Nieuwsgroepen niet meer bereikbaar via Homeconnect
-
- Starter
Als ik mijn Hommeconnect router aansluit, kan ik internetten, maar niet meer downloaden van de newsgroups. Als ik mijn oude router weer aansluit dan gaat dit wel, iemand een suggestie?, alvast bedankt. By the way, nog nooit geen problemen gehad met Dommel!!!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
idd ff faq lezen.. geef een hint... port forwarding en of firewall niveau verlagen...
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Hmmm... ik geef toch de voorkeur aan een goeie firewall in mijn router als 'the first line of defense'!Uloga schreef:Waarom gebruik je de firewall op de router eigenlijk, dat is om problemen vragen
idemFullHD schreef:Hmmm... ik geef toch de voorkeur aan een goeie firewall in mijn router als 'the first line of defense'!Uloga schreef:Waarom gebruik je de firewall op de router eigenlijk, dat is om problemen vragen
...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Maar meester, vista is toch al veilig genoeg?
Een firewall in router is waarschijnlijk wel veiliger, maar als die sommige mogelijkheden blokkeert is het toch al niet meer zo leuk.
Gelukkig hebben ze ooit de stand 'laag' uitgevonden. Of is die er niet bij de siemens gigaset sx762, zoals vele dingen die ontbreken of foutlopen?![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Een firewall in router is waarschijnlijk wel veiliger, maar als die sommige mogelijkheden blokkeert is het toch al niet meer zo leuk.
Gelukkig hebben ze ooit de stand 'laag' uitgevonden. Of is die er niet bij de siemens gigaset sx762, zoals vele dingen die ontbreken of foutlopen?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
To download or not to download, that's the question.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Je hoeft op de sx762 het beveiligingsniveau niet te verlagen. Je kan individuele poorten openen. Voor het gemak zijn er al een aantal standaard poorten gedefinieerd zodat je zelfs niet van buiten hoeft te weten dat NNTP (newsgroepen) op poort 119 zit.
Werkt perfect hier.
Werkt perfect hier.