Weet er iemand hoe het komt dat in mediaplayer (v9) het beeld/de kleuren à la flower power uitzien, ttz beeld is absoluut niet duidelijk en de kleuren zien er zo een beetje uit alsof het met een warmtegevoelige camera is opgenomen...
Bij asx bestanden is het echter normaal maar mpeg is niet om naar te kijken.
Vreemde kleuren in windows mediaplayer
En hoe kan ik dat controleren - ben niet zo op de hoogte van die codectoestanden.
Naar mijn mening is de configuratie nog vrijwel standaard en gaat bv gewoon al mis met filmkes van HBvL.
Naar mijn mening is de configuratie nog vrijwel standaard en gaat bv gewoon al mis met filmkes van HBvL.
"He who asks a question is a fool for five minutes; he who does not ask a question remains a fool forever"
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Via het gratis programma Gspot kom je al heel veel te weten. Google ff..Peterken schreef:En hoe kan ik dat controleren - ben niet zo op de hoogte van die codectoestanden.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Waarom nog steeds v9 ? we zitten al aan versie 11 van media player
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
- X-2datop
- Pro Member
- Contacteer:
Ik gebruik nog altijd Mediaplayer classic zelfs :-) (derivaat van versie 6.4, met de juiste codecs speelt die ALLES af.Patje schreef:Waarom nog steeds v9 ? we zitten al aan versie 11 van media player
Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
- D3bian
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 25 keer
En ik denken dat Gspot iets anders wasDfrog schreef:Via het gratis programma Gspot kom je al heel veel te weten. Google ff..Peterken schreef:En hoe kan ik dat controleren - ben niet zo op de hoogte van die codectoestanden.
-
- Plus Member
Gspot, haha leuke naamdie_ene schreef:En ik denken dat Gspot iets anders wasDfrog schreef:Via het gratis programma Gspot kom je al heel veel te weten. Google ff..Peterken schreef:En hoe kan ik dat controleren - ben niet zo op de hoogte van die codectoestanden.
Bedankt guys, was idd een codec probleem en heb het kunnen oplossen met gspot.
@kaween: had ik ook al naar gekeken omdat ik een paar topics daarover had gevonden in google maar was dus ook geen oplossing.
@Patje: waarom xp gebruiken als er vista is...
@kaween: had ik ook al naar gekeken omdat ik een paar topics daarover had gevonden in google maar was dus ook geen oplossing.
@Patje: waarom xp gebruiken als er vista is...
"He who asks a question is a fool for five minutes; he who does not ask a question remains a fool forever"
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Kan je met google de gspot vinden?die_ene schreef:En ik denken dat Gspot iets anders wasDfrog schreef: Via het gratis programma Gspot kom je al heel veel te weten. Google ff..
Dat ding kan ook werkelijk álles!
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Plus Member
handig voor de vrouwkes onder onsMaglor schreef: Kan je met google de gspot vinden?
Dat ding kan ook werkelijk álles!
you have no idea what he's talking aboutPeterken schreef:Yep, de link staat zelfs hierboven!