopt? Hun activatienummer is namelijk onbemand. Kan toch ni da ze homeconnect dozen blijven leveren en niemand aansluiten. Iemand moet toch contact hebben met dommel om te achterhalen waarom er niemand aan de telefoon zit daar aan de 0800 activatienummer die in de doos vermeld staat?
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

Turbocom schreef:
frado schreef:http://www.laptopshop.be/product/54068/siemens-gigaset-home-box.html

terug op voorraad



Steeds voorraad betaald voor 16 uur de dag nadien in huis !
http://www.tns.be/contents/nl/d66.html

ja maar dat is geen waar :) . Heb hem daar besteld en ik mocht 1 week wachten. Dat van die altijd voorraad en biinnen 48u geleverd is een statement dat ze nooit altijd kunnen naleven
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

InnerDrive schreef:
Loveno schreef:
broli schreef:
Dus nu vraag ik me eigenlijk af wth er mis is gegaan. Het wordt een hele circus met die boxe te vinden en te kopen. Elke winkel die dit verkoopt krijgt opeens last van "onverwachte probleem dat we nooit voorhadden"-syndroom.


Ik kan alleen voor onszelf spreken, wij waren exclusieve launch partner en verkopen de Home Boxen sinds begin mei. In al die tijd hebben wij de Home Box onafgebroken op voorraad gehad, tot twee weken terug, toen hebben we door een onverwachte stockbreuk bij de leverancier en iets trager dan verwachte uitlevering van de producent, exact 5 of 6 dagen zonder gezeten. Maar sinds 11/7 hebben wij de Home Box terug zeer royaal op voorraad, nu nog steeds!

Balans: op een kleine drie maanden tijd maar een dag of 5 zonder gezeten, voor de rest altijd op voorraad gehad en kan dus steeds direct afgehaald of verzonden worden ... echt niet zo moeilijk dus om de box te vinden hoor ;)


Hebt gij soms contacten bij dommel? Kunt gij achterhalen waarom ik van maandag tot vrijdag iedere dag naar ze heb liggen bellen , soms 3 uur aan een stuk en er niemand de telefoon op neemt voor die doos te activeren? 070 en 0800 nummers werken alle 2 ni. Greetz

Ik raad voorlopig iedereen sterk af om die doos te kopen , ge kunt er niks mee. Ge zit me die doos bij u thuis en ge moet da laten actieveren en dommel is een bedrijf waar gewoon niemand de telefoon op neem...

en atm heb je nog geen internet verbinding mss? Best bellen rond de middag naar de 070
InnerDrive
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 18 jul 2008, 14:50

ik wil een cursus frans doen bij vdab webleren maar ik zit bij telenest aan mijn limiet en kheb geen goesting voor die extra download te gaan betalen als ik hier een doos heb staan van dommel wa gewoon moet geativeerd worden enz.

Ik heb internet ja, maar kan er ni veel mee.
Uloga
Plus Member
Plus Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

De 070 is niet meer, op hun site is alles veranderd naar een gewoon regionaal (+32) nummer :D
:banana:
b012145214
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 15 jun 2008, 11:46

Uloga schreef:De 070 is niet meer, op hun site is alles veranderd naar een gewoon regionaal (+32) nummer :D

was al van gisteren op de site veranderd ze
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Uloga schreef:De 070 is niet meer, op hun site is alles veranderd naar een gewoon regionaal (+32) nummer :D
een 011-nummer bedoel je, +32 is niet regionaal maar nationaal, +32 is ons landnummer...
chaoske
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 16 apr 2007, 14:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Net gezien dat de XS762 router een USB-poort heeft om een printer / HD aan te hangen.

Is het ook mogelijk hier een USB-hub op aan te sluiten zodat je printer + HD kan aansluiten?
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

ja kdenk het. Ik dacht dit gelezen te hebben in de online manual. Her-check die anders es :)
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

ja dit gaat.
chaoske
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 16 apr 2007, 14:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Bedankt voor de hulp guys :)

Vanaf midden september hoop ik me bij de (gelukkige :p) homeconnect gebruikers te voegen.

PS: via laptopshop werd deze router aan 111 € inc. verzending verkocht en via lenovo e.d. wordt de router aan 129 € verkocht, maar mét 1 maand "gratis" dommel.. hmm :)

PS2: misschien niet het correcte topic, maar even tussendoor vragen kan nooit kwaad:
-> ik verhuis naar een appt. op het 1e verdiep, op het gelijkvloers ligt een telefoonkabel die -ooit- gewerkt heeft, maar dus nu op non-actief staat. Ik kan & mag die kabel doortrekken naar ons appt., maar hoe weet dommel dan dat ze net -die- non-actieve lijn moeten activeren? (ik heb geen tel.nummer of iets dergelijk.. ?)

Alvast bedankt voor enige hulp..
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

chaoske schreef:Bedankt voor de hulp guys :)

Vanaf midden september hoop ik me bij de (gelukkige :p) homeconnect gebruikers te voegen.

