hoe kun je weten hoe ver je van de centrale zit
-
- Plus Member
Bellen naar BGC, Dommel of andere DSL-providers
/ te laat
/ te laat
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=19436
Hoe weet ik hoe ver ik van een centrale zit?
Hiervoor kan je best naar Belgacom bellen (want dat is de infrastructuur die Dommel gebruikt). Belgacom weet best waar hun centrales staan.
Voor CityConnect (dus het eigen netwerk van Dommel dat beschikbaar is in Leuven, Sint Truiden, e.d.) moet je - uiteraard - naar Dommel bellen.
Hoe weet ik hoe ver ik van een centrale zit?
Hiervoor kan je best naar Belgacom bellen (want dat is de infrastructuur die Dommel gebruikt). Belgacom weet best waar hun centrales staan.
Voor CityConnect (dus het eigen netwerk van Dommel dat beschikbaar is in Leuven, Sint Truiden, e.d.) moet je - uiteraard - naar Dommel bellen.
- klooooon
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
naamloos schreef:wie zegt dat ik een aansluiting heb gevraagd?klooooon schreef:Die vraag had je beter gesteld voor je je aansluiting had aangevraagd
hier staat duidelijk u bestelling dacht ik
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... highlight=
besteling is nog geen contract getekend eklooooon schreef:naamloos schreef:wie zegt dat ik een aansluiting heb gevraagd?klooooon schreef:Die vraag had je beter gesteld voor je je aansluiting had aangevraagd
hier staat duidelijk u bestelling dacht ik
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... highlight=
Dommel zelf kon mij vertellen hoever ik van de centrale zit.
Bij BGC kreeg ik zo'n oetlul (sorry ) aan de lijn, met een hele uitleg dat ze dat niet precies konden zeggen. Wél of ik in een groene, grijze of zwarte zone zat (groen is goed, zwart is slecht).
Maar een precieze afstand, nee dat kon ie mij niet vertellen.
Bij BGC kreeg ik zo'n oetlul (sorry ) aan de lijn, met een hele uitleg dat ze dat niet precies konden zeggen. Wél of ik in een groene, grijze of zwarte zone zat (groen is goed, zwart is slecht).
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
zwarte zone? Zwart is zelfs geen kleur?rosheen schreef:Dommel zelf kon mij vertellen hoever ik van de centrale zit.
Precies, da's dus heel erg slecht, denk ik.Lord Utopia schreef:zwarte zone? Zwart is zelfs geen kleur?
Maar ik mocht gerust zijn, ik zat in de groene zone.
Ik wilde nog vragen wat dan in hemelsnaam de grijze zone moest voorstellen, maar ik had genoeg gehoord.
Op de klantendienst kunnen ze dit ook niet zien, behalve met zone's.rosheen schreef:Dommel zelf kon mij vertellen hoever ik van de centrale zit.
Bel daarvoor naar de storingsdiensten van Belgacom. Zij meten de lijnen uit en kunnen zien hoever je van de centrale zit.
Het was de storingsdienst die ik gebeld had.Insom schreef: Op de klantendienst kunnen ze dit ook niet zien, behalve met zone's.
Bel daarvoor naar de storingsdiensten van Belgacom. Zij meten de lijnen uit en kunnen zien hoever je van de centrale zit.
Maar Dommel zelf wist me te vertellen dat ik op 5 km van de centrale zat.
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Let daar wel mee op want het is niet omdat je buur snelle adsl heeft, dat jij dat ook gaat hebben. Soms kan de ene op een totaal andere centrale aangesloten zijn als de andere, en toch vlak bijeen wonen...fluppie schreef:U kan ook in uw straat eens aan mensen vragen die NIET bij Telenet zitten,om eens de snelheid van hun lijn te meten,zo weet je toch ook al iets.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Ik denk dat ze bij BGC storingsdienst dat truukje ook al beginnen doorhebben. ISP's moeten nu betalen voor deze info, kwestie van de concurrentie nog een beetje te pesten.rosheen schreef:Het was de storingsdienst die ik gebeld had.
Maar Dommel zelf wist me te vertellen dat ik op 5 km van de centrale zat.