Homeconnect boxen bij Makro & MediaMarkt

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

In makro deurne heb ik ze niet zien liggen gisteren.. wel boxen van belgakoe, maar nergens (ook geen leeg rek) de homeconnect boxen gezien....
(maakt niet uit , ik heb er al eentje van tornado)
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
pina
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 jul 2008, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

mensen die al iets meer weten van loveno? Ze hebben mijn mail nog niet beantwoord...
DimaX
Pro Member
Pro Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 13 apr 2007, 15:56

Normaal gezien hebben ze vrijdag nieuwe lading gekregen. Maar of ze al die boxen verzonden hebben weet ik niet. Ik heb geen e-mail gekregen dat ze verzonden hebben.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik kom soms in Makro Eke,ik heb er geen zien liggen, op het 1e verdiep.Maar het kan zijn dat ze in de bergruimte liggen achter het bureeltje,er worden daar wel meer (duudere of kleine) technologische snufjes ingezet.U moet het daar dan maar even vragen(beste is natuurlijk bellen op voorhand)
djeetn
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 jun 2008, 10:09

DimaX schreef:Normaal gezien hebben ze vrijdag nieuwe lading gekregen. Maar of ze al die boxen verzonden hebben weet ik niet. Ik heb geen e-mail gekregen dat ze verzonden hebben.

Hier ook nog geen mail ontvangen, heb wel gezien op het forum van Loveno dat de boxen idd vrijdag zijn aangekomen en zsm worden verzonden.
DimaX
Pro Member
Pro Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 13 apr 2007, 15:56

djeetn schreef:
DimaX schreef:Normaal gezien hebben ze vrijdag nieuwe lading gekregen. Maar of ze al die boxen verzonden hebben weet ik niet. Ik heb geen e-mail gekregen dat ze verzonden hebben.

Hier ook nog geen mail ontvangen, heb wel gezien op het forum van Loveno dat de boxen idd vrijdag zijn aangekomen en zsm worden verzonden.


Ik heb vandaag geen ontvangen. Jij ? Of iemand anders ?
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Ik kom soms in Makro Eke,ik heb er geen zien liggen, op het 1e verdiep.Maar het kan zijn dat ze in de bergruimte liggen achter het bureeltje,er worden daar wel meer (duudere of kleine) technologische snufjes ingezet.U moet het daar dan maar even vragen(beste is natuurlijk bellen op voorhand)


2e verdiep bij de modem/routers en anders ff vragen ad de infobalie

*in eke staat er nu nog welgeteld één exemplaar
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

q-tec schreef:*in eke staat er nu nog welgeteld één exemplaar


Houdt er alvast rekening mee, dat de CD (die in de homeconnect dozen te Eke zit) niet de laatste versie van de setup bevat! (die meegeleverde setup is niet bruikbaar, geeft een dll fout of iets dergelijks terug)

De laatste (en werkende) versie van deze setup kun je via het internet downloaden.
Zie hiervoor dit topic

Bij de nieuwe lading dozen (vanaf datum ?) zal deze juiste versie wel meegeleverd zijn (vermoed ik :wink:).
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik weet dat Makro Eke de grootste omzet draaid van alle Makro (Metro) vestigingen van Europa. Er is daar dan ook bijna continu aanvoer,ik denk wel dat Dommel daar zijn best zal doen om zijn packs zo goed mogelijk (en compleet) aan te bieden.
Dit verkooppunt is echt wel een voltreffer voor Dommel.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

fluppie schreef:Dit verkooppunt is echt wel een voltreffer voor Dommel.


Idd, denk ik ook. En nu dat ik die ene verkoper al wat beter heb kunnen inlichten over wat hij nu precies te koop aanbiedt :wink:, moet dit wel lukken...

Het is een sterk product. Moet enkel wat beter gekend geraken...
De link naar de makro (als verdeler) staat alvast op al op de website van Dommel (bij de Homeconnect) pagina. Dus dit is al in orde.

