Extra 30GB Chello blijft, ex-Extreme krijgt dus 90GB

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer
Provider

Vandaag van Telenet gekregen:
Wat verandert er concreet?
Voor Telenet TurboNet-klanten verhoogt het maandelijks toegestane basisvolume van 35 GB naar 60 GB. Als voormalig Chello-klant blijft u uiteraard ook genieten van de 30 GB extra basisvolume daarbovenop. In totaal beschikt u dus over 90 GB basisvolume.
Sunz
Starter Plus
Starter Plus
Provider

bah
Special_K
Premium Member
Premium Member
Provider

Sunz schreef:bah
Tja het is nooit leuk om minder te krijgen dan een ander voor hetzelfde geld. Dat is ook de reden waarom ik overgestapt ben
Afbeelding
bke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer
Provider

Mooi voor de ex-chello klanten 8)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

bke schreef:Mooi voor de ex-chello klanten 8)
De "test" klanten hebben hun 30 GB extra trouwens ook mogen behouden... zo zie je maar hoe Telenet met z'n andere klanten omgaat :evil:
Special_K
Premium Member
Premium Member
Provider

r2504 schreef:
bke schreef:Mooi voor de ex-chello klanten 8)
De "test" klanten hebben hun 30 GB extra trouwens ook mogen behouden... zo zie je maar hoe Telenet met z'n andere klanten omgaat :evil:
Niemand houd je ook nu tegen om de vrijgevigheid van TN te "testen" als je dreigt met opstappen :twisted:
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

Special_K schreef:Niemand houd je ook nu tegen om de vrijgevigheid van TN te "testen" als je dreigt met opstappen :twisted:
Ik heb de extra GB's niet nodig... daar gaat het hem dus niet om, wel dat een aantal klanten minder betalen voor meer, en dit voor eeuwig en altijd blijkbaar (zelfs na limiet verhogingen).

Het heeft dus niets met tijdelijke promo's te maken... en dat is alles behalve eerlijk tov. loyale klanten !
Special_K
Premium Member
Premium Member
Provider

Weet ik wel, ik heb hen hiervoor de bon gegeven :P
Afbeelding
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer
Provider

r2504 schreef:
Special_K schreef:Niemand houd je ook nu tegen om de vrijgevigheid van TN te "testen" als je dreigt met opstappen :twisted:
Ik heb de extra GB's niet nodig... daar gaat het hem dus niet om, wel dat een aantal klanten minder betalen voor meer, en dit voor eeuwig en altijd blijkbaar (zelfs na limiet verhogingen).

Het heeft dus niets met tijdelijke promo's te maken... en dat is alles behalve eerlijk tov. loyale klanten !
Welcome to the world. Slikken zonder te onderhandelen? Goed gek. Bank, (ver)bouwen, auto kopen,... anno 2008 blijkbaar ook bij uw internetprovider :twisted:
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer
Provider

Special_K schreef:Weet ik wel, ik heb hen hiervoor de bon gegeven :P
Ik ook en zelfs mijn tel en tv ook. Mevrouw aan de telefoon (helpdesk) vond het raar dat ik telefoon en tv waar ik wel content van was mee opzegde. Ik zei haar dat ik niet kan blijven bij een bedrijf die haar klanten ongelijk behandeld.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”