Vraag over het netwerk van Scarlet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Xu3n
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jun 2008, 10:17

Hey,

Ik hoorde onlangs van een vriend die DXadsl heeft, dat deze gebruik maakt van het Scarlet netwerk. Mijn vraag dus: bij Scarlet zit mijn klein gemeentje in de lijst met aansluitbare gemeenten voor ADSL2+
maar bij DXadsl staat het er niet tussen.

Ben ik dus verplicht om Scarlet te nemen ? of zou DXadsl ook een mogelijkheid zijn? ik woon nml. 5.5km van een centrale en dus gewoon adsl zou gewoon te traag gaan en ik ben Telenet met hun limieten en hoge prijzen zo beu als wat.

MVG, Xu3n
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Als je op 5.5km woont, zal er amper verschil zijn tussen je snelheid op ADSL en je snelheid op ADSL2+.
Xu3n
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jun 2008, 10:17

dus je zegt, dat snelheid van ADSL in mindere hoeveelheid afneemt dan ADSL2+ ? ook het eerste wat ik ervan hoor, maar als dat het geval is, is er indd meer keuze :p
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Lees nog maar eens. ;) Op 5.5 km is er praktisch geen verschil in de haalbare snelheid bij ADSL en ADSL2+. De kans is trouwens ook heel groot dat DXADSL binnenkort ook ADSL2+ aanbiedt op andere plaatsen aangezien ze via Scarlet werken.
b012145214
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 15 jun 2008, 11:46

Xu3n schreef:dus je zegt, dat snelheid van ADSL in mindere hoeveelheid afneemt dan ADSL2+ ? ook het eerste wat ik ervan hoor, maar als dat het geval is, is er indd meer keuze :p


Een afbeelding zegt meer als 1000 woorden:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”