Als iemand een idee wat de extra volume blokken gaan kosten
voor Expressnet ?
Ben net overgestapt naar Telenet en kom van scarlet one ( waar ik 1 mbps had )
Dus ben echt wel benieuwd
( zit 3,5 km van de centrale dus.... )
En 22 juli komen ze mijn telenet aansluiten
Grtz
extra volumeblokken
€1.02 per GB maw er gaat niks af de komende maandenDretne schreef:Als iemand een idee wat de extra volume blokken gaan kosten
voor Expressnet ?
Ben net overgestapt naar Telenet en kom van scarlet one ( waar ik 1 mbps had )
Dus ben echt wel benieuwd
( zit 3,5 km van de centrale dus.... )
En 22 juli komen ze mijn telenet aansluiten
Grtz
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Pas na de zomer.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... light=60gbAan ExpressNet- en TurboNet-klanten die nog meer willen gebruiken, belooft hij dat ze na de zomer "vrij grote en zeer aantrekkelijk geprijsde volumeblokken" zullen kunnen bijkopen
-
- Elite Poster
Ik post een link en je neemt niet eens de moeite om er naar te kijken.THDBASED schreef:Die prijsverlaging was alleen voor volumeblokken bij de "light"-abonnementen (comfort & basic).
Te lui? Post dan ook geen onzin!
Aan ExpressNet- en TurboNet-klanten die nog meer willen gebruiken, belooft hij dat ze na de zomer "vrij grote en zeer aantrekkelijk geprijsde volumeblokken" zullen kunnen bijkopen.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 32 keer
Er waren twee versies van het verhaal, één waar dit inderdaad zo stond dat het ook voor Expressnet en Turbonet klanten zou gelden en één waar dit niet zo stond. Aangezien de prijsdaling voor de comfort & basic klanten reeds een feit is vrees ik ervoor dat het dan ook alleen voor die klanten zo zal zijn.Astralon schreef:Ik post een link en je neemt niet eens de moeite om er naar te kijken.THDBASED schreef:Die prijsverlaging was alleen voor volumeblokken bij de "light"-abonnementen (comfort & basic).
Te lui? Post dan ook geen onzin!
Aan ExpressNet- en TurboNet-klanten die nog meer willen gebruiken, belooft hij dat ze na de zomer "vrij grote en zeer aantrekkelijk geprijsde volumeblokken" zullen kunnen bijkopen.
BTW: Vraag het eerst voor je uw onzin post.
Edit: Aangezien ik toch niet zo lui ben heb ik het maar even opgezocht. Dit is het OFFICIEEL persbericht. Toon mij nu eens waar staat dat de prijsdaling voor Expressnetters en Turbonetters zal zijn?
Link : http://hugin.info/136600/R/1221533/257102.pdf
-
- Elite Poster
Volledig eenduidig is het persbericht niet maar ik lees het inderdaad zoals jij dit leest en is de verhoging niet voor de Express en TurboNet abonnementen.
Ik heb geprobeerd een antwoord te geven op een vraag en mijn antwoord te ondersteunen door de bron te vermelden.
Had jij dat ook gedaan in je eerste post dan was er onmiddellijk duidelijkheid voor iedereen.
En uiteindelijk is dit persbericht misschien nog duidelijker.
Ik heb geprobeerd een antwoord te geven op een vraag en mijn antwoord te ondersteunen door de bron te vermelden.
Had jij dat ook gedaan in je eerste post dan was er onmiddellijk duidelijkheid voor iedereen.
En uiteindelijk is dit persbericht misschien nog duidelijker.
Prijzen voor extra volumeblokken voor ExpressNet en Turbonet klanten veranderen niet
en blijven 1,02 euro per GB of 0,26 eurocent per MB (eenmalig – pay as you go).
Hmm, inderdaad blijkbaar enkel voor de light abo's, wat blijkt uit deze quote:
En dan die 'lange termijnstrategie', daarmee maken ze wel duidelijk dat er de eerste 5 jaar zeker geen nieuwe verhoging inzit.
Voor de moment is de 60GB van mijn Turbo abo ruimschoots voldoende, maar ik vrees dat dit over enkele jaren niet meer het geval zal zijn. Alles evolueert snel, en als Telenet weer 5 jaar gaat blijven stil staan zitten we tegen dan weer met hetzelfde probleem als voor de limietverhoging.
En om met een triestige noot te eindigen:Telenet plant in de zomer ook een daling van de prijzen van extra volumeblokken, om op die manier gebruikers van de instap- en light-internetproducten de mogelijkheid te bieden tegen een aantrekkelijk tarief extra volume te kopen indien zij daar behoefte aan hebben.
Ruime volumes? Ze hebben duidelijk geen idee van de datavolumes van de kleine providers, die bieden voor minder geld een veelvoud van die 'ruime datavolumes'.Met deze volume -aanpassingen is de toon gezet voor een lange termijnstrategie waarbij Telenet supersnel internet combineert met ruime datavolumes.
En dan die 'lange termijnstrategie', daarmee maken ze wel duidelijk dat er de eerste 5 jaar zeker geen nieuwe verhoging inzit.
Voor de moment is de 60GB van mijn Turbo abo ruimschoots voldoende, maar ik vrees dat dit over enkele jaren niet meer het geval zal zijn. Alles evolueert snel, en als Telenet weer 5 jaar gaat blijven stil staan zitten we tegen dan weer met hetzelfde probleem als voor de limietverhoging.
-
- Plus Member
Dat gebeurt al sneller als die 5 jaar hoor, denk maar aan de opkomst van HD-content, online games kopen & dan downloaden, ....KK schreef:Voor de moment is de 60GB van mijn Turbo abo ruimschoots voldoende, maar ik vrees dat dit over enkele jaren niet meer het geval zal zijn. Alles evolueert snel, en als Telenet weer 5 jaar gaat blijven stil staan zitten we tegen dan weer met hetzelfde probleem als voor de limietverhoging.
- pm
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 7 keer
Transformers.2007.HDDVD.1080p.DTS.x264.dxva-EuReKA
17,4 GB
Effe film zien om men homebioscoopje te testen,
daar gaat het extra "turbo" volume
Moest de prijs nog gezakt zijn van het extra volume zou ik nog twijfelen, my hope is set on dommel in december.
17,4 GB
Effe film zien om men homebioscoopje te testen,
daar gaat het extra "turbo" volume
Moest de prijs nog gezakt zijn van het extra volume zou ik nog twijfelen, my hope is set on dommel in december.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Klinkt een klein beetje illegaal vrees ik.pm schreef:Transformers.2007.HDDVD.1080p.DTS.x264.dxva-EuReKA
17,4 GB
Nu ja, je kan je homecinema misschien uittesten met een Linux distro
-
- Plus Member
nah, is waarschijnlijk gewoon "try before you buy"r2504 schreef:Klinkt een klein beetje illegaal vrees ik.pm schreef:Transformers.2007.HDDVD.1080p.DTS.x264.dxva-EuReKA
17,4 GB
Nu ja, je kan je homecinema misschien uittesten met een Linux distro
- pm
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 7 keer
Met Telenet zijn limiet eerder een "die before you buy"b012145214 schreef:nah, is waarschijnlijk gewoon "try before you buy"
on topic: ik had dus wel verwacht dat de prijs van het extra volume omlaag ging gaan... ongelooflijk dat ze zomaar weer van gedacht veranderen.
Misschien als Belgacom iets aan zijn prijs op dat vlak moest doen dat Telenet volgt, maar ja sinds Telenet niet daalt in prijs zal Belgacom ook wel niet dalen.