Nu enkel die FAQ voor HomeConnect nog ingevuld krijgen op de Dommel website. Voorlopig hebben we alvast de faqvan FullHD hier om de mensen wat beter op weg te helpen...
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Gent32m schreef:
q-tec schreef:*in eke staat er nu nog welgeteld één exemplaar


Houdt er alvast rekening mee, dat de CD (die in de homeconnect dozen te Eke zit) niet de laatste versie van de setup bevat! (die meegeleverde setup is niet bruikbaar, geeft een dll fout of iets dergelijks terug)

De laatste (en werkende) versie van deze setup kun je via het internet downloaden.
Zie hiervoor dit topic

Bij de nieuwe lading dozen (vanaf datum ?) zal deze juiste versie wel meegeleverd zijn (vermoed ik :wink:).


heb ik ondervonden :roll:
gelukkig dat er userbase bestaat.

dus na dat het contract doorgefaxt is krijg ik een brief waneer ik geactiveerd wordt?

***hoe sluit ik een analoge telefoon aan met 6stekkers?????????
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

q-tec schreef:
***hoe sluit ik een analoge telefoon aan met 6stekkers?????????


Die sluit je aan waar belgacom zo een bakske in uw huis plaatst zeker?
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

DimaX schreef:
djeetn schreef:
DimaX schreef:Normaal gezien hebben ze vrijdag nieuwe lading gekregen. Maar of ze al die boxen verzonden hebben weet ik niet. Ik heb geen e-mail gekregen dat ze verzonden hebben.

Hier ook nog geen mail ontvangen, heb wel gezien op het forum van Loveno dat de boxen idd vrijdag zijn aangekomen en zsm worden verzonden.


Ik heb vandaag geen ontvangen. Jij ? Of iemand anders ?


Hier ook nog altijd niet, en het begint hier serieus op mijn systeem te werken. Ik wacht nu al 15 dagen. Ze hadden wel gezegd dat ze de verzending in twee delen gingen doen, vrijdag en vandaag nog, omdat er teveel orders waren.

Oh, sturen ze bij loveno btw wel een mail? Hij zegt wel een reputatie hoog te houden te hebben, maar ik twijfel er zelfs al aan of hij wel een reputatie heeft. 't Is in ieder geval de eerste en laatste bestelling daar, ik ga nog liever bij een amateur informaticastore dan hier nog te bestellen.

EDIT: arrogantheid helpt een mens niet verder, ik weet het :oops:
Laatst gewijzigd door Fireblade 15 jul 2008, 00:38, in totaal 1 gewijzigd.
To download or not to download, that's the question.
DimaX
Pro Member
Pro Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 13 apr 2007, 15:56

Fireblade schreef:
DimaX schreef:
djeetn schreef:
DimaX schreef:Normaal gezien hebben ze vrijdag nieuwe lading gekregen. Maar of ze al die boxen verzonden hebben weet ik niet. Ik heb geen e-mail gekregen dat ze verzonden hebben.

Hier ook nog geen mail ontvangen, heb wel gezien op het forum van Loveno dat de boxen idd vrijdag zijn aangekomen en zsm worden verzonden.


Ik heb vandaag geen ontvangen. Jij ? Of iemand anders ?


Hier ook nog altijd niet, en het begint hier serieus op mijn systeem te werken. Ik wacht nu al 15 dagen. Ze hadden wel gezegd dat ze de verzending in twee delen gingen doen, vrijdag en vandaag nog, omdat er teveel orders waren.


Uit e-mail van loveno:

ja hoor alle Home Boxen zijn verzonden, levering morgen ten laatste overmorgen!
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

en zo kunnen ze blijven zeveren, eerst was het maandag of dinsdag, nu zijn ze weeral opgeschoven met een dag.
To download or not to download, that's the question.
Loveno
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jul 2008, 22:54

De nieuwe lading Dommel boxen is bij ons vrijdag laat in de namiddag aangekomen.
Op dat moment was er niet voldoende tijd om alle boxen nog ingepakt en op de Post te krijgen. We zijn snel maar niet zo snel ...

