limietverhoging van telenet een feit

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
balisong
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jun 2008, 10:13
Locatie: Heverlee

in 'mijntelenet' staat bij mij toch nog altijd:
Huidige snelheid: 512kbps Up - 10Mbps Down

en geen mogelijkheid om het aan te passen. Limiet is wel aangepast blijkbaar... Zal straks thuis eens moeten zien hoe het werkelijk zit met de snelheid.
R2402
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 mei 2008, 16:30
Locatie: Harelbeke
Contacteer:

balisong schreef:in 'mijntelenet' staat bij mij toch nog altijd:
Huidige snelheid: 512kbps Up - 10Mbps Down

en geen mogelijkheid om het aan te passen. Limiet is wel aangepast blijkbaar... Zal straks thuis eens moeten zien hoe het werkelijk zit met de snelheid.


De downloadsnelheid is correct, heb vandaag gedowload en had een snelheid van 14620 Kbps ofte 1758 KB
Gebruikersavatar
balisong
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jun 2008, 10:13
Locatie: Heverlee

indeed:

Your DOWNLOAD Speed:
14217 kbps or 1777 KB/sec

nice ^_^
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

Ook De Standaard heeft het intussen gezien:

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF14072008_094&kanaalid=16

Telenet verhoogt datalimiet voor meest gebruikte abonnementen
[...]
[Telenet en Belgacom] lagen al enige tijd onder vuur omdat kritische klanten vonden dat de gehanteerde limieten te beperkt zijn. Het internetverkeer, met de groeiende populariteit van videobestanden, wordt immers alsmaar zwaarder.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

R2402 schreef:Ik ben niet van die aard om discussies aan te gaan dat zoals bij velen uit de hand loopt zowel op UB als op PUB
Correctie: Tik. ;-)
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik vraag mij af wanneer scarlet nu zijn 6mbps lijnen gaat omzetten naar 20 mbps. Ik heb geen weet van klanten van Scarlet die van 'One 6' naar 'One 20' gegaan zijn. (gratis)
Ook nog geen geen berichten gelezen hier,over Scarlet gebruikers die een gratis snelheidsverhoging gekregen hebben.
Heb al meermaals gebeld naar de helpdesk,maar daar vallen ze altijd uit de lucht.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

fluppie schreef:Ik vraag mij af wanneer scarlet nu zijn 6mbps lijnen gaat omzetten naar 20 mbps. Ik heb geen weet van klanten van Scarlet die van 'One 6' naar 'One 20' gegaan zijn. (gratis)
Ook nog geen geen berichten gelezen hier,over Scarlet gebruikers die een gratis snelheidsverhoging gekregen hebben.
Heb al meermaals gebeld naar de helpdesk,maar daar vallen ze altijd uit de lucht.
Volgens mij ben je verdwaald want dit gaat over Telenet.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

hoe zit dat nu met die extra datavolume.
Ging dit ook niet drastisch in prijs zakken per GB ?
Dretne
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 apr 2007, 07:19

proxiboyke schreef:hoe zit dat nu met die extra datavolume.
Ging dit ook niet drastisch in prijs zakken per GB ?


zie http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=19875
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”