Hey als ik een bestand video.ts wil omzetten naar een xvid of svcd of dergelijke, hoe doe ik dat het makkelijkste?
Is er een simpel programma om ts te converteren en eventueel de reclameblokken te knippen?
Dreambox conversie
- alfadude
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 7 keer
Met projectx ( http://www.videohelp.com/tools/ProjectX ) kan je de TS editen en naar mpg exporteren.
Dan kan je er met megui een mkv of xvid van maken.
Dan kan je er met megui een mkv of xvid van maken.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
-
- Starter Plus
dvr studio pro van haenlein software.Block schreef:Hey als ik een bestand video.ts wil omzetten naar een xvid of svcd of dergelijke, hoe doe ik dat het makkelijkste?
Is er een simpel programma om ts te converteren en eventueel de reclameblokken te knippen?
http://www.haenlein-software.com/HS/ind ... ache=2&z=1
b.
Doet ook iets bij Belgacom...

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
De Rolls Royce onder de conversie programma's voor .ts bestanden (en tientallen andere bestanden ook trouwens): mpeg streamclip, beschikbaar zowel voor Mac als voor PC. Ik gebruik het al jaren naar volle tevredenheid op een Mac. Elk geconverteerd .ts bestand speelt moeiteloos af in om het even welke DVD speler. Maar ja, ik heb dan ook een Mac...
Wat heeft die Mac er nu mee te maken. Het ligt aan het programma en is beschikbaar voor Windows ookJack Daniels schreef:De Rolls Royce onder de conversie programma's voor .ts bestanden (en tientallen andere bestanden ook trouwens): mpeg streamclip, beschikbaar zowel voor Mac als voor PC. Ik gebruik het al jaren naar volle tevredenheid op een Mac. Elk geconverteerd .ts bestand speelt moeiteloos af in om het even welke DVD speler. Maar ja, ik heb dan ook een Mac...

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Een Mac is gewoon superieurTL@ schreef: Wat heeft die Mac er nu mee te maken. Het ligt aan het programma en is beschikbaar voor Windows ook

-
- Elite Poster
Wat die Mac er mee te maken heeft? Alles eigenlijk, en dan met name de ingebouwde DVD brander. Ik heb vaker gehoord dat PC gebruikers een DVD branden die dan voor geen meter af te spelen is in een DVD speler. Mijn eigen vriendin vertelde het mij onlangs ook nog eens. Een film die door iemand op een DVD was gebrand vanaf een PC deed het gewoon niet in haar Playstation (die ze gebruikt als DVD speler). Ik had zelf thuis ook een film liggen die ik vanaf de satelliet ontvanger op DVD had gebrand. Heb haar die gegeven en dat lukte meteen om die af te spelen. Zo zie je maar weer wat de Mac er mee te maken heeft.
- Jan_B
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Dat lijkt me raar, want de DVD hardware van PCs zal wel dezelfde zijn als in de Macs.Jack Daniels schreef:Wat die Mac er mee te maken heeft? Alles eigenlijk, en dan met name de ingebouwde DVD brander. Ik heb vaker gehoord dat PC gebruikers een DVD branden die dan voor geen meter af te spelen is in een DVD speler.
Misschien dat deze mensen bij wie het niet ging slechte of verouderde software gebruikten ? Of/waarschijnlijk is de Mac software gewoon meer "idiot"-proof ? (en dat bedoel ik in de goede zin)
-
- Elite Poster
Apple gebruikt al jaren Pioneer branders in hun Macs met af en toe eens een uitzondering. Ik brand al jaren DVD schijfjes met de meest uiteenlopende Macs en over een periode van verschillende jaren, dus met de meest uiteenlopende besturingssystemen van Apple en met verschillende versies van het brandprogramma "Toast". Er is nog nooit 1 schijf mislukt en alle gebrande schijven spelen probleemloos af in om het even welke DVD speler. En volgens mij kan je zelf het branden van een DVD niet in de war sturen.
Ik heb ook nog nooit een mislukt DVD gehad en brand er ook heel veel, is mijn PC daarom even goed dan jouw MacJack Daniels schreef:Apple gebruikt al jaren Pioneer branders in hun Macs met af en toe eens een uitzondering. Ik brand al jaren DVD schijfjes met de meest uiteenlopende Macs en over een periode van verschillende jaren, dus met de meest uiteenlopende besturingssystemen van Apple en met verschillende versies van het brandprogramma "Toast". Er is nog nooit 1 schijf mislukt en alle gebrande schijven spelen probleemloos af in om het even welke DVD speler. En volgens mij kan je zelf het branden van een DVD niet in de war sturen.

-
- Elite Poster
nee, want mijn Macintosh loopt nooit vast, terwijl dat dit met een pc wel eens durft gebeuren
Pfff, die Mac fanboys hangen mijn voeten eigenlijk uit. Het hunne is altijd het beste, getuigd van weinig respectJack Daniels schreef:nee, want mijn Macintosh loopt nooit vast, terwijl dat dit met een pc wel eens durft gebeuren

Ik ben redelijk tevreden van mijn Win bakje en wanneer ik het niet meer ben, dan gebruik ik wel Linux (Ubuntu ofzo) want ik weiger het dubbele te betalen voor mijn hardware dan wat het eigenlijk waard is.
-
- Elite Poster
Het is geen kwestie van superieur zijn. Het is gewoon de dagdagelijkse realiteit. En ik raad je even aan om het forum www.intermactivity.be te raadplegen. En dan met name het subforum "switchers". Daar lees je commentaren van ex-Windows gebruikers die op Mac zijn overgestapt. De algemene teneur van dit forum is "ik had het al veel langer moeten doen" of nog "ik heb het gehad met Windows".