ALLE Dommel Boxen zijn vandaag verpakt en verzonden, dat wil zeggen dat die morgen (dinsdag) of overmorgen (woensdag) afgeleverd zullen worden.

@ Fireblade: ik kan begrijpen dat je ongeduldig bent om je Home Box in ontvangst te nemen en dan te kunnen genieten van het mooie internetaanbod van Dommel. Dat is echter geen reden om onbeschoft te worden hé? Als exclusieve launch partner verdelen wij de Dommel Home Boxen al sinds 30 april. Wij hebben deze gedurende iets meer dan twee maanden onafgebroken altijd direct uit voorraad kunnen leveren. De Home Box kon steeds DIRECT afgehaald worden in de winkel; de Home Box werd steeds binnen de 24 uren verzonden in geval van bestelling onder rembours; de Home Box werd steeds binnen de 24 tot 48 uur verzonden na ontvangst van de betaling bij bestelling via gewone Post en voorafbetaling via overschrijving.

Gedurende iets meer dan twee maanden aan een stuk is de aanvoer en verdeling vlekkeloos verlopen. Op één moment is er echter een kleine kink in de kabel gekomen, waarbij de Belgische distributeur zonder stock is gevallen, er iets langer dan verwacht moest gewacht worden op een nieuwe levering van de producent en onze stock zo intussen uitverkocht raakte ... het gaat nu eenmaal om een gigantisch populair product.

Op het moment dat wij, onaangekondigd en niet te voorzien (omdat er tot dan nog nooit een aanleveringsprobleem was geweest), zonder stock vallen, KUNNEN we niet langer uitleveren hé. En dan zit er niks anders op dan te wachten op een nieuwe levering van de distributeur, die op zijn beurt ook aan het wachten is op de producent. Wij bellen dagelijks om updates te krijgen maar krijgen ook slechts beperkte info door. In eerste instantie was ons verteld dat ze bij de distributeur rond maandag 7 of dinsdag 8 juli een nieuwe levering zouden binnen krijgen, die is dan 1 dag later bij ons. Als klanten ons dan vragen "hoe lang moeten we wachten" dan geven wij hen die mededeling, maar zoals steeds is dat onder voorbehoud hé. Ik heb helaas geen glazen bol en kan enkel voortgaan op de info zoals wij die krijgen. Is dat dan "zeveren" zoals je dat respectloos noemt?
In tweede instantie werd ons gemeld dat maandag/dinsdag niet gehaald zou worden en dat de levering verschoven was naar donderdag 10 of vrijdag 11 juli. Uiteindelijk zijn de boxen op donderdag 10 juli bij de distributeur aangekomen, op vrijdagnamiddag 11 juli heeft de transporteur deze bij ons afgezet en reeds de volgende werkdag zijnde maandag 14 juli (vandaag dus) hebben wij ALLE LOPENDE BACKORDERS op de Dommel Home Box uitgeleverd. ALLEMAAL ...

Dus alle begrip voor je ongeduld, maar zie het ook een beetje binnen perspectief aub. Ik vind het echt niet netjes dat je ons gaat afbreken omwille van iets waar wij geen impact op kunnen hebben. We produceren de box niet zelf en als we ze niet hebben kunnen we ze niet uitleveren, geen enkele winkel kan dat.

Dit gezegd zijnde: er is nu dus een ZEER GROTE lading aan Dommel Home Boxen op voorraad in de winkel. Wij doen er uiteraard alles om ervoor te zorgen dat wij de Dommel Home Box in de komende maanden ook terug ten allen tijde op voorraad hebben en steeds direct kunnen uitleveren, daarom dat we een zeer grote voorraad ingekocht hebben en ook maximale inspanningen zullen leveren om dit stockniveau hoog te houden.

