Beste,
Ik heb gisteren mijn dommel router ontvangen, maar ik heb nog geen tijd gehad om de installatie te doen.
Als ik hier even het forum doorlees, moet je blijbaar eerst een wizard doorlopen en moet je dan wachten op een activatiecode van dommel via de post.
Maar in mijn doos waar de router inzit, zit reeds een activatiecode??
Wil dit zeggen dat ik niet moet wachten tot dommel iets opstuurt via de post?
Ik hoop van niet, want eind juli loopt mijn huidig internet abbo af.
bedankt voor de reacties
Activatiecode dommel zit in de doos?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
neeTafelpoot schreef:is er een manier op het een beetje te pushen?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Pro Member
- Berichten: 236
- Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
- Locatie: Puurs
- Bedankt: 5 keer
Ik ben al langer aan het wachten omdat ze mij op Raw Copper moeten zetten. En blijkbaar moet de zaakvoerder of beheerder hier over beslissen, terwijl het wel op hun website staat vermeld dat je ook zonder actieve lijn van homeconnect kunt genieten. Het is allemaal zeer strange, ik denk dat ze er zelf niet meer aan uitkunnen daar. Nuja hopelijk word ik ooit eens geholpen hé.
Heb na 3 werkdagen al een brief gekregen. Vorige week donderdag mij ingeschreven, dinsdag stak de brief al in de bus (maandag was een verlofdag, dus 3 werkdagen). Tot nu toe enorm tevreden!DimaX schreef:frado schreef:Ik moest 1 week wachten.
En vrijdag komen ze de raw copper aansluiten, dus alles netjes snel. Blijkbaar kan Dommel in hun systeem zien of je reeds raw copper hebt of niet, want ik kreeg 's middags al telefoon van Belgacom dat ze vrijdag langskomen om de draadjes in orde te brengen!
Tot nu toe ENORM tevreden (als het goed is, mag het zeker ook is gezegd worden!)
DimaX schreef:Ik moest 1 week wachten.
Als je zo telt dan moest ik maar 4 werkdagen wachten. Vandaag kan ik na 18 uur mijn modem aansluiten. Dus ook tevreden !bravo schreef: Heb na 3 werkdagen al een brief gekregen. Vorige week donderdag mij ingeschreven, dinsdag stak de brief al in de bus (maandag was een verlofdag, dus 3 werkdagen). Tot nu toe enorm tevreden!
En vrijdag komen ze de raw copper aansluiten, dus alles netjes snel. Blijkbaar kan Dommel in hun systeem zien of je reeds raw copper hebt of niet, want ik kreeg 's middags al telefoon van Belgacom dat ze vrijdag langskomen om de draadjes in orde te brengen!
Tot nu toe ENORM tevreden (als het goed is, mag het zeker ook is gezegd worden!)
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Voor mij is het voor vanavond (Vrijdag 25 juli, 18u). DimaX, Had jij je contract niet dezelfde dag dan mij gemaild/gepost (Dinsdag 15 juli)? Zo ja, dan is de post hier precies wat trager. (gisteren 24 juli brief ontvangen)
To download or not to download, that's the question.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
- Locatie: Lokeren
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 127 keer
- Contacteer:
Ik heb woensdag 2x mijn brief gehad, had dinsdag al dommel gebeld omdat mijn adsl-signaal al was omgezet (en ik dus geen internet meer had) en keurig netjes al mijn login gehad voor mijn oude modem te kunnen gebruiken. Vanavond zou definitieve omzetting zijn voor telefoon
Ik vind het grappig dat de meeste zaken online worden afgehandeld. Zoals rekeningen, contract.... Maar account gegevens worden even met de post verstuurd . Persoonlijk geen probleem ermee maar ze konden het proces versnellen als ze het ook emailde.
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Met de nadruk op "ook", want voor mensen die (nog) geen internet (meer) hebben, moet het ook nog wel lukken (een toch wel af en toe gehekeld punt bij netconnect). Van mij part mogen cruciale documenten (met login-gegevens en bv. ook contracten) best met de post komen hoor, die postzegel betaal ik zelf dan wel.broli schreef:Persoonlijk geen probleem ermee maar ze konden het proces versnellen als ze het ook emailde.
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Tja. En als je geen internet hebt om je mails te lezen? Of geen e-mail adres hebt?
Ideaal zou zijn om je de keuze te laten: mail of post...
Ideaal zou zijn om je de keuze te laten: mail of post...
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Neen, waarom een keuze. Waarom gewoon niet email EN post. Dat email is dubbel niets en je krijgt het waarschijnlijk sneller. Ipv miserie te hebben met post die niet tijdig aankomt en je daardoor de activatie dag mist.