Graag wat gebruikerservaringen met Mobistar ADSL...
Hun huidige promo is echt superinteressant!
Gr
Fre
Mobistar ADSL Max6 + Voice
-
- Plus Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
28 euro voor gsm klanten
telt een prepaid kaart ook, want anders 43 euro
er is wel geen onbeperkt bellen of formule daluren, maar gezien via VIOP kan men faxen, dus denk dat ik naar ginder ga, ofwel Tele2 of Sarlet.
35 Gb is te doen voor de meesten
telt een prepaid kaart ook, want anders 43 euro
er is wel geen onbeperkt bellen of formule daluren, maar gezien via VIOP kan men faxen, dus denk dat ik naar ginder ga, ofwel Tele2 of Sarlet.
35 Gb is te doen voor de meesten
- Fustigateur
- Pro Member
- Berichten: 344
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:49
Slechte ervaringen met Mobistar. Censuur van het internet (volgen alles wat je doet op het internet, en als ze er niet mee akkoord gaan gooien ze je van het internet, mobistar zou beter internet aanbieden in noord korea waar ook geen freedom of speech is).FrederikVS schreef:Graag wat gebruikerservaringen met Mobistar ADSL...
Hun huidige promo is echt superinteressant!
Gr
Fre
Arrogante mensen (om maar niet te zeggen, regelrechte klootzakken) die er werken (op de paar uitzonderingen na die het wel goed menen, maar dat zijn dan meestal de gewone medewerkers). En hun iPhone daar is ook serieus wat mee misgegaan. Mobistar heeft een nogal besmeurde naam. Hebben ze enkel aan zichzelf te danken.
*Zucht*...Fustigateur schreef:Slechte ervaringen met Mobistar. Censuur van het internet (volgen alles wat je doet op het internet, en als ze er niet mee akkoord gaan gooien ze je van het internet, mobistar zou beter internet aanbieden in noord korea waar ook geen freedom of speech is).
Arrogante mensen (om maar niet te zeggen, regelrechte klootzakken) die er werken (op de paar uitzonderingen na die het wel goed menen, maar dat zijn dan meestal de gewone medewerkers). En hun iPhone daar is ook serieus wat mee misgegaan. Mobistar heeft een nogal besmeurde naam. Hebben ze enkel aan zichzelf te danken.
Hoe lang ga je die leugens nog verspreiden? Je bent bij Mobistar (en ook bij Skynet) buiten gegooid wegens herhaaldelijke abuses, zoals continu off-topic posten en uitlokken van flamewars op usenet. Momenteel doe je dit nog steeds, maar gebruik makend van aioe.org, zodat niemand je IP kan zien. Dit wil dus zeggen dat je maar al te goed beseft dat je verkeerd bezig bent, maar toch niet wil stoppen met abusen.
Van censuur bij Mobistar of Skynet is dus totaal geen sprake. De 'vrijheid van meningsuiting' waar je je zo graag achter verschuilt wil niet zeggen dat je zomaar alle regels aan je laars mag lappen.
- Fustigateur
- Pro Member
- Berichten: 344
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:49
KK schreef:*Zucht*...Fustigateur schreef:Slechte ervaringen met Mobistar. Censuur van het internet (volgen alles wat je doet op het internet, en als ze er niet mee akkoord gaan gooien ze je van het internet, mobistar zou beter internet aanbieden in noord korea waar ook geen freedom of speech is).
Arrogante mensen (om maar niet te zeggen, regelrechte klootzakken) die er werken (op de paar uitzonderingen na die het wel goed menen, maar dat zijn dan meestal de gewone medewerkers). En hun iPhone daar is ook serieus wat mee misgegaan. Mobistar heeft een nogal besmeurde naam. Hebben ze enkel aan zichzelf te danken.
Hoe lang ga je die leugens nog verspreiden? Je bent bij Mobistar (en ook bij Skynet) buiten gegooid wegens herhaaldelijke abuses, zoals continu off-topic posten en uitlokken van flamewars op usenet. Momenteel doe je dit nog steeds, maar gebruik makend van aioe.org, zodat niemand je IP kan zien. Dit wil dus zeggen dat je maar al te goed beseft dat je verkeerd bezig bent, maar toch niet wil stoppen met abusen.