Nieuwe klanten kunnen dus zonder probleem meteen bestellen, of meteen komen afhalen in de winkel tijdens de openingsuren.
Bestelling onder rembours via koerier worden binnen de 24 uren verzonden en dus normaal binnen de 24 tot 48 uren afgeleverd. Dit is SUPERSNEL maar niet zo goedkoop.
Bestellingen via gewone Post en mits voorafbetaling via overschrijving worden steeds binnen de 24 tot 48 uren na ontvangst van de betaling verzonden en dan door de Post binnen de 1 tot 3 werkdagen bij de klant afgeleverd. Dit is niet de SNELSTE methode maar wel de GOEDKOOPSTE. Aan de klant de keuze...

Het is niet mijn intentie hier een flamewar of welles nietes spelletje te beginnen. Ik hoop alleen dat ik met deze uitleg één en ander heb kunnen toelichten en duidelijk maken, zodat je beeld van Loveno toch ietsje bijgekleurd wordt :wink:
Rogue
Premium Member
Premium Member
Berichten: 652
Lid geworden op: 29 jan 2008, 23:41

En toen zat loveno ook op userbase 8)
Afbeelding
Loveno
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jul 2008, 22:54

Fireblade schreef:
Oh, sturen ze bij loveno btw wel een mail? Hij zegt wel een reputatie hoog te houden te hebben, maar ik twijfel er zelfs al aan of hij wel een reputatie heeft. 't Is in ieder geval de eerste en laatste bestelling daar, ik ga nog liever bij een amateur informaticastore dan hier nog te bestellen.


Heb je de mails wel helemaal gelezen die wij sturen naar aanleiding van een weborder? Op het moment dat wij bv. je betaling ontvangen hebben sturen we een mail om dit te melden. Daarin staat duidelijk vermeld dat enkel orders die via koerier verzonden worden, nog een mailtje krijgen wanneer de koerier dit pakje opgepikt heeft bij ons. Orders die via gewone Post verzonden worden, krijgen geen mailtje meer, maar hier kan je zoals steeds rekenen op een snelle verzending. ZODRA het product op voorraad is wordt er normaal steeds binnen de 24 uur verzonden.

I.v.m. onze reputatie: Dommel heeft dit nieuw product exclusief via de webshop van Loveno I.T. gelanceerd. Wij waren de allereerste om deze Home Boxen in België te verdelen. Mochten er twijfels zijn over de kwaliteit van onze dienstverlening of reputatie, dan denk ik niet dat ze dit via ons zouden gedaan hebben hé?

Nogmaals: ik heb er alle begrip voor dat je zo snel mogelijk over je Home Box wilt beschikken om te kunnen genieten van het prachtige aanbod. Samen met jou maken vele honderden Belgen die overstap en gelijk hebben ze! Alle begrip voor je ongeduld, maar wanneer er voor de eerste keer in twee maanden tijd een kleine stockbreuk van +/- 1 week ontstaat, is dat echt geen reden om zo over Loveno te praten hé ... althans dat is mijn bescheiden mening ;)
Laatst gewijzigd door Loveno 14 jul 2008, 23:52, in totaal 1 gewijzigd.
Loveno
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jul 2008, 22:54

Rogue schreef:En toen zat loveno ook op userbase 8)


Ik volg hier al lang hoor, heb heel lang gezwegen, maar vandaag wou ik toch graag eventjes wat toelichting geven. Neem het voor wat het waard is, beschouw het als een extra service of dienstverlening. Eerlijke en recht door zee communicatie dragen we hoog in het vaandel, we doen steeds ons uiterste best om alle klanten zo snel mogelijk voort te helpen en te bedienen (daar kunnen de klanten die een een probleem of defect aan hun Siemens Gigaset hebben gehad zeker van getuigen, iedereen is die steeds direct mogen komen ruilen zonder probleem, directe omruiling uit eigen voorraad), maar we zijn ook slechts mensen ...
Loveno
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jul 2008, 22:54

DimaX schreef:
Ik heb vandaag geen ontvangen. Jij ? Of iemand anders ?


