Lord Utopia snapt het niet helemaal.
Het gaat hier niet of we al dan wel niet zonder internet kunnen, maar het gaat hier over de klant verwaarlozen. De klant heeft betaald voor een dienst (welliswaar zonder SLA, dat zou er nog moeten aan mankeren) en mag dus ook verwachten dat het gewoon werkt. Dat er hier en daar eens een kleinigheid misloopt is te vergeven, mits correcte actie & communicatie. En laat Dommel nu nét daar grandioos falen...
Dommel helpdesk onbereikbaar + internet inactief + oproep
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Onwaarschijnlijk in wat voor een bochten hij zich moet wringen om zich er uit te praten. 't Zal niet lukken vrees ik.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Als ik BETAAL voor een service (en bijna € 70 euro per maand is niet weinig, anders mag je deze "peulschil" maandelijks gerust op mijn rekening storten) verwacht ik ook dat die er is... Ik hoef als betalende klant dan ook geen alternatieven te zoeken zoals naar een internet shop gaan, niet bellen , duurder bellen via een ander medium, etc, etc , etc.
Als ik BETAAL voor een hosting (200 / jaar), dan verwacht ik dat die er is.. En als die down gaat (Shit happens, Murphy weet je wel, kan gebeuren) dan is het niet meer dan normaal dat dit binnen een redelijke termijn is opgelost (redelijk as in: 1 a 2 uur.. niet 1 a 2 dagen)
Tenanderen, waarom kunnen anderen dit wel ( en voor ongeveer dezelfde prijzen? -> enkel de limiet is verschillende maar dit is een kwestie van de bandbreedte die ze inkopen..)
Ik lever muziek en video in winkels, horeca en openbare plaatsen. Als onze player stopt met werken en die winkel betaald daar x'tig euro per maand voor, kan ik echt niet zeggen "zet maar even de tv op en de radio".. Die mensen betalen voor onze service en verwachten dan ook dat dit werkt ( wat niet meer als normaal is)
Voor onze servers is dat identiek.. deze handelen alle downloads voor die players af + communicatie.. Ik heb die in een rack zitten bij Nucleus. Als deze op een zaterdagnacht om 2 uur down gaan kan je er op rekenen dat ze om 3uu terug draaien.. ofwel remote opgelost, ofwel rijden we naar daar.. ik kan een Cafe niet zonder downloadservice zetten op hun drukste dag van de week... of moet ik in dit geval ook met elk mp3"tje dat ze opvragen op een usbstick naar onze klanten rijden ?
Als ik BETAAL voor een hosting (200 / jaar), dan verwacht ik dat die er is.. En als die down gaat (Shit happens, Murphy weet je wel, kan gebeuren) dan is het niet meer dan normaal dat dit binnen een redelijke termijn is opgelost (redelijk as in: 1 a 2 uur.. niet 1 a 2 dagen)
Tenanderen, waarom kunnen anderen dit wel ( en voor ongeveer dezelfde prijzen? -> enkel de limiet is verschillende maar dit is een kwestie van de bandbreedte die ze inkopen..)
Ik lever muziek en video in winkels, horeca en openbare plaatsen. Als onze player stopt met werken en die winkel betaald daar x'tig euro per maand voor, kan ik echt niet zeggen "zet maar even de tv op en de radio".. Die mensen betalen voor onze service en verwachten dan ook dat dit werkt ( wat niet meer als normaal is)
Voor onze servers is dat identiek.. deze handelen alle downloads voor die players af + communicatie.. Ik heb die in een rack zitten bij Nucleus. Als deze op een zaterdagnacht om 2 uur down gaan kan je er op rekenen dat ze om 3uu terug draaien.. ofwel remote opgelost, ofwel rijden we naar daar.. ik kan een Cafe niet zonder downloadservice zetten op hun drukste dag van de week... of moet ik in dit geval ook met elk mp3"tje dat ze opvragen op een usbstick naar onze klanten rijden ?
-
- Member
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 18 jul 2008, 14:50
Hey,
Ik heb dinsdag een HomeConnect doos gekocht (129 euro) bij mediamarkt in hasselt.
