Krijg geen antwoord op mij Emails van Dommel.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
jeftje
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2008, 19:45

Ik ben sedert 4 weken overgestapt naar Dommel,heb mijn betalingen gedaan,alles OK,kreeg mijn paswoord en al de rest,de melding dat ze me aangesloten hebben op 1 jullie,maar heb nog steeds mijn siemens modem met router niet ontvangen die reeds 4 weken geleden betaald is.Heb reeds gebeld maar krijg nooit verbinding,ook al 3 x een mailtje gestuurd waarop ik telkens eentje terug krijg dat ze binnen de 5 dagen zullen antwoorden. Tot nu toe nog geen antwoord gekregen,zijn er nog mensen die ook hetzelfde hebben tegengekomen en wat moet je doen in dit geval?
Bedankt op voorhand als je me kan helpen.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

jeftje schreef:Ik ben sedert 4 weken overgestapt naar Dommel,heb mijn betalingen gedaan,alles OK,kreeg mijn paswoord en al de rest,de melding dat ze me aangesloten hebben op 1 jullie,maar heb nog steeds mijn siemens modem met router niet ontvangen die reeds 4 weken geleden betaald is.Heb reeds gebeld maar krijg nooit verbinding,ook al 3 x een mailtje gestuurd waarop ik telkens eentje terug krijg dat ze binnen de 5 dagen zullen antwoorden. Tot nu toe nog geen antwoord gekregen,zijn er nog mensen die ook hetzelfde hebben tegengekomen en wat moet je doen in dit geval?
Bedankt op voorhand als je me kan helpen.


Welkom bij dommel, het gekende probleem, zie ook verschillende actieve posts hier op het forum , 'Dommelmania ' :wink:
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

jeftje
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2008, 19:45

Amaaj,ik had liever eens rond gekeken op internet eer ik de overstap deed.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

We hopen met velen dat het een tijdelijk probleem is maar op dit moment trekt het op niks

Te snel , teveel ineens vind ik en persoonlijk
The eternal and true pessimist :D
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

Waar heb je die siemens besteld?
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Dit is me ook opgevallen. Ehm hoe kan je je paswoord enz hebben gekregen als je je box nog eens niet hebt. Geef is meer info.

Het lijkt alsof je netconnect hebt besteld en wacht op iets dat nooit zal komen :p.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

broli schreef:Het lijkt alsof je netconnect hebt besteld en wacht op iets dat nooit zal komen :p.

Dat was ik ook aan het denken... :mrgreen:

@TS: Dommel levert zelf geen HomeConnect, dus als je via Dommel zelf besteld hebt (en niet via een reseller), dan heb je naar alle waarschijnlijkheid netconnect besteld en dan zal je zélf voor je modem moeten zorgen... Best eens bellen naar Dommel zou ik zeggen (op het nieuwe, zonale nummer ;) ).
ooh. shiny.
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Er lijkt beterschap in zicht wat betreft het contacteren van de Dommel helpdesk: Nieuw contact nummer dommel helpdesk!.
jeftje
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2008, 19:45

Ja ik heb netconnect besteld,betaald met siemens gigaset sx762 wlan adsl/adsl2+router erbij,194.96 euro.Ze hebben mij aan gesloten op 1 juli en mijn acount gegevens via email opgestuurd.Nu heb ik zelf een router gekocht,een Linksys WAG16ON en mijn acountgegevens ingevuld maar krijg geen verbinding,ik weet natuurlijk niet als ze me wel degelijk aangesloten hebben op 1 juli.Je zou aan alles beginnen twijfelen bij Dommel.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Aha, dat klinkt logischer ja. Jammer dat Dommel de modem nog niet geleverd heeft dan... Want nu zit je in een lastig parket...

Hoe het nu zou moeten: jij belt naar Dommel, zegt dat het te lang duurt voor die modem en dat je er zelf al een gekocht hebt. Dommel zou de prijs van de modem vervolgens moeten crediteren en ervoor zorgen dat je z.s.m. online kan (uw factuur is nl. al beginnen lopen zo blijkt).

Ik vrees echter dat Dommel's werkwijze hier roet in het eten zal strooien. Zodoende: bellen en hopen for the best... :|
ooh. shiny.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

jeftje schreef:Ja ik heb netconnect besteld,betaald met siemens gigaset sx762 wlan adsl/adsl2+router erbij,194.96 euro.Ze hebben mij aan gesloten op 1 juli en mijn acount gegevens via email opgestuurd.Nu heb ik zelf een router gekocht,een Linksys WAG16ON en mijn acountgegevens ingevuld maar krijg geen verbinding,ik weet natuurlijk niet als ze me wel degelijk aangesloten hebben op 1 juli.Je zou aan alles beginnen twijfelen bij Dommel.


Op het crm pagina kan je je status bekijken

https://crm.schedom-europe.net/

Ik wist niet dat dommel tegenwoordig voor je een modem besteld met netconnect. Wat ik niet begrijp aan jouw is waarom je niet voor homeconnect hebt gekozen. Zelfde modem, 1 maand gratis en geen bgc abo nodig.
jeftje
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2008, 19:45

Oef het is gelukt,na 4 weken en met zelf een modem te kopen deze morgen ben ik er in geslaagd om verbinding te krijgen bij Dommel.Zal nu een mail zenden om te vragen als ze mijn siemens willen annuleren,hopelijk zullen ze daar begrip voor hebben,en bedankt allemaal voor jullie hulp.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”