Ik kan formeel bevestigen dat de boxen van alle klanten wiens betaling in orde was op 11/07/2008, vandaag verzonden zijn (maandag 14/07). Deze zullen dus dinsdag 15/07 of woensdag 16/07 ten laatste overal afgeleverd worden (dat is volledig afhankelijk van de Post en is out of our hands).

De Home Box is terug ROYAAL op voorraad bij ons (+ 100 stuks stock momenteel), alle nieuwe bestellingen zullen dus steeds meteen afgehaald of uitgeleverd kunnen worden.

Indien bestelling via gewone Post: hou er rekening mee dat het enkele werkdagen duurt vooraleer een storting van één bank naar een andere is - kan je daar niet op wachten dan bestel je beter onder rembours via koerier, dan kunnen we dag zelf nog verzenden (indien in de voormiddag bevestigd), ten laatste de dag nadien (indien in de namiddag bevestigd, dan is de koerier al gepasseerd bij ons), levering is dan normaal 24 uur later bij de klant, in het slechtste geval (vertraging bij de koerier) 48 uur later. De keuze is aan de klant ...

Voila, ik hoop dat ik zo één en ander heb kunnen toelichten wat misschien niet helemaal duidelijk was. Onze excuses voor de kleine vertraging in uitlevering van de Home Boxen die in de afgelopen week besteld waren, zo'n onvoorziene stockbreuk is nooit leuk dat verstaan we maar al te goed ...
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Laat me dan de eerste zijn om je "officieel" welkom op UB te heten, Loveno :).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Loveno
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jul 2008, 22:54

Dankjewel Goztow!
DimaX
Pro Member
Pro Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 13 apr 2007, 15:56

Ik ben blij dat het in orde gekomen is!
Loveno
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jul 2008, 22:54

Wij ook, niks zo vervelend als klanten te laten wachten en totaal machteloos te staan ...

Alleszins bedankt voor je bestelling en veel plezier met je Home Box, maar ik denk niet dat dat een probleem zal zijn!
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Bedankt voor de uitgebreide informatieflash. Het is mij nu veel duidelijker. En natuurlijk ook welkom. :-D

En nog even ter informatie, u begrijpt wel dat ik teleurgesteld was, en wel om deze reden:

Er was in het begin verteld dat de boxen royaal op voorraad waren, wat dus niet het geval was aangezien enkele dagen later stockbreuk werd meegedeeld. Hoe kan dit gebeuren? Hoe kan u dan zeggen dat ze royaal op voorraad waren? Dit deed mijn vertrouwen in de winkel erg dalen.

Het is ook niet mijn gewoonte iets of iemand af te kraken, hiervoor mijn excuses. Mijn vertrouwen in de winkel is sinds deze informatie weer gestegen. En inderdaad, overmacht, hier kan niemand aan doen, ook niet de winkel zelf, en hier was ik dus zelf deels in de fout gegaan door arrogant te doen met als enige reden zenuwachtigheid.
Laatst gewijzigd door Fireblade 15 jul 2008, 00:33, in totaal 1 gewijzigd.
To download or not to download, that's the question.
Kurt Breezer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 04 sep 2004, 23:25
Locatie: Oostende
Contacteer:

Loveno schreef:Eerlijke en recht door zee communicatie dragen we hoog in het vaandel, we doen steeds ons uiterste best om alle klanten zo snel mogelijk voort te helpen en te bedienen (daar kunnen de klanten die een een probleem of defect aan hun Siemens Gigaset hebben gehad zeker van getuigen, iedereen is die steeds direct mogen komen ruilen zonder probleem, directe omruiling uit eigen voorraad), maar we zijn ook slechts mensen ...


