Homeconnect en bereikbaarheid via Mobistar???

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Jippe
Plus Member
Plus Member

Mensen die met hun gsm via mobistar (abonnement of prepaid) naar mijn huistelefoon bellen krijgen tut-geluid te horen, wie met een vaste telefoon ook via mobistar naar mijn huistelefoon belt krijgen te horen dat het nummer niet bestaat. Via andere operators (proximus, base, simyo, belgacom) is het geen probleem. Heeft nog iemand dit probleem?
BBB
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Jippe schreef:Mensen die met hun gsm via mobistar (abonnement of prepaid) naar mijn huistelefoon bellen krijgen tut-geluid te horen, wie met een vaste telefoon ook via mobistar naar mijn huistelefoon belt krijgen te horen dat het nummer niet bestaat. Via andere operators (proximus, base, simyo, belgacom) is het geen probleem. Heeft nog iemand dit probleem?
Ja dit is al aangehaald in andere topics.
Er is ook een probleem met de oproep via het telenet netwerk. (Dat van telenet zou morgen moeten opgelost zijn, heb ik hier ergens gelezen)

edit: kijk hier eens.
...
Jippe
Plus Member
Plus Member

Sorry, had dat niet gezien. Alvast bedankt voor naar die topic te verwijzen.
TheGabeMan
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Jippe schreef:Mensen die met hun gsm via mobistar (abonnement of prepaid) naar mijn huistelefoon bellen krijgen tut-geluid te horen, wie met een vaste telefoon ook via mobistar naar mijn huistelefoon belt krijgen te horen dat het nummer niet bestaat. Via andere operators (proximus, base, simyo, belgacom) is het geen probleem. Heeft nog iemand dit probleem?
Ik heb wel gemerkt dat als ik vanuit mijn werk (in nederland) de helpdesk van dommel op 070 probeer te bereiken, dat ik dan een melding krijg dat het nummer niet bestaat.

Gabrie
t-town
Premium Member
Premium Member
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer

TheGabeMan schreef:
Ik heb wel gemerkt dat als ik vanuit mijn werk (in nederland) de helpdesk van dommel op 070 probeer te bereiken, dat ik dan een melding krijg dat het nummer niet bestaat.

Gabrie
Je hebt er toch 032 voorgezet? Anders gaat het niet veel zin hebben hè.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

TheGabeMan schreef:

Gabrie
Klopt 070 is een (ouderwets) type dat in heel Belgie tegen lokaal tarief bereikbaar is. Tegenwoordig geld dat voor alle nummers, dus is dat niet nodig meer. Maar omdat het een bijzonder type (was) is het vanaf het buitenland niet bereikbaar!
Toxeh
Plus Member
Plus Member

je kan van uit het buitenland niet naar 0800 of 090X nummers bellen.

Misschien heeft dat daar wat mee te maken?
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

070 kan je wel vanuit het buitenland bereiken, net zoals het 070 nummer van Cardstop.
BBB
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

sail0rbe schreef:070 kan je wel vanuit het buitenland bereiken, net zoals het 070 nummer van Cardstop.
Maar is het 070-nr van Cardstop geen gratis nummer?
Is dit dan niet anders dan betalende 070-nrs ?
...
mala
Plus Member
Plus Member

...ook vanuit het buitenland: 00 32 70 344 344
Bron: http://www.banksys.be/bkscomwt/NL/Betal ... /index.jsp
Afbeelding

GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
kawe
Starter Plus
Starter Plus

heb zojuist naar Mobistar gebeld ivm niet kunnen bereiken van mijn "Dommel" nummer (wij zijn aangesloten bij Mobistar en kunnen dus niet naar huis bellen)
ze hebben mij beloofd dat ze een dossier gingen aanmaken en binnen 72 uur het probleem oplossen, dus vingers gekruist en een kaarsje branden????
kawe
Starter Plus
Starter Plus

kan nu gebeld worden door Mobistar
Yogi
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 1 keer

mobistar heeft idd vandaag zen tabellen omgezet... ik kan ineens ook gebeld worden door hun
mala
Plus Member
Plus Member

Maar is het 070-nr van Cardstop geen gratis nummer?
Is dit dan niet anders dan betalende 070-nrs ?
Voor diegene die geintresseerd zijn: Cardstop is dus GEEN gratis nummer :cry: :cry:
Is mij vandaag bevestigd door iemand van Cardstop ....
Afbeelding

GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”