Beste,
Laatste paar dagen wilde ik nog eens iets downloaden van de nieuwsservers maar ik krijg volgende foutmelding. Unable to connect to news.dommel.be?
Vroeger nooit problemen gehad en nu plots wel? Iemand hier nog last van..
Greetz
Nieuwsserver probleem
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Waarom probeer je dan niet even met een ander programma?Obliii schreef:Beste,
Laatste paar dagen wilde ik nog eens iets downloaden van de nieuwsservers maar ik krijg volgende foutmelding. Unable to connect to news.dommel.be?
Greetz
Als er al een paar dagen een probleem was dan had je hier gegarandeerd al iets vernomen!
Maar als we dan toch bezig zijn:
Kun je met een start accountje bestanden halen van de nieuwsserver met nectonnect login en paswoord gegevens?
btw netconnect start heeft nieuwsserver login gekregen, een foutje zeker?
Toch niet toevallig juist overgeschakeld van netconnect naar homeconnect en de andere router in gebruik genomen (waar je uw firewall een beetje moet in aanpassen?)Obliii schreef:Beste,
Greetz
Of een of andere firewall geïnstalleerd.
(met de nieuwsgroep heb ik zelf de laatste dagen/weken nog geen problemen ondervonden)
nu niet dat ik die zo dikwijls gebruik maar toch af en toe is
...
Heb het probleem gevonden
Ik had een paar dagen geleden mijn modem uitgetrokken hierdoor kwamen er terug de standard instellingen van mijn modem.
Het rare is dat deze modem nog van belgacom ADSl is en ik terug verbonden was met mijn oude login en password van vroeger bij belgacom wat dus werkte.. raar
Toch bedankt allemaal.
Ik had een paar dagen geleden mijn modem uitgetrokken hierdoor kwamen er terug de standard instellingen van mijn modem.
Het rare is dat deze modem nog van belgacom ADSl is en ik terug verbonden was met mijn oude login en password van vroeger bij belgacom wat dus werkte.. raar
Toch bedankt allemaal.
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Hier werkt het gewoon (zoals altijd)
Laatste dagen ook enorm veel last met de nieuwsserver.
Heel regelmatig gaat hij volledig naar 0,0 kb/s en dan blijft het zo een minuut of langer en dan gaat hij terug naar 140 kb/s.. en even erna weer naar 0,0 kb/s.
En met geluk kan ik een aantal minuten aan 400 kb/s blijven.
Voorheen eigenlijk nooit last van gehad.. vooral deze maand.
Heel regelmatig gaat hij volledig naar 0,0 kb/s en dan blijft het zo een minuut of langer en dan gaat hij terug naar 140 kb/s.. en even erna weer naar 0,0 kb/s.
En met geluk kan ik een aantal minuten aan 400 kb/s blijven.
Voorheen eigenlijk nooit last van gehad.. vooral deze maand.