Ik bestel al een eind bij Loveno en heb nog niks van problemen gehad. Alles werd tijdig geleverd, en zonder problemen. :wink:
Afbeelding
Loveno
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jul 2008, 22:54

Fireblade schreef:En nog even ter informatie, u begrijpt wel dat ik teleurgesteld was, en wel om deze reden:

Er was in het begin verteld dat de boxen royaal op voorraad waren, wat dus niet het geval was aangezien enkele dagen later stockbreuk werd meegedeeld. Hoe kan dit gebeuren? Hoe kan u dan zeggen dat ze royaal op voorraad waren? Dit deed mijn vertrouwen in de winkel erg dalen.


Klopt hier heb je zeker een goed punt! Hoe is dit kunnen gebeuren? Door een combinatie van factoren en omstandigheden:

1) het enorme succes van de Dommel Home Box
2) de boxen zijn steeds goed leverbaar geweest en wij hebben altijd grote voorraden gehad, dit gedurende iets meer dan twee maanden, dus het was een complete verrassing dat er opeens een kink in de kabel kwam bij de aanvoer van nieuwe boxen
3) we verkopen op meerdere vlakken tegelijk: zowel via de winkel (afhalingen van mensen die op voorhand besteld hebben via de shop maar ook aan klanten die gewoon langskomen zonder op voorhand te bestellen); via de webshop en verzendingen onder rembours per koerier (die dus quasi direct verzonden kunnen worden); via de webshop en verzendingen via Post (hier moeten we dan wachten op de betaling die op de rekening moet komen)
4) ondertussen zijn er ook hier en daar een paar klanten met een defect toestel dat we meteen omruilen, enz. ...

Tussen het moment waarop wij de mail sturen met de melding "royaal op voorraad", de klant bevestigt dat hij akkoord is met de bestelling (en wij die dus inboeken) en het moment van effectieve ontvangst van de betaling, lopen er makkelijk twee tot veel meer werkdagen (sommige klanten bevestigen soms pas na x aantal dagen, anderen betalen pas na een weekje ofzo, enz. ... ). Dit maakt het allemaal moeilijker om een exact zicht op de voorraadsituatie te krijgen. Wij blijven doorbestellen bij de distributeur maar als die op een bepaald moment niet meer kan uitleveren omdat ze zelf niet meer bevoorraad worden vanuit de producent, dan kan het snel gaan. In eerste instantie horen we dan dat er slechts enkele dagen vertraging is (dat kunnen we makkelijk overbruggen met onze eigen voorraad) maar dan verschuift dat en zo zitten we opeens aan een week hé.

Neem dus al die factoren bijeen en zo vallen we opeens voor de eerste keer in twee maanden tijd zonder stock ... en kunnen we niet uitleveren aan de klanten die in die periode (of vlak ervoor) bevestigd en/of betaald hebben ... zeer vervelend maar we hebben ons best gedaan dit zo snel mogelijk te communiceren, de nieuwe verwachte leveringsdata door te geven en dan op het moment dat de nieuwe lading binnenkomt alles zo snel mogelijk te verzenden.

Ik versta je teleurstelling dus heel goed en ben blij dat mijn uitleg je ook wat inzicht heeft kunnen verschaffen in het waarom. Daarom dat we dat ook zo goed mogelijk proberen te communiceren, een geinformeerde klant is meestal een tevreden klant hé ;)

Bottom line: normaal heb je morgen ten laatste overmorgen je Dommel Box, dan nog eventjes wachten op de activatie door Dommel en je bent gelanceerd! Veel plezier ermee en bedankt voor je bestelling!
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

Loveno schreef:1) het enorme succes van de Dommel Home Box


Interessant! Weet niet of u deze cijfers mag meedelen maar kan u de schaal van dit succes wat verder verwoorden? Zou wel graag eens willen weten hoe het eigenlijk staat met de toename van mensen die overschakelen van laat ons zeggen Belgacom/Telenet :)

BTW: Over de communicatie van Loveno naar zijn klanten kan ik alleen maar een positief antwoord geven! Heb ik vandaag persoonlijk ondervonden.
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

THDBASED schreef:
Interessant! Weet niet of u deze cijfers mag meedelen maar kan u de schaal van dit succes wat verder verwoorden? Zou wel graag eens willen weten hoe het eigenlijk staat met de toename van mensen die overschakelen van laat ons zeggen Belgacom/Telenet :)

Dat zou ik ook graag eens willen weten!