Ik ben sinds toen aan het proberen om iemand aan de lijn te krijgen bij dommel voor het activeren van mijn verbinding.
In totaal ongeveer 6 uur bellen naar 070 en 0800 nummer heb ik nog steeds niemand aan de lijn gehad.
Thuis zeggen ze no way dat we ons telenet abonnement gaan afzeggen als dommel zo een service heeft, stel je voor dat je iets aan de hand hebt met je verbinding als de dommel verbinding je enige is.
Ik heb dus sterke twijfels of ik wel die doos ga activeren, 129 euro ja maar een verbinding hebben is voor mij toch belangrijk.
Ik heb gelezen van jullie dat "bij dommel werken er 7 mensen" , "dommel is volop bezig met het aannemen van mensen".
Ook las ik dat er mensen zijn die iemand na 5 minuten aan de lijn gekregen hebben... wtf? hoe doet ge da, ik heb men telefoon langs men pc liggen en ik druk om de 5 minuten op redial, 3 uur aan een stuk zit ik ze te bellen en er neemt niemand op.
Ik ben van plan om ze iedere dag een paar uur aan een stuk te bellen tot ik antwoord krijg. Maar dit is echt absurt. Is er werkelijk iemand die ze aan de lijn heeft gehad de laatste 4 dagen? en zo ja op welk moment van de dag was dit?
PS. na het lezen van mijn eigen post neem ik aan dat er mensen skeptisch gaan zijn over dat 3 uur aan een stuk bellen , maar dat is dus wat ik werkelijk gedaan heb, ons moeder thuis zegt dak gestoord ben dak ze zoveel ben aant bellen , maar aangezien die 0800 nummer gratis is en ik ne makkelijke telefoon heb met redial zit ik er niet zo mee in om dit te blijven doordoen tot ze opnemen.
Als ze nu tegen volgende week nog niet de telefoon opnemen zou het de moeite zijn om eens langs te gaan in diepenbeek (10 km van mijn thuis) of gaan die me toch niet verderhelpen denken jullie?
Ik heb dinsdag een HomeConnect doos gekocht (129 euro) bij mediamarkt in hasselt.
Ik ben sinds toen aan het proberen om iemand aan de lijn te krijgen bij dommel voor het activeren van mijn verbinding.
In totaal ongeveer 6 uur bellen naar 070 en 0800 nummer heb ik nog steeds niemand aan de lijn gehad.
Thuis zeggen ze no way dat we ons telenet abonnement gaan afzeggen als dommel zo een service heeft, stel je voor dat je iets aan de hand hebt met je verbinding als de dommel verbinding je enige is.
Ik heb dus sterke twijfels of ik wel die doos ga activeren, 129 euro ja maar een verbinding hebben is voor mij toch belangrijk.
Ik heb gelezen van jullie dat "bij dommel werken er 7 mensen" , "dommel is volop bezig met het aannemen van mensen".
Ook las ik dat er mensen zijn die iemand na 5 minuten aan de lijn gekregen hebben... wtf? hoe doet ge da, ik heb men telefoon langs men pc liggen en ik druk om de 5 minuten op redial, 3 uur aan een stuk zit ik ze te bellen en er neemt niemand op.
Ik ben van plan om ze iedere dag een paar uur aan een stuk te bellen tot ik antwoord krijg. Maar dit is echt absurt. Is er werkelijk iemand die ze aan de lijn heeft gehad de laatste 4 dagen? en zo ja op welk moment van de dag was dit?
PS. na het lezen van mijn eigen post neem ik aan dat er mensen skeptisch gaan zijn over dat 3 uur aan een stuk bellen , maar dat is dus wat ik werkelijk gedaan heb, ons moeder thuis zegt dak gestoord ben dak ze zoveel ben aant bellen , maar aangezien die 0800 nummer gratis is en ik ne makkelijke telefoon heb met redial zit ik er niet zo mee in om dit te blijven doordoen tot ze opnemen.
Als ze nu tegen volgende week nog niet de telefoon opnemen zou het de moeite zijn om eens langs te gaan in diepenbeek (10 km van mijn thuis) of gaan die me toch niet verderhelpen denken jullie?
Laatst gewijzigd door InnerDrive 18 jul 2008, 17:11, in totaal 1 gewijzigd.
