verb schreef:Ik hoef geen gratis helpdesknummer, als dat helpt om de prijs te drukken dan moet het maar. Ik heb voor mezelf de inschatting gemaakt dat de lage prijs en hoge limiet de barslechte support voldoende compenseren.
En dat is de keuze die we allemaal moeten maken, maar de meeste users hier proberen steeds *hun* keuze op de rest door te drukken. Voor mij is dat trouwens het grootste probleem geworden van userbase. Het is een echt "kliek/fanboy" forum geworden. Iedereen hier pocht met zijn eigen provider, want zij kunnen toch wel 10Gb meer downloaden voor 10€ minder, of kunnen aan 24Mbit surfen en jij maar aan 6
Enfin, waar zijn we hier mee bezig. Internet is een dienst, en iedereen kiest voor een bepaalde leverancier (ik koop bij de Aldi, en niet bij GB bijvoorbeeld .. is net hetzelfde als voor de ene of de andere ISP kiezen). Als men nu eens zou beginnen snappen dat een leverancier die een bepaalde dienst verkoopt, dat hij ook VERPLICHT is die te leveren binnen het kader van de wet! Vergeet voor de rest eens al die fanboy zeik, dan kunnen we hier terug on-topc discussies houden zoals het moet i.p.v. pochen met dommel/telenet/edpnet/whatever banners in onze signature etc ...
Even een vergelijking : (antwoord zelf voor uw eigen, prijs heeft er niets mee te maken)
* Telenet: Leveren zij de diensten die ze verkopen zonder fout ?
* Belgacom: Leveren zij de diensten die ze verkopen zonder fout ?
* Dommel: Leveren zij de diensten die ze verkopen zonder fout ?
* Edpnet: Leveren zij de diensten die ze verkopen zonder fout ?
* Scarlet: : Leveren zij de diensten die ze verkopen zonder fout ?
...
Volgens mij gaan er enorm veel tegenstrijdige antwoorden zijn, maar als je het statistisch bekijkt komen de grotere namen er zowiezo het beste uit. Maakt dat iets uit ? Neen, je weet het op voorhand, je toetst het aan de prijs en maakt je keuze. Zoals ik al zei, ik koop bij Aldi (maar niet bij Dommel !)
Just my 2 cents,
X