THDBASED schreef:BTW: Over de communicatie van Loveno naar zijn klanten kan ik alleen maar een positief antwoord geven! Heb ik vandaag persoonlijk ondervonden.


Daar kunnen er inderdaad nog heel veel wat van leren.
Zelete
Plus Member
Plus Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 06 feb 2008, 00:30
Locatie: Turnhout
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

De mijne is vandaag aangekomen :)
DimaX
Pro Member
Pro Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 13 apr 2007, 15:56

Ik heb mijn home box juist ontvangen :-)
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Wonen jullie samen of zo? :lol:
Loveno
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jul 2008, 22:54

THDBASED schreef:
Loveno schreef:1) het enorme succes van de Dommel Home Box


Interessant! Weet niet of u deze cijfers mag meedelen maar kan u de schaal van dit succes wat verder verwoorden? Zou wel graag eens willen weten hoe het eigenlijk staat met de toename van mensen die overschakelen van laat ons zeggen Belgacom/Telenet :)


Omwille van concurrentiele redenen kan ik geen cijfers geven, ik kan trouwens ook enkel over de verkopen via ons spreken, maar ik kan alleen zeggen dat het alle verwachtingen overtreft.
In welke mate Belgacom of Telenet hier last van hebben, dat durf ik niet zeggen, ik denk dat die nog altijd meer dan groot genoeg zijn om dat niet echt te voelen ...

THDBASED schreef:BTW: Over de communicatie van Loveno naar zijn klanten kan ik alleen maar een positief antwoord geven! Heb ik vandaag persoonlijk ondervonden.


Thanks :-D
Loveno
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jul 2008, 22:54

@ Zelete & Dimax : ah voila se, dat is goed nieuws. Ik denk dat 90% van onze klanten die nog aan het wachten waren hem wel vandaag zullen ontvangen, hier en daar misschien een enkeling pas morgen maar dat ligt dan echt wel aan de Post ...

Veel plezier ermee mannen!
DimaX
Pro Member
Pro Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 13 apr 2007, 15:56

@ Loveno

Bedankt, ik heb al mijne contract opgestuurd en installatie doorlopen :-)

@Deej

Nee wij wonnen niet samen :-) .
djeetn
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 jun 2008, 10:09

Homebox zojuist afgeleverd :)
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Het is leuk dat er iemand van Lovena hier persoonlijk komt reageren. Bedankt en welkom
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Pakket gekregen, in perfecte staat. :-D
To download or not to download, that's the question.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Mediamarkt antwerpen heeft nog steeds niets gekregen :|.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

broli schreef:Mediamarkt antwerpen heeft nog steeds niets gekregen :|.


Ik denk dat je beter eens bij de Makro langs gaat (als je er eentje in je buurt hebt).
Ofwel bestel je het via Loveno of Tornado

Voor de Mediamarkt winkels is er namelijk nog geen 'landelijk' akkoord.
Wat wil zeggen, dat het gerust nog weken kan duren, voor het in de mediamarkt winkel in je buurt ligt.

Heb je geluk, dan biedt men het reeds aan.
Heb je pech, zul je nog een tijdje (tot max 3 maanden) moeten wachten...

Terwijl Makro, Loveno, etc het wel al aanbieden (en effectief ook binnen hebben).
Laatst gewijzigd door Gent32m 15 jul 2008, 15:30, in totaal 1 gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”