- Jan_B
- Premium Member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Je kan waarschijnlijk je doos toch gewoon terug naar de winkel brengen ?InnerDrive schreef:Ik heb dus sterke twijfels of ik wel die doos ga activeren, 129 euro ja maar een verbinding hebben is voor mij toch belangrijk.
-
- Member
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 18 jul 2008, 14:50
Wel , ik wil ze eens kans geven, het product is zeer interessant , ongelimiteerd internet? waar vind je dat nog? maar dit is gestoorde boel, ik heb mediamarkt ook gebelt en daar zeggen ze da ze geen contactpersonen hebben bij dommel, mediamarkt krijgt die dozen door siemens geleverd.Jan_B schreef:Je kan waarschijnlijk je doos toch gewoon terug naar de winkel brengen ?InnerDrive schreef:Ik heb dus sterke twijfels of ik wel die doos ga activeren, 129 euro ja maar een verbinding hebben is voor mij toch belangrijk.
- Jan_B
- Premium Member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Dat is juist, dat is vrij uniek.InnerDrive schreef:Wel , ik wil ze eens kans geven, het product is zeer interessant , ongelimiteerd internet? waar vind je dat nog?
Anderzijds: je hebt bv het ADSL Max6 Dyn van EDPnet met 40 GB voor 29,95 EURO en met 100 GB voor 44.95 EURO. Indien je volledig gebruik zou maken van nachtsurfen wordt dat 80 GB en 200 GB.
Dat is natuurlijk niet onbeperkt, maar voor de meeste gebuikers komt dat toch wel vrij aardig in de buurt.
De risico's moet je zelf inschatten natuurlijk. Mijn ervaring is dat de meeste bedrijven meer inspanningen leveren om nieuwe klanten aan te trekken dan om ze daarna te supporteren. En momenteel leveren ze blijkbaar niet zoveel inspanningen om je als klant aan te trekken ...InnerDrive schreef:maar dit is gestoorde boel, ik heb mediamarkt ook gebeld en daar zeggen ze da ze geen contactpersonen hebben bij dommel, mediamarkt krijgt die dozen door siemens geleverd.
Ik ben 2,5 jaar Netconnect gebruiker geweest en heb ook ingetekend op HomeConnect. Ik heb ze in die 2,5 jaar eigenlijk nooit hoeven bellen. Ik weet wat je bedoelt InnerDrive want ik ben ook al 3 dagen aan het bellen en kan de helpdesk maar niet bereiken. Niet op 070 en zelfs geen antwoord op het 0800 nummer. Zucht...InnerDrive schreef: Ik ben sinds toen aan het proberen om iemand aan de lijn te krijgen bij dommel voor het activeren van mijn verbinding.
Ook las ik dat er mensen zijn die iemand na 5 minuten aan de lijn gekregen hebben... wtf? hoe doet ge da, ik heb men telefoon langs men pc liggen en ik druk om de 5 minuten op redial, 3 uur aan een stuk zit ik ze te bellen en er neemt niemand op.
- Devilzown
- Elite Poster
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Wa peinsde van niet om de vijf minuten op te leggen en te rediallen.InnerDrive schreef:Hey,
Ik heb dinsdag een HomeConnect doos gekocht (129 euro) bij mediamarkt in hasselt.
Ik ben sinds toen aan het proberen om iemand aan de lijn te krijgen bij dommel voor het activeren van mijn verbinding.
In totaal ongeveer 6 uur bellen naar 070 en 0800 nummer heb ik nog steeds niemand aan de lijn gehad.
Thuis zeggen ze no way dat we ons telenet abonnement gaan afzeggen als dommel zo een service heeft, stel je voor dat je iets aan de hand hebt met je verbinding als de dommel verbinding je enige is.
Ik heb dus sterke twijfels of ik wel die doos ga activeren, 129 euro ja maar een verbinding hebben is voor mij toch belangrijk.
Ik heb gelezen van jullie dat "bij dommel werken er 7 mensen" , "dommel is volop bezig met het aannemen van mensen".
