Activatiecode dommel zit in de doos?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Tafelpoot
Starter
Starter

Beste,

Ik heb gisteren mijn dommel router ontvangen, maar ik heb nog geen tijd gehad om de installatie te doen.

Als ik hier even het forum doorlees, moet je blijbaar eerst een wizard doorlopen en moet je dan wachten op een activatiecode van dommel via de post.
Maar in mijn doos waar de router inzit, zit reeds een activatiecode??

Wil dit zeggen dat ik niet moet wachten tot dommel iets opstuurt via de post?
Ik hoop van niet, want eind juli loopt mijn huidig internet abbo af.

bedankt voor de reacties
frado
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 4 keer

da's een andere code. De code bij de router is de code om't aan te vragen. Je hebt pech want de echte code moet je ontvangen via de post, en duurt +- 2 weken.
DimaX
Pro Member
Pro Member

frado schreef:da's een andere code. De code bij de router is de code om't aan te vragen. Je hebt pech want de echte code moet je ontvangen via de post, en duurt +- 2 weken.
Ik moest 1 week wachten.
Tafelpoot
Starter
Starter

ok bedankt.
fingers crossed dus.

is er een manier op het een beetje te pushen? :-)
DimaX
Pro Member
Pro Member

Tafelpoot schreef:
is er een manier op het een beetje te pushen? :-)
Gewoon wachten. Kom je van andere provider ? Als ja, zal je waarschijnlijk langer moeten wachten volgens mij.
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Tafelpoot schreef:is er een manier op het een beetje te pushen? :-)
nee
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik kan je ook zeggen dat 'de post' ook traag is de laatste weken,messchien heeft de verlofperiode er iets mee te maken??
GunSmoke007
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 5 keer

Ik ben al langer aan het wachten omdat ze mij op Raw Copper moeten zetten. En blijkbaar moet de zaakvoerder of beheerder hier over beslissen, terwijl het wel op hun website staat vermeld dat je ook zonder actieve lijn van homeconnect kunt genieten. Het is allemaal zeer strange, ik denk dat ze er zelf niet meer aan uitkunnen daar. Nuja hopelijk word ik ooit eens geholpen hé.
bravo
Member
Member

DimaX schreef:
frado schreef:Ik moest 1 week wachten.
Heb na 3 werkdagen al een brief gekregen. Vorige week donderdag mij ingeschreven, dinsdag stak de brief al in de bus (maandag was een verlofdag, dus 3 werkdagen). Tot nu toe enorm tevreden!

En vrijdag komen ze de raw copper aansluiten, dus alles netjes snel. Blijkbaar kan Dommel in hun systeem zien of je reeds raw copper hebt of niet, want ik kreeg 's middags al telefoon van Belgacom dat ze vrijdag langskomen om de draadjes in orde te brengen!

Tot nu toe ENORM tevreden (als het goed is, mag het zeker ook is gezegd worden!)
DimaX
Pro Member
Pro Member

DimaX schreef:Ik moest 1 week wachten.
bravo schreef: Heb na 3 werkdagen al een brief gekregen. Vorige week donderdag mij ingeschreven, dinsdag stak de brief al in de bus (maandag was een verlofdag, dus 3 werkdagen). Tot nu toe enorm tevreden!

En vrijdag komen ze de raw copper aansluiten, dus alles netjes snel. Blijkbaar kan Dommel in hun systeem zien of je reeds raw copper hebt of niet, want ik kreeg 's middags al telefoon van Belgacom dat ze vrijdag langskomen om de draadjes in orde te brengen!

Tot nu toe ENORM tevreden (als het goed is, mag het zeker ook is gezegd worden!)
Als je zo telt dan moest ik maar 4 werkdagen wachten. Vandaag kan ik na 18 uur mijn modem aansluiten. Dus ook tevreden !
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Voor mij is het voor vanavond (Vrijdag 25 juli, 18u). DimaX, Had jij je contract niet dezelfde dag dan mij gemaild/gepost (Dinsdag 15 juli)? Zo ja, dan is de post hier precies wat trager. (gisteren 24 juli brief ontvangen) :-D
To download or not to download, that's the question.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Ik heb woensdag 2x mijn brief gehad, had dinsdag al dommel gebeld omdat mijn adsl-signaal al was omgezet (en ik dus geen internet meer had) en keurig netjes al mijn login gehad voor mijn oude modem te kunnen gebruiken. Vanavond zou definitieve omzetting zijn voor telefoon
metaldeth
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Je krijgt toch sowiese een brief hé? Met je gebruikersnaam en paswoord?
broli
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 3 keer

Ik vind het grappig dat de meeste zaken online worden afgehandeld. Zoals rekeningen, contract.... Maar account gegevens worden even met de post verstuurd :roll:. Persoonlijk geen probleem ermee maar ze konden het proces versnellen als ze het ook emailde.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

broli schreef:Persoonlijk geen probleem ermee maar ze konden het proces versnellen als ze het ook emailde.
Met de nadruk op "ook", want voor mensen die (nog) geen internet (meer) hebben, moet het ook nog wel lukken (een toch wel af en toe gehekeld punt bij netconnect). Van mij part mogen cruciale documenten (met login-gegevens en bv. ook contracten) best met de post komen hoor, die postzegel betaal ik zelf dan wel.
ooh. shiny.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Tja. En als je geen internet hebt om je mails te lezen? Of geen e-mail adres hebt?

Ideaal zou zijn om je de keuze te laten: mail of post...
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
BBB
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Maglor schreef:Ideaal zou zijn om je de keuze te laten: mail of post...
of beide
...
broli
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 3 keer

Neen, waarom een keuze. Waarom gewoon niet email EN post. Dat email is dubbel niets en je krijgt het waarschijnlijk sneller. Ipv miserie te hebben met post die niet tijdig aankomt en je daardoor de activatie dag mist.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”