Van censuur bij Mobistar of Skynet is dus totaal geen sprake. De 'vrijheid van meningsuiting' waar je je zo graag achter verschuilt wil niet zeggen dat je zomaar alle regels aan je laars mag lappen.
Zich verschuilen achter een onzichtbaar IP. Dat doen de meesten op usenet. Gewoon omdat daar mensen op zitten die er een dagtaak van maken providers met abuses lastig te vallen wanneer een mening niet in hun kraam past. Mooi voorbeeld van lutsers.
Tientallen politiek getinte posts per week in een nieuwsgroep die over radio gaat, heeft niets met een mening te maken. Dat is totaal off-topic en dus tegen de regels. Die abuses zijn dus gegrond.
Denk je echt dat providers niet controleren of abuses wel gegrond zijn? Denk maar niet dat iemand afgesloten zal worden door een paar ongegronde abuses. Als je niks verkeerd doet is er totaal geen reden om je IP te verbergen.
Trouwens, nog een bewijs dat je wel degelijk weet dat je verkeerd bezig bent op usenet, is het feit dat je gedrag op dit forum totaal anders is. Geen dagelijkse anti VRT onzin of VB propaganda, wat hier trouwens even off-topic is als op een nieuwsgroep over radio. Waarom doe je het daar wel en hier niet? Omdat hier gemodereerd wordt? Als je ervan overtuigd bent dat er niks verkeerd is aan 'je mening uiten', wat houdt je dan tegen?
Denk je echt dat providers niet controleren of abuses wel gegrond zijn? Denk maar niet dat iemand afgesloten zal worden door een paar ongegronde abuses. Als je niks verkeerd doet is er totaal geen reden om je IP te verbergen.
Trouwens, nog een bewijs dat je wel degelijk weet dat je verkeerd bezig bent op usenet, is het feit dat je gedrag op dit forum totaal anders is. Geen dagelijkse anti VRT onzin of VB propaganda, wat hier trouwens even off-topic is als op een nieuwsgroep over radio. Waarom doe je het daar wel en hier niet? Omdat hier gemodereerd wordt? Als je ervan overtuigd bent dat er niks verkeerd is aan 'je mening uiten', wat houdt je dan tegen?
bestaande klanten worden niet opgewaardeerd naar het 'nieuwe' max6 abonnement dat hetzelfde is als het vorige maar dan met meer volume en hogere snelheid.
Dit omdat 'er een nieuwe modem zal zijn', maarja het is 6Mbit (limiet van ADSL en meer volume) dus geen van beide zijn een probleem voor de huidige modem.
Dat wordt dus opzeggen, wel jammer dat ze hun klanten zelfs het kleinste cadeau niet gunnen.
Dit omdat 'er een nieuwe modem zal zijn', maarja het is 6Mbit (limiet van ADSL en meer volume) dus geen van beide zijn een probleem voor de huidige modem.
Dat wordt dus opzeggen, wel jammer dat ze hun klanten zelfs het kleinste cadeau niet gunnen.
Bovenstaande informatie heb ik verkregen door naar mobistar zelf te bellen. Ik had gebeld omdat ze er langer dan een week over deden om mijn email te beantwoorden. Bestaande klanten zullen dus wel overgeschakeld worden:Caey schreef:bestaande klanten worden niet opgewaardeerd naar het 'nieuwe' max6 abonnement dat hetzelfde is als het vorige maar dan met meer volume en hogere snelheid.
Dit omdat 'er een nieuwe modem zal zijn', maarja het is 6Mbit (limiet van ADSL en meer volume) dus geen van beide zijn een probleem voor de huidige modem.
Dat wordt dus opzeggen, wel jammer dat ze hun klanten zelfs het kleinste cadeau niet gunnen.
Beste,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Onze excuses voor het late antwoord.
Vanaf september 2008 zullen bestaande klanten automatisch overschakelen naar de vernieuwde producten.
Nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Cédric Devogelaere
Residential Support Representative
Caey schreef:Bovenstaande informatie heb ik verkregen door naar mobistar zelf te bellen. Ik had gebeld omdat ze er langer dan een week over deden om mijn email te beantwoorden. Bestaande klanten zullen dus wel overgeschakeld worden:Caey schreef:bestaande klanten worden niet opgewaardeerd naar het 'nieuwe' max6 abonnement dat hetzelfde is als het vorige maar dan met meer volume en hogere snelheid.