Ook las ik dat er mensen zijn die iemand na 5 minuten aan de lijn gekregen hebben... wtf? hoe doet ge da, ik heb men telefoon langs men pc liggen en ik druk om de 5 minuten op redial, 3 uur aan een stuk zit ik ze te bellen en er neemt niemand op.
Ik ben van plan om ze iedere dag een paar uur aan een stuk te bellen tot ik antwoord krijg. Maar dit is echt absurt. Is er werkelijk iemand die ze aan de lijn heeft gehad de laatste 4 dagen? en zo ja op welk moment van de dag was dit?
PS. na het lezen van mijn eigen post neem ik aan dat er mensen skeptisch gaan zijn over dat 3 uur aan een stuk bellen , maar dat is dus wat ik werkelijk gedaan heb, ons moeder thuis zegt dak gestoord ben dak ze zoveel ben aant bellen , maar aangezien die 0800 nummer gratis is en ik ne makkelijke telefoon heb met redial zit ik er niet zo mee in om dit te blijven doordoen tot ze opnemen.
Als ze nu tegen volgende week nog niet de telefoon opnemen zou het de moeite zijn om eens langs te gaan in diepenbeek (10 km van mijn thuis) of gaan die me toch niet verderhelpen denken jullie?
Zo komde iedere keer aan den achterkant van de queue...
Vind jij 200 euro voor een hosting per jaar veel? Persoonlijk wordt dat door mij nog steeds geklasseerd bij de budget hosting. Als je bij een panne rekent op een redelijke termijn van 1 à 2 uur zal je in de meeste gevallen bedrogen uitkomen. Kleine problemen zullen nog snel opgelost raken. Van zodra het iets ernstiger is, zal dit zeer snel uitlopen.noctris schreef:Als ik BETAAL voor een service (en bijna € 70 euro per maand is niet weinig, anders mag je deze "peulschil" maandelijks gerust op mijn rekening storten) verwacht ik ook dat die er is... Ik hoef als betalende klant dan ook geen alternatieven te zoeken zoals naar een internet shop gaan, niet bellen , duurder bellen via een ander medium, etc, etc , etc.
Als ik BETAAL voor een hosting (200 / jaar), dan verwacht ik dat die er is.. En als die down gaat (Shit happens, Murphy weet je wel, kan gebeuren) dan is het niet meer dan normaal dat dit binnen een redelijke termijn is opgelost (redelijk as in: 1 a 2 uur.. niet 1 a 2 dagen)
Tenanderen, waarom kunnen anderen dit wel ( en voor ongeveer dezelfde prijzen? -> enkel de limiet is verschillende maar dit is een kwestie van de bandbreedte die ze inkopen..)
Ik lever muziek en video in winkels, horeca en openbare plaatsen. Als onze player stopt met werken en die winkel betaald daar x'tig euro per maand voor, kan ik echt niet zeggen "zet maar even de tv op en de radio".. Die mensen betalen voor onze service en verwachten dan ook dat dit werkt ( wat niet meer als normaal is)
Voor onze servers is dat identiek.. deze handelen alle downloads voor die players af + communicatie.. Ik heb die in een rack zitten bij Nucleus. Als deze op een zaterdagnacht om 2 uur down gaan kan je er op rekenen dat ze om 3uu terug draaien.. ofwel remote opgelost, ofwel rijden we naar daar.. ik kan een Cafe niet zonder downloadservice zetten op hun drukste dag van de week... of moet ik in dit geval ook met elk mp3"tje dat ze opvragen op een usbstick naar onze klanten rijden ?
btw goede keuze met Nucleus als je colo provider. Ik wil het je echter nog wel zien doen om zaterdag nacht om 2 uur gewekt te worden en om 3 uur een serieus probleem in het DC opgelost te hebben. Je tijdspanne is niet echt realistisch.