PS: via laptopshop werd deze router aan 111 € inc. verzending verkocht en via lenovo e.d. wordt de router aan 129 € verkocht, maar mét 1 maand "gratis" dommel.. hmm :)

PS2: misschien niet het correcte topic, maar even tussendoor vragen kan nooit kwaad:
-> ik verhuis naar een appt. op het 1e verdiep, op het gelijkvloers ligt een telefoonkabel die -ooit- gewerkt heeft, maar dus nu op non-actief staat. Ik kan & mag die kabel doortrekken naar ons appt., maar hoe weet dommel dan dat ze net -die- non-actieve lijn moeten activeren? (ik heb geen tel.nummer of iets dergelijk.. ?)

Alvast bedankt voor enige hulp..

laptopshop is waarschijnlijk NIET de dommel 'pakket' dus nutteloos.. aangezien er geen activatie cd of code bijzit..
chaoske
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 16 apr 2007, 14:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

idd, is wat ik bedoelde hé.

Lenovo is 20 € duurder maar met "gratis" activatie van dommel. is niet de router die je koopt maar de "homeconnect box", dus niet dezelfde producten..
Gebruikersavatar
mala
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 22 apr 2007, 17:44

Ze verkopen hem nochtans wel de "Homeconnect Box" voor €129 met gratis verzending...
Afbeelding

GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ik weet niet waar je dat zag maar hier is hij...

http://www.laptopshop.be/product/54068/ ... e-box.html
chaoske
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 16 apr 2007, 14:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

oi, helemaal verkeerd gekeken dan...

(ik zocht in google een review van de router die bij de HC Box geleverd wordt, nl. de Siemens SX762)

http://www.laptopshop.be/product/41479/ ... nex-a.html

hier kwam ik toen op uit.

Maar de link hierboven is inderdaad de correcte prijs.

Thx! (my bad ;) )
Nysos
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 nov 2006, 10:38

Gisteren langs de MediaMarkt op de Keyserlei in Antwerpen geweest -- daar staan er nog nen hoop. Meteen 1 meegenomen ook. :)
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ik heb dus de mijne EINDELIJK vandaag gekregen van laptopshop (zou VORIGE week woensdag normaal gehad hebben). Anyways had setup gebruikt van faqs thread, alles liep vlotjes. Contract getekend en terug gemaild dus we zullen zien hoe lang het gaat duren voor de brief aankomt.
chaoske
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 16 apr 2007, 14:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

succes & hou ons op de hoogte!
Wentie
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:40

chaoske schreef:Net gezien dat de XS762 router een USB-poort heeft om een printer / HD aan te hangen.

Is het ook mogelijk hier een USB-hub op aan te sluiten zodat je printer + HD kan aansluiten?

Ja hoor, geen enkel probleem :)

Wij hebben er een USB-HUB van 4 poorten aan gehangen, waardoor we nu via het draadloos netwerk kunnen printen, en beide pc's aan dezelfde harde schijf kunnen :) zeer handig!!

Het gaat wel trager, als je iets op je harde schijf wil zetten dan.
Genghis
Pro Member
Pro Member
Berichten: 227
Lid geworden op: 08 dec 2003, 21:32

area32 schreef:
sehzades schreef:Hoe kan ik als een privé-persoon makkelijk aan een makrokaart geraken?

- 1 lenen (=vragen om mee te gaan) van iem die 1 heeft?
- Op de parking gaan staan en .... :twisted:


Is mss wa laat, maar toch nog ff meegeven:
Weinig mensen weten dit blijkbaar, maar de Makro heeft zelf een systeem
voor mensen die maar 1 keer (of paar keer per jaar) iets willen kopen in de Makro, maar geen zelfstandige zijn, of geen kaart hebben via een firma/vereniging. Je loopt gewoon binnen zonder kaart, en aan de infobalie (begin van de winkel) vraag je een 'dagkaart'. Hier is geen BTW-nummer of HR-nummer voor nodig. Je krijgt deze 'kaart' direct (no questions asked), en ze blijft geldig voor de rest van je bezoek.
rds
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 31 dec 2005, 01:02
Locatie: Brecht

Gent32m schreef:Persoonlijk houd ik meer van een Vandenborre winkel

Off-topic: wist je dat ze daar op hun prijskaartjes een code zetten, en in die code staat vervat wat de verkoper zijn marge daar op is. Als jij dus advies komt vragen geven ze niet wat het beste voor u is, maar datgene waar de verkoper de meeste marge op heeft.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

rds schreef:
Gent32m schreef:Persoonlijk houd ik meer van een Vandenborre winkel

Off-topic: wist je dat ze daar op hun prijskaartjes een code zetten, en in die code staat vervat wat de verkoper zijn marge daar op is. Als jij dus advies komt vragen geven ze niet wat het beste voor u is, maar datgene waar de verkoper de meeste marge op heeft.


Klopt, Krefel heeft ook zo'n systeem :-)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”