Dit omdat 'er een nieuwe modem zal zijn', maarja het is 6Mbit (limiet van ADSL en meer volume) dus geen van beide zijn een probleem voor de huidige modem.
Dat wordt dus opzeggen, wel jammer dat ze hun klanten zelfs het kleinste cadeau niet gunnen.
Beste,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Onze excuses voor het late antwoord.
Vanaf september 2008 zullen bestaande klanten automatisch overschakelen naar de vernieuwde producten.
Nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Cédric Devogelaere
Residential Support Representative
Dikke flauwekul van Mobistar dus : geen opwaardering gezien.
Ik heb heeeel slechte ervaringen met Mobistar, zelfs een klacht lopen vanwege het leveren van gebrekkige diensten.
Modem defekt ? 10 dagen later nog geen modem, teruggebeld : antwoord van hun klantendienst : "we wisten het leveradres niet"
Mijn webmail ligt al 3 maanden plat : we bellen u als het in orde is.
De webruimte die ze geven heeft ook nooit gewerkt.
Nieuw profiel aanmaken zeiden ze, wat uiteindelijk ook niet lukte.
Ik ben zelf IT-er en wat ik meemaak met Mobistar slaat alles en dan zeker op het vlak van communicatie naar de klanten toe.
Wegblijven !!!!
- Fustigateur
- Pro Member
- Berichten: 344
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:49
De problemen waar jij het hier over hebt iYves, zijn me maar al te herkenbaar.
Heb hier nog ergens een brief liggen van één of ander omhooggevallen kwast die me afsloot net omdat ik teveel van mijn oren maakte. Als ze te weten komen wie jij bent dan kan ik je verzekeren dat je ook hangt. Overigens volgen ze alles wat je doet op het internet, hetgeen in strijd is met de privacy. Ik heb hen aangetekend gevraagd waarom ze me afsloten. Nooit antwoord op gekregen. Omdat ze ook geen deftige reden hadden.
Je zegt: Mobistar wegblijven? Ik zou het anders verwoorden, *Mobistar mijden als de pest*. Sinds die Benoit Scheen daar is, is het alleen maar erger geworden. Mobistar op weg naar de totale afgrond. En dat hebben ze dik verdiend. Mocht ik mijn klanten binnen mijn onderneming ook zo behandelen dan zouden ze me wel weten te vinden.
Heb hier nog ergens een brief liggen van één of ander omhooggevallen kwast die me afsloot net omdat ik teveel van mijn oren maakte. Als ze te weten komen wie jij bent dan kan ik je verzekeren dat je ook hangt. Overigens volgen ze alles wat je doet op het internet, hetgeen in strijd is met de privacy. Ik heb hen aangetekend gevraagd waarom ze me afsloten. Nooit antwoord op gekregen. Omdat ze ook geen deftige reden hadden.
Je zegt: Mobistar wegblijven? Ik zou het anders verwoorden, *Mobistar mijden als de pest*. Sinds die Benoit Scheen daar is, is het alleen maar erger geworden. Mobistar op weg naar de totale afgrond. En dat hebben ze dik verdiend. Mocht ik mijn klanten binnen mijn onderneming ook zo behandelen dan zouden ze me wel weten te vinden.
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Mr. G. wenst terug een ban?
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- Fustigateur
- Pro Member
- Berichten: 344
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:49
Gelieve on topic te posten, zoniet kan jij er één krijgen.
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Tuurlijk. Lul. Ga in USA wonen met je vrije meningsuiting.Fustigateur schreef:Gelieve on topic te posten, zoniet kan jij er één krijgen.
Edit: Echt niet normaal hoe hopeloos sommige mensen zijn en een hele topic in één post kunnen verzieken...
Edit2: Zeg dan gewoon dat jij een negatieve ervaring hebt gehad met Mobistar maar niet betreffende het onderwerp, maar maak er geen verhaal van waarvan jij weer het hoogtepunt en het slachtoffer van bent. Je trekt jezelf 100% terug in het belachelijke met je commentaar.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Wel heel toevallig dat iemand even registreert om wat te klagen over Mobistar. Wetende dat jij op usenet regelmatig via anonieme proxies of draadloos netwerk van de buren post, zou ik er niet van verschieten dat dit weer één van je stunts is.Fustigateur schreef:De problemen waar jij het hier over hebt iYves, zijn me maar al te herkenbaar.