Die 200 is niet veel maar nu ook niet om te zeggen gratis.. En ik ben er mee akkoord dat 1 a 2 uur misschien scherp is voor ernstige problemen (hoewel, wij hebben als kmo die zijn eigen spullen in de colocatie heeft staan zelfs reserve hardware staan.. Een hoster zou dit helemaal moeten hebben.. Backup restoren en terug startenVind jij 200 euro voor een hosting per jaar veel? Persoonlijk wordt dat door mij nog steeds geklasseerd bij de budget hosting. Als je bij een panne rekent op een redelijke termijn van 1 à 2 uur zal je in de meeste gevallen bedrogen uitkomen. Kleine problemen zullen nog snel opgelost raken. Van zodra het iets ernstiger is, zal dit zeer snel uitlopen.
btw goede keuze met Nucleus als je colo provider. Ik wil het je echter nog wel zien doen om zaterdag nacht om 2 uur gewekt te worden en om 3 uur een serieus probleem in het DC opgelost te hebben. Je tijdspanne is niet echt realistisch.
En dat probleem oplossen.. Ik woon op 18 Min. rijden van de COLO in a'pen en heb dus, zoals gezegd, reserve hardware.. het zijn inderdaad misschien allemaal scherpe timings maar 2 tot 3 DAGEN is er wel lichtelijk over nee ?[/quote]
Het is niet omdat je op 18 minuten rijden van de colo woont, dat je ook op 18 minuten voor je apparatuur staat met console toegang!
je klaarmaken, gerief pakken, access regelen, tot daar rijden, toegang krijgen, naar de serverroom gaan, console aansluiten. Ik wil je het nog zien doen op 18 minuten zelfs al woon je naast het datacenter.
Voor je een degelijke diagnose gemaakt hebt van het probleem, is er meestal ook enige tijd verstreken.
Besluit je toch over te schakelen op backup apparatuur, dien je nog backups en dergelijke terug te zetten. Afhankelijk van het systeem kan dit ook nog enkele uren duren.
Hiermee wil ik uiteraard niet zeggen dat 2 a 3 dagen normaal is. Echter wat mij betreft is, afhankelijk van het systeem, 1 tot 12 uur een realistische tijd om tot op een oplossing te komen.
je klaarmaken, gerief pakken, access regelen, tot daar rijden, toegang krijgen, naar de serverroom gaan, console aansluiten. Ik wil je het nog zien doen op 18 minuten zelfs al woon je naast het datacenter.
Voor je een degelijke diagnose gemaakt hebt van het probleem, is er meestal ook enige tijd verstreken.
Besluit je toch over te schakelen op backup apparatuur, dien je nog backups en dergelijke terug te zetten. Afhankelijk van het systeem kan dit ook nog enkele uren duren.
Hiermee wil ik uiteraard niet zeggen dat 2 a 3 dagen normaal is. Echter wat mij betreft is, afhankelijk van het systeem, 1 tot 12 uur een realistische tijd om tot op een oplossing te komen.
-
- Member
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 18 jul 2008, 14:50
Gij hebt nooit naar daar gebelt zeker? da gaat automatisch. Ge krijgt een bandje te horen "De nummer die u belde reageerde niet" en dan toet toet toet toet toet.. en dan moet ge wel opnieuw nummer vormen, das automatisch.Devilzown schreef:
Wa peinsde van niet om de vijf minuten op te leggen en te rediallen.
Zo komde iedere keer aan den achterkant van de queue...
da's maar na 10 minutenInnerDrive schreef:Gij hebt nooit naar daar gebelt zeker? da gaat automatisch. Ge krijgt een bandje te horen "De nummer die u belde reageerde niet" en dan toet toet toet toet toet.. en dan moet ge wel opnieuw nummer vormen, das automatisch.Devilzown schreef:
Wa peinsde van niet om de vijf minuten op te leggen en te rediallen.
Zo komde iedere keer aan den achterkant van de queue...
- Devilzown
- Elite Poster
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Nog maar 2 keer gebelt, iedere keer na vijf minuten iemand aan de lijn gehad.InnerDrive schreef:Gij hebt nooit naar daar gebelt zeker? da gaat automatisch. Ge krijgt een bandje te horen "De nummer die u belde reageerde niet" en dan toet toet toet toet toet.. en dan moet ge wel opnieuw nummer vormen, das automatisch.Devilzown schreef:
Wa peinsde van niet om de vijf minuten op te leggen en te rediallen.
Zo komde iedere keer aan den achterkant van de queue...
