Sinds gisterenavond kan ik niet meer aanloggen op msn
Ik heb via diens settings de verbindingsdiagnose gedaan en daar is niks fout mee, dus hij kan op internet.
Als ik wil aanmelden krijg ik de boodschap "Service tijdelijk onbeschikbaar".
Toen ik via de website van msn wou gaan kijken naar de status van het netwerk toen kreeg ik het blauwe foutscherm te zien en kon ik men laptop herstarten. Toeval?
Ik geloof dat het is sinds ik gisteren nog eens windows updates heb gedaan, maar ben niet zeker ...
Messenger netwerk down?
- Braindamage
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
Hier ook meteen zonder probleem kunnen aanmelden.
Al eens de 'connection troubleshooter' geprobeerd?
"He who asks a question is a fool for five minutes; he who does not ask a question remains a fool forever"
- Braindamage
- Elite Poster
Ja, en er zijn blijkaar geen verbindingsproblemenPeterken schreef:Hier ook meteen zonder probleem kunnen aanmelden.
Laatst gewijzigd door Braindamage 24 jul 2008, 12:49, in totaal 2 gewijzigd.
- Braindamage
- Elite Poster
Ja, 81000395Peterken schreef:Oops, stond die info er al meteen in uw eerste bericht.
Krijg je een error code?
Maar het is opgelost Het kwam door mijn AVG8, de webshield blokkeerde MSN. Heb het kunnen oplossen door de MSN bescherming af te zetten
Google helpt
Bedoel je toegevoegd als exeption in de 'Resident Shield' want ik zit hier te zoeken wat je maar gedaan zou kunnen hebben.
"He who asks a question is a fool for five minutes; he who does not ask a question remains a fool forever"
- Braindamage
- Elite Poster
Nee, je kiest voor "web shield" en daar op de tab "expresberichten" staat vanonder "Msn-berichten"Peterken schreef:Bedoel je toegevoegd als exeption in de 'Resident Shield' want ik zit hier te zoeken wat je maar gedaan zou kunnen hebben.
- Braindamage
- Elite Poster
Had al gezegd dat ik het ondertussen ook kan hoorUloga schreef:ik kan connecten hoor
Heb dat probleem deze week ook voorgehad. Wss door een update die protection terug opgezet zeker.Braindamage schreef:Ja, 81000395Peterken schreef:Oops, stond die info er al meteen in uw eerste bericht.
Krijg je een error code?
Maar het is opgelost Het kwam door mijn AVG8, de webshield blokkeerde MSN. Heb het kunnen oplossen door de MSN bescherming af te zetten
Google helpt
- Braindamage
- Elite Poster
Zou kunnen, maar ik kan me niet herinneren of het op of af stond bij mij voordien. Als wanneer dat op staat het normaal is dat MSN niet werkt, dan zal het waarchijnlijk wel afgestaan hebben ervoorSvenVdb schreef:Heb dat probleem deze week ook voorgehad. Wss door een update die protection terug opgezet zeker.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 13 keer
het komt zelfs voor dat je met het ene adres niet kunt inloggen en met een ander adres wel.
er zit niet altijd een logica in als je niet online kunt.
krijg soms melding controleer je ineternetverbinding terweil google wel gewoon herlaad. ge moet er maar aan uit kunnen.
er zit niet altijd een logica in als je niet online kunt.
krijg soms melding controleer je ineternetverbinding terweil google wel gewoon herlaad. ge moet er maar aan uit kunnen.
Voor al uw vragen op RF en PA gebied. Intergratie van Multimedia toepassingen in binnen en buitenland.
Puur uit curiositeit: heb je het over AVG 8.x freeBraindamage schreef:Nee, je kiest voor "web shield" en daar op de tab "expresberichten" staat vanonder "Msn-berichten"Peterken schreef:Bedoel je toegevoegd als exeption in de 'Resident Shield' want ik zit hier te zoeken wat je maar gedaan zou kunnen hebben.
- Braindamage
- Elite Poster
Nee, ik heb AVG Internet Security, het volledige programma. Met betaald account.Peterken schreef:Puur uit curiositeit: heb je het over AVG 8.x freeBraindamage schreef:Nee, je kiest voor "web shield" en daar op de tab "expresberichten" staat vanonder "Msn-berichten"Peterken schreef:Bedoel je toegevoegd als exeption in de 'Resident Shield' want ik zit hier te zoeken wat je maar gedaan zou kunnen hebben.
Maar het is wel versie 8.x