Hoi,
Ik heb tele2allin, al heel lang, maar begin er steeds minder tevreden over te zijn.
Sinds een paar maand heb ik wekelijks een random dag, waarop het internet en phone niet werken (ppp en voipready lichtje zijn dan uit)
En elke keer probeer ik dan ook de helpdesk te bereiken via gsm.
Terwijl ik naar de o zo leuke liedjes luister, test ik dan eens een tele2box-reset (bakje porren met een smal object achteraan, zoals iemand van tele2 me ooit uitlegde) soms werkt dit, maar meestal niet. Na 30-40mins helpdeskwachten, leg ik men gsm weg, en ga ik wat wii'en tegen de omgtele2sux-stress.
s Ochtends is het dan soms plots terug en indien niet doe ik nog eens een resetje !
Vandaag weer van hetzelfde, maar dan het leuke bericht dat de helpdesk toe is?
Dus dacht ik maar, we gaan eens kijken op userbase
Zijn er nog mensen die zoveel verbindingsproblemen hebben?
Zou het aan de lijn liggen? of is er gewoon iets mis met men tele2box ofzo ? (is een SpeedTouch 716)
Iemand?
Mvg,
Richard
update: vrijdagnacht, en zaterdagmiddag (12h, 14h, 15h-21h nonstop kleinere outages..) opnieuw
verbindingprobs
Hi Richard,
Ik heb ook Tele2 Allin van in den beginne.
Eigenlijk heb ik nooit veel problemen gehad tot vorige week, zie http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=19796 .
320i heeft mij dan zeer snel kunnen verder helpen zodat mijn problemen tijdelijk opgelost zijn, door mijn snelheid te verminderen van 13Mb naar 5Mb. Ondertussen hoop ik dat ze aan het kijken zijn om mij terug op sneller te kunnen zetten.
Toch deze namiddag weer een onderbreking gehad van een 20tal minuten, maar ik had de indruk dat dit meer algemeen was, niet enkel bij mij.
Misschien eens contact opnemen met 320i om uw problemen te bekijken?
Mvg
Ik heb ook Tele2 Allin van in den beginne.
Eigenlijk heb ik nooit veel problemen gehad tot vorige week, zie http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=19796 .
320i heeft mij dan zeer snel kunnen verder helpen zodat mijn problemen tijdelijk opgelost zijn, door mijn snelheid te verminderen van 13Mb naar 5Mb. Ondertussen hoop ik dat ze aan het kijken zijn om mij terug op sneller te kunnen zetten.
Toch deze namiddag weer een onderbreking gehad van een 20tal minuten, maar ik had de indruk dat dit meer algemeen was, niet enkel bij mij.
Misschien eens contact opnemen met 320i om uw problemen te bekijken?
Mvg
Vandaag verschillende disconnects gehad waarvan de laatste van 15 tot 20 uur !mousty schreef:Hallo,
Verleden week en vrijdagnamiddag ook telefoon- en internetonderbreking !
Groetjes.
Volgens het franstalig forum adsl-bc ben ik geen alleenstaand geval :
http://forum.adsl-bc.org/viewtopic.php?t=48483
all,
gisteren hebben wij een vrij korte panne gehad.
vanmorgen rond 9.30u spijtig genoeg ook en in de namiddag omstreeks 2u brak even de hel los voor ons
ze zijn er tot 8u mee bezig geweest om het probleem op te lossen, wat intussen gebeurd is.
@soekie, als je me jou gegevens even stuurt wil ik wel eens kijkje nemen dinsdag
gisteren hebben wij een vrij korte panne gehad.
vanmorgen rond 9.30u spijtig genoeg ook en in de namiddag omstreeks 2u brak even de hel los voor ons
ze zijn er tot 8u mee bezig geweest om het probleem op te lossen, wat intussen gebeurd is.
@soekie, als je me jou gegevens even stuurt wil ik wel eens kijkje nemen dinsdag