-
- Member
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 18 jul 2008, 14:50
devil: ik had toch gevraagt wanneer da was? er zijn meerdere mensen waarbij ze al een week de telefoon niet opnemen en gij komt ons hier wijsmaken da ze bij u deze week na 5 minuten de telefoon opgepakt hebben 2x zelfs? of is da een aantal weken/maanden geleden geweest? ik heb namelijk een sterk vermoeden dat ze gewoon gestopt zijn met de telefoon op te nemen omdat ze teveel werk hebben met de huidige klanten al en dat ze geen personeel hebben voor die telefoon op te nemen
frado: jeeez 5 of 10 minuten who cares , tis gewoon da da automatisch afgaat na een tijd en dan bel ik opnieuw met redial natuurlijk en tis trouwens verschillend tussen de 070 en de 0800 nummer. de ene heeft een "geweldig liedje" de andere niet. en ik zit echt op de klok te kijken hoe lang het juist duurt iedere keer dat die verbinding verbreekt, ik duw gewoon op 2 knopkes op de telefoon met de speaker op. soms verschillende uren aan één stuk.
frado: jeeez 5 of 10 minuten who cares , tis gewoon da da automatisch afgaat na een tijd en dan bel ik opnieuw met redial natuurlijk en tis trouwens verschillend tussen de 070 en de 0800 nummer. de ene heeft een "geweldig liedje" de andere niet. en ik zit echt op de klok te kijken hoe lang het juist duurt iedere keer dat die verbinding verbreekt, ik duw gewoon op 2 knopkes op de telefoon met de speaker op. soms verschillende uren aan één stuk.
- Devilzown
- Elite Poster
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Ge vroeg of ik er ooit al is heen had gebelt. Ja dus, maar niet deze week. Das een goei maand geleden denkek de laatste keer. Ik heb meestal wel iets meer geduld als ik naar een helpdesk bel, ik heb zelf gewerkt op ene en weet dus dat je geduld moet hebben.InnerDrive schreef:devil: ik had toch gevraagt wanneer da was? er zijn meerdere mensen waarbij ze al een week de telefoon niet opnemen en gij komt ons hier wijsmaken da ze bij u deze week na 5 minuten de telefoon opgepakt hebben 2x zelfs? of is da een aantal weken/maanden geleden geweest? ik heb namelijk een sterk vermoeden dat ze gewoon gestopt zijn met de telefoon op te nemen omdat ze teveel werk hebben met de huidige klanten al en dat ze geen personeel hebben voor die telefoon op te nemen
frado: jeeez 5 of 10 minuten who cares , tis gewoon da da automatisch afgaat na een tijd en dan bel ik opnieuw met redial natuurlijk en tis trouwens verschillend tussen de 070 en de 0800 nummer. de ene heeft een "geweldig liedje" de andere niet. en ik zit echt op de klok te kijken hoe lang het juist duurt iedere keer dat die verbinding verbreekt, ik duw gewoon op 2 knopkes op de telefoon met de speaker op. soms verschillende uren aan één stuk.
Hey,
Sinds vijf jaar heb ik mijn hosting bij Dommel en sinds meer dan een jaar heb ik problemen met mijn mail, de meeste komen nooit toe en dat is een dik probleem.
Zelfs mails naar mezelf gestuurd met dezelfde account komen dikwijls niet toe of met 8 uur en soms 20 uur vertraging.
Sinds evenveel tijd heb ik tientallen tickets geopend welke telkens door hen gesloten worden na anderhalve maand of eentje zelfs na drie maand.
Het enige antwoord dat er in stond is "Heb je de problemen nog, laat het ons dan weten."
Hun telefonisch bereiken kan je gewoon niet, je krijgt niemand vast.
Ook nu vervalt mijn jaarabonnement en wou hun nog een kans geven maar met een andere formule.
Het lukt mij niet een andere formule (hoger type) te bekomen, ik krijg wel rappels voor mijn betaling maar kan hen niet bellen.
Na een goeie 15 minuten wordt de lijn automatisch verbroken, dit heb ik nu al een 30-tal keer geprobeerd sinds vorige week ... niks, niemendalle antwoord.
