Hallo
Vanmorgen een extra mailbox aangemaakt voor mijn vrouw, maar
die schijnt niet te werken
Toont in outlook steeds een venster dat ik mijn gebruikersnaam en
wachtwoord moet ingeven, en die staan zeker juist ingevuld!
Als ik via webmail probeer zegt die zelfs da het mailadres niet bestaat
Is het mogelijk dat hij maar na een tijdje geactiveerd word ??
Verzenden lukt maar ontvangen niet
Alvast dank
Grtz
extra mailbox
Je hebt toch het paswoord dat ze je gegeven hebben bij het aanmaken van de mailbox ingegeven he?
Het zou inderdaad kunnen dat het even kan duren voor je mailbox werkt, als hij morgen nog niet in orde is zou ik zeker wel eens naar de software support desk bellen (070696969). Je zal naar deze helpdesk moeten bellen omdat ze op de 015666666 je niet mogen helpen met dergelijke vragen (terwijl het goed kan dat je de zelfde persoon aan de lijn krijgt )
Het zou inderdaad kunnen dat het even kan duren voor je mailbox werkt, als hij morgen nog niet in orde is zou ik zeker wel eens naar de software support desk bellen (070696969). Je zal naar deze helpdesk moeten bellen omdat ze op de 015666666 je niet mogen helpen met dergelijke vragen (terwijl het goed kan dat je de zelfde persoon aan de lijn krijgt )
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Ahaaaa! Dus Telenet heeft ook een 070 support nummer!!!
En waar is het BIPT nu he? he!?
En waar is het BIPT nu he? he!?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3310
- Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
- Locatie: Lochristi
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Gebruik je v****** om je aan te melden of de alias [email protected]?
Ik heb nog nooit geprobeerd met v*****, ik gebruik altijd de alias en nog geen problemen ondervonden.
Ik heb nog nooit geprobeerd met v*****, ik gebruik altijd de alias en nog geen problemen ondervonden.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3310
- Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
- Locatie: Lochristi
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Als je vragen i.v.m. internet hebt kan je hun 015/66.66.66 bellen en dan doen ze onmiddellijk een lijntest.Maglor schreef:Ahaaaa! Dus Telenet heeft ook een 070 support nummer!!!
En waar is het BIPT nu he? he!?
Is je internetverbinding in orde maar heb je andere vragen dan moet je inderdaad een 070 nummer bellen.
Op zich geen slechte manier van werken want op die manier probeer je er toch voor de zorgen dat de helpdesk niet overstelpt wordt met problemen die helemaal niets te maken heb met de internetverbinding op zich.
Trouwens ik heb deze morgen zelf nog dat 070 nummer gebeld (omdat ik te lui was?) om een antwoord te krijgen dat gewoon in hun FAQ stond op de web site
Wat ik ook wil opmerken is dat ik bij het bellen van het 070 nummer binnen de minuut iemand aan de lijn had.
Let op, ik heb helemaal niet de bedoeling om hier Telenet voor de volle 100% te verdedigen maar hun manier van werken is toch nog verschillend dan die waarop Dommel werkt(e).
Bij Dommel moest je een 070 nummer bellen ook als je internetverbinding niet werkte en dat kan niet!
Anderzijds zou gezien de prijs van de abonnementen Telenet wel voor alle problemen een zonaal nummer mogen voorzien.
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Ik sluit me bij Astralon aan.
Er is niets verkeerd om een betaalnummer te gebruiken als je extra support wil. Want het is niet aan je provider om te helpen je mailprogramma te configureren. Als het werkt vanuit hun kant dan is het de klant die moet zorgen dat hij het in orde krijgt. Het is al mooi dat je de mogelijkheid krijgt om betalende support te krijgen. En als ze de telefoon binnen de minuut beantwoorden wil ook wat zeggen.
Er is niets verkeerd om een betaalnummer te gebruiken als je extra support wil. Want het is niet aan je provider om te helpen je mailprogramma te configureren. Als het werkt vanuit hun kant dan is het de klant die moet zorgen dat hij het in orde krijgt. Het is al mooi dat je de mogelijkheid krijgt om betalende support te krijgen. En als ze de telefoon binnen de minuut beantwoorden wil ook wat zeggen.