welke provider

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
naamloos
Member
Member

ik wou eerst dommel, maar na veel berichten te lezen hier op deze forum over dommel, ben ik het niet meer van plan (omdat de klante service langs geen kant trekt) ik spreek ook uit ervaring.

nu mijn vraag welke provider is goed om daarbij aantesluiten ? (buiten telenet e)

MvG
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Het is kiezen of delen:

- ofwel betaal je en leef je met de limietbeperkingen van Telenet of Belgacom
- ofwel leef je met mindere service, maar geniet je wel van Belgacom-kwaliteit en kies je voor Dommel/Yabu
- ofwel leef je met de mogelijke netwerkinstabiliteit van Scarlet en kies je voor dxADSL, EDPnet of ADSL20 (of andere FullADSL-kloon)

Een "beste" oplossing bestaat niet, ze hebben allen hun voor- en nadelen. Het is aan uzelf om te beslissen waar ge uw prioriteiten wilt leggen.
ooh. shiny.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
naamloos
Member
Member

ik wil den deze nemen dxADSL plus: 32,5€ (6Mbps - 640Kbps - 175GB) iemand eervaring mee?
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

naamloos schreef:dxADSL plus
(Spot)goedkoop, goede helpdesk/service, maar wel op het - relatief gezien onstabielste - Scarlet-netwerk.
ooh. shiny.
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster

naamloos schreef:ik wou eerst dommel, maar na veel berichten te lezen hier op deze forum over dommel, ben ik het niet meer van plan (omdat de klante service langs geen kant trekt) ik spreek ook uit ervaring.

nu mijn vraag welke provider is goed om daarbij aantesluiten ? (buiten telenet e)

MvG
De helpdesk van dommel moet je inderdaad niet lastig vallen, met noob vragen over je Pc en internet. Maar ik heb deze week gebeld voor info ivm adsl2+ na 2 minuten iemand aan de telefoon met een correct antwoord. voor de rest heb ik die helpdesk nog NOOIT nodig gehad. alle info vind je op userbase.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
naamloos
Member
Member

brooklyn schreef:
naamloos schreef:ik wou eerst dommel, maar na veel berichten te lezen hier op deze forum over dommel, ben ik het niet meer van plan (omdat de klante service langs geen kant trekt) ik spreek ook uit ervaring.

MvG
De helpdesk van dommel moet je inderdaad niet lastig vallen, met noob vragen over je Pc en internet. Maar ik heb deze week gebeld voor info ivm adsl2+ na 2 minuten iemand aan de telefoon met een correct antwoord. voor de rest heb ik die helpdesk nog NOOIT nodig gehad. alle info vind je op userbase.
probleem is ik heb is proberen te bellen ben 10€ kwijt en neimand aan de lijn gehad.. ik heb een mail gestuurd nu al anderlahf week, nog steeds geen antwoord. moet ik zoveel betalen en gedult uitoevennen om klant te worden bij dommel? ik wacht wel af voor dommel.....

en 32euro is ook geen geld maar als hun lijn niet stabil is dan is het weer een andere verhaal
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Heb je er misschien al eens bij stilgestaan dat ze jouw mail niet hebben kúnnen lezen?

:wink:
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
naamloos
Member
Member

Maglor schreef:Heb je er misschien al eens bij stilgestaan dat ze jouw mail niet hebben kúnnen lezen?

:wink:
neen ik wist niet dat ze daar blind waren...
Rogue
Premium Member
Premium Member

Maglor schreef:www.xs.be
Al eens geprobeerd? (voor alle duidelijkheid, aan de TS gericht)

Je kan ook eens bij EDPnet gaan neuzen als je helpdesks hoog in het vaandel draagt.

[mopper-modus]
gedult uitoevennen ?? :|

Probeer je berichten een beetje na te lezen alvorens ze te posten, zo kom je wat serieuzer over.
[/mopper-modus]
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”