Een bericht gestuurd via de console, daar staat antwoord binnen de 2 dagen maar in de bevestigingsmail staat dat je 5 dagen moet wachten. In elk geval, 2 of 5 dagen maakt niet uit want ik verwacht nog antwoorden van de laatste 365 dagen.
Puur bedrog zoiets.
Ik snap wel dat goedkopere firma's iets tragere service kunnen bieden maar dit is geen trage service maar helemaal geen service.
Als ze op verlof vertrekken dan laten ze ook de centrale aan staan en kan je kiezen wat je wil, er zit gewoon niemand!
Voor de rest laat hun keuzemenu blijken dat er precies veel volk werkt maar dat je nu kiest voor 1, 2 of 3 het is altijd naar hetzelfde toestel dat doorgeschakeld wordt.
Veel geld verdienen door niks te doen en niemand dat u kan bereiken ... heel goed gezien!
Sinds vijf jaar heb ik mijn hosting bij Dommel en sinds meer dan een jaar heb ik problemen met mijn mail, de meeste komen nooit toe en dat is een dik probleem.
Zelfs mails naar mezelf gestuurd met dezelfde account komen dikwijls niet toe of met 8 uur en soms 20 uur vertraging.
Sinds evenveel tijd heb ik tientallen tickets geopend welke telkens door hen gesloten worden na anderhalve maand of eentje zelfs na drie maand.
Het enige antwoord dat er in stond is "Heb je de problemen nog, laat het ons dan weten."
Hun telefonisch bereiken kan je gewoon niet, je krijgt niemand vast.
Ook nu vervalt mijn jaarabonnement en wou hun nog een kans geven maar met een andere formule.
Het lukt mij niet een andere formule (hoger type) te bekomen, ik krijg wel rappels voor mijn betaling maar kan hen niet bellen.
Na een goeie 15 minuten wordt de lijn automatisch verbroken, dit heb ik nu al een 30-tal keer geprobeerd sinds vorige week ... niks, niemendalle antwoord.
Een bericht gestuurd via de console, daar staat antwoord binnen de 2 dagen maar in de bevestigingsmail staat dat je 5 dagen moet wachten. In elk geval, 2 of 5 dagen maakt niet uit want ik verwacht nog antwoorden van de laatste 365 dagen.
Puur bedrog zoiets.
Ik snap wel dat goedkopere firma's iets tragere service kunnen bieden maar dit is geen trage service maar helemaal geen service.
Als ze op verlof vertrekken dan laten ze ook de centrale aan staan en kan je kiezen wat je wil, er zit gewoon niemand!
Voor de rest laat hun keuzemenu blijken dat er precies veel volk werkt maar dat je nu kiest voor 1, 2 of 3 het is altijd naar hetzelfde toestel dat doorgeschakeld wordt.
Veel geld verdienen door niks te doen en niemand dat u kan bereiken ... heel goed gezien!
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Het beste dat je kan doen is je hosting naar een andere provider overzetten. Ik heb ook problemen gehad met de Dommelhosting. IP van hun server in de blacklists wegens spam. Hun antwoord (toen nog) "dat gaat vanzelf wel weg". Begin dit jaar begonnen dan de regelmatige outages. Antwword.. geen. Na meerde tickets ineens wel antwoord; "het heeft geen zin meerdere tickets te openen voor hetzelfde probleem" Enige remedie: opzegmail en domein verhuist. Bij mijn huidige hostingprovider heb ik op de enkele vragen die ik in het begin had tussen de 10 minuten en de 2 uur moeten wachten. Hun antwoord was steeds relevant en correct. Ik hoop dat dit zo blijft want bij Dommel was dit in de beginjaren oo, zo (zaterdagavond om 23 uur nog reply op vragen).
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Premium Member
- Berichten: 645
- Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37
dommel hosting is toch end of life? ze kappen daar toch mee? dus ik zou heel zeker verhuizen...
Zouden ze dan niet beter doen van hun klanten eerlijk te informeren? Dit kan op een zeer professionele manier medegedeeld worden.Praetorian schreef:dommel hosting is toch end of life? ze kappen daar toch mee? dus ik zou heel zeker verhuizen...
Hetgeen ze nu blijkbaar doen is geen support geven in de hoop dat ge uit uzelf weg gaat.