Neen dat was omdat de (trouwens terechte) abuses tegen jou zich opstapelden en je totaal niet voor rede vatbaar bent.Fustigateur schreef:Heb hier nog ergens een brief liggen van één of ander omhooggevallen kwast die me afsloot net omdat ik teveel van mijn oren maakte.
Onzin, en dat weet je zelf maar al te goed.Fustigateur schreef:Als ze te weten komen wie jij bent dan kan ik je verzekeren dat je ook hangt. Overigens volgen ze alles wat je doet op het internet, hetgeen in strijd is met de privacy.
Die mensen hebben waarschijnlijk eens hartelijk gelachen met je dreigementen.Fustigateur schreef:Ik heb hen aangetekend gevraagd waarom ze me afsloten. Nooit antwoord op gekregen.
Zie hierboven: abuses die zich opstapelden.Fustigateur schreef:Omdat ze ook geen deftige reden hadden.
Moesten je klanten weten wat voor onzin je allemaal uitkraamt op usenet en fora, je zou geen klanten meer hebben.Fustigateur schreef:Je zegt: Mobistar wegblijven? Ik zou het anders verwoorden, *Mobistar mijden als de pest*. Sinds die Benoit Scheen daar is, is het alleen maar erger geworden. Mobistar op weg naar de totale afgrond. En dat hebben ze dik verdiend. Mocht ik mijn klanten binnen mijn onderneming ook zo behandelen dan zouden ze me wel weten te vinden.
Dit forum is echt niet de plaats om je persoonlijke oorlogen te voeren, want je zal gegarandeerd aan het kortste eind trekken. De meerderheid van de topics waar je in reageert worden ofwel gesloten ofwel verwijderd, en blijkbaar heb je dan nog niet door dat zo'n gedrag hier niet gewenst is.
En nu wacht ik vol spanning op een hoop dreigementen van jouw kant, zoiets in de stijl van:
Heb contact opgenomen met mijn advocaat, en er wordt overlegd om je één dezer te dagvaarden.
Eén keer op de man spelen, ok, maar wekenlang is ziekelijk. Tijd om er dus iets aan te doen.
Kwestie van te weten waar je precies pijn hebt. Mag je het eens op een andere plek uitleggen.
Ik ken jou niet, hoef jou ook niet te kenen. Begrepen?
Steeds topics verplaatsen, sluiten of verwijderen is geen oplossing vind ik. Het probleem bij de wortel aanpakken zou veel beter zijn, want het is steeds dezelfde persoon die interessante topics in flamewars laat uitdraaien.
Het is duidelijk dat deze persoon totaal niet voor rede vatbaar is en denkt dat hij zich alles kan permitteren met 'vrijheid van meningsuiting' als excuus.
Als deze topic weer gesloten of verwijderd wordt, is er binnen de kortste keren wel weer een andere topic die hij komt verzieken met zijn onzinnige commentaren. Straatje zonder eind dus.
Het is duidelijk dat deze persoon totaal niet voor rede vatbaar is en denkt dat hij zich alles kan permitteren met 'vrijheid van meningsuiting' als excuus.
Als deze topic weer gesloten of verwijderd wordt, is er binnen de kortste keren wel weer een andere topic die hij komt verzieken met zijn onzinnige commentaren. Straatje zonder eind dus.
om even het topic terug te openen
Iemand eigenlijk een idee of deze aanbieding gewoon internet via raw copper is?
http://offer.mobistar.be/nl/aanbod/inte ... b-overview
Aangezien ik al mobistar abonnee ben, zou ik 25 euro betalen voor internet (met raw copper inbegrepen). Kunt ge op die lijn dan nog voip gebruiken? Normaal wel dan toch, niet?
Had al eens gebeld, maar iemand aan de lijn die wat problemen had met vlaams
Wat ik er kon uit afleiden :
- livebox is niet verplicht om aan te schaffen bij adslmax6 formule, wel verplicht bij adslmax6 met voice, je mag je eigen modem gebruiken bij de eerste formule (interessant, want heb thuis nog een fritzbox)
Het internet wordt doorgegeven via raw copper dacht hij
iemand die dit al kan bevestigen?
