een goede dag

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase.be crew kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase.be wordt hier gepost.
Plaats reactie
kondamin
Starter
Starter

aangezien ik net een adsl abbo heb besteld (zij die de technische fora van skynet bezoeken weten dit waarschijnlijk wel)
ben ik maar over gegaan tot het rond neuzen in het reilen en zeilen van deze isp.
ik ben iemand die graag weet waar hij aan begint...
zie ik toch wel een linkje staan naar dit bekend in de oren klinkend siteje
en voila hier ben ik :D

aangezien ik al enkele jaren klant ben bij telenet en ook al enkele jaren
PUB mandaad gever ben kom ik hier een piepen om te zien hoe het hier gaat.

ik neem aan dat jullie nog "jong" zijn en nog een "klanten" basis moeten krijgen...
begin daar mee! doe zo als pub en verzamel zo veel mogelijk mandaad gevers.

ik ben er 100% mee eens dat de limitaties die opgelegt zijn te krap zijn
maar begin met die petitie en skynet zal jullie meiden als de rotte pest

anyway het is tof hier een forum te vinden, laat dit het eerste zijn.
maar stuur eens een mailtje naar de organisatoren van PUB ik ben er zeker van dat ze wel tips zullen geven hoe alles te organiseren.

van af het moment dat ik men leven hier wat op orde krijg wil ik gerust mee werken
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Hmm, tja de pub is wel het eerst gekomen, maar wij zijn niet echt van plan de pub na te doen. De naam is maybe wel overeenkomstig en er zijn wel mayb een aantal gezamelijke doelen. Maar wij gaan dit op ons manier uitbouwen. (not the pub-way ;-) , niet dat dat een slechte zaak was ofzo, maar we doen graag de dingen op ons eigen ;-))

We zijn idd een kleine groepering zou ik zeggen, maar we groeien met de dag. Binnen afziendbare tijd zullen we de structuur, het forum, de site eens deftig reorganiseren. Vanaf dan kunnen we echt toekomstgericht naar Skynet-klanten toe reageren.

Die online-petitie is idd maar wat het is, denk niet dat er ook iets zal mee aangevangen worden zenne, we zijn nog volop aan het groeien.

anyway thx for the help.
Iedereen is hier welkom om te helpen op de forums. Al denk ik dat de mod-squad en admins voorlopig wel blijven zoals ze zijn.
I love it when a plan comes together!
kondamin
Starter
Starter

mja ik zoek niet echt een postje als forum moderator :P

ik was meer orginasitorisch aan het denken...
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

effe verduidelijken: de modsquad = organiserende leden.
SuB = gesticht door modsquad.

Ik denk dat er voorlopig niet echt een uitbreiding komt. Tenzij daar echt nood aan is, omwille van bepaalde redenen. Voorlopig zal de SuB blijven bestaan tot waarschijnlijk half februari.

indien je nu echt een bijzonder organisatorisch vermogen zou hebben, of je je nuttig akn maken binnen de SuB op één of andere manier, dan valt daar maybe eens over te denken.

De meesten van ons, zitten nog in hun studies en hebben de komende periode examens, dus ons activiteit zal wat lager liggen. De andere -- reeds werkende -- mods zullen het boeltje hier dan wel draaiende houden ;-). Na de examenperiode, zullen we ons forum en website geheel vernieuwen.

zit eigenlijk wel met een vraagje. Ge zit nog steeds op een Telenet aansluiting te surfen en toch hier reeds actief. Een speciale reden voor? Niet content van Telenet? over hun pub was je nochthans enthousiast.
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”