Iemand eigenlijk een idee of deze aanbieding gewoon internet via raw copper is?
http://offer.mobistar.be/nl/aanbod/inte ... b-overview
Aangezien ik al mobistar abonnee ben, zou ik 25 euro betalen voor internet (met raw copper inbegrepen). Kunt ge op die lijn dan nog voip gebruiken? Normaal wel dan toch, niet?
Had al eens gebeld, maar iemand aan de lijn die wat problemen had met vlaams
Wat ik er kon uit afleiden :
- livebox is niet verplicht om aan te schaffen bij adslmax6 formule, wel verplicht bij adslmax6 met voice, je mag je eigen modem gebruiken bij de eerste formule (interessant, want heb thuis nog een fritzbox)
Het internet wordt doorgegeven via raw copper dacht hij
iemand die dit al kan bevestigen?
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Met Mobistar ADSL Max6 surf je heel snel via je vaste lijn, zonder een Belgacom-abonnement te betalen.
het staat er toch?
het staat er toch?
Dus gij denkt dat voip over raw copper zonder problemen mogelijk is dan?Lord Utopia schreef:Met Mobistar ADSL Max6 surf je heel snel via je vaste lijn, zonder een Belgacom-abonnement te betalen.
het staat er toch?
& iemand misschien een idee of die livebox verplicht is bij adsl max 6 + voice? Ik heb zelf een fritzbox, die ook voip ondersteund..
Bij adsl max 6 kon ge ook uw eigen router/modem gebruiken, bij voice volgens de slecht verstaanbare helpdesker niet.
Heb ook slechte ervaring met Mobistar: Het personeel verstaat blijkbaar geen Vlaams! Ze spreken altijd op een Frans accent en ze begrijpen je amper aan de telefoon! Zo vroeg ik eens een gedetailleerde factuur en ze belden me 3 maal terug wat ik ermee bedoelde?
Nog erger: ik belde eens naar de klantendienst om INFO te vragen over Mobistar ADSL...2 dagen nadien stond er een postbedeler voor de deur met de Livebox modem! Ik razend teruggebeld en gezegd dat ik Telenet heb en helemaal geen ADSL wil...2 weken nadien kreeg ik er nog een gepeperde factuur bij van 71 euro te betalen: reden: activatie adsl en gebruik adsl van 3 weken! Ik had hier nooit achter gevraagd EN nog erger: ik heb nooit een contract voor ADSL getekend!
Ik ben nu gelukkig geen klant meer en eindelijk verlost van alle misverstanden en de incompetentie van de mobistar klantendienst!
Waar ik woon had ik zelfs nooit ontvangst van gsm/mobistar! En ADSL: een ramp want heeft zelfs op die 3 weken nooit gewerkt, verbinding viel om de 5 minuten uit.Helpdesk nooit bereikbaar en weeral Franstaligen aan de mobistar helpdesk-telefoon.... enz enz
NOOITMEER Mobistar!
Nog erger: ik belde eens naar de klantendienst om INFO te vragen over Mobistar ADSL...2 dagen nadien stond er een postbedeler voor de deur met de Livebox modem! Ik razend teruggebeld en gezegd dat ik Telenet heb en helemaal geen ADSL wil...2 weken nadien kreeg ik er nog een gepeperde factuur bij van 71 euro te betalen: reden: activatie adsl en gebruik adsl van 3 weken! Ik had hier nooit achter gevraagd EN nog erger: ik heb nooit een contract voor ADSL getekend!
Ik ben nu gelukkig geen klant meer en eindelijk verlost van alle misverstanden en de incompetentie van de mobistar klantendienst!
Waar ik woon had ik zelfs nooit ontvangst van gsm/mobistar! En ADSL: een ramp want heeft zelfs op die 3 weken nooit gewerkt, verbinding viel om de 5 minuten uit.Helpdesk nooit bereikbaar en weeral Franstaligen aan de mobistar helpdesk-telefoon.... enz enz
NOOITMEER Mobistar!
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Nja, als je weet dat de franstalige helpdesk van Mobistar wordt geoutsourced naar Marokko xD