Gemakkelijk upgraden bij Tele2?

Plaats reactie
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Ik sta op het punt Tele2 All In Plus te bestellen, maar met ADSL2+ in 't vooruitzicht, vraag ik me af hoe vlot je binnen Tele2 kan overschakelen/upgraden naar een ander Tele2 abo?

Als ik nu de ADSL versie bestel en binnen een maand verschijnt er een snellere ADSL2+ versie van hetzelfde abo, dan zou ik uiteraard eventueel ook willen upgraden, maar is dat makkelijk bij Tele2 of niet? Heb je in het "Mijn Tele2" controlepaneel opties om te upgraden (van 1Mbit naar 4Mbit bijvoorbeeld)?

Zijn er mensen die ervaring hebben met een overstap van Tele2-1Mbit naar Tele2-4Mbit voordat hun 1Mbit jaarcontract afliep?
Rudolf
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 14 okt 2006, 16:04
Locatie: Regio 02

Ik had vroeger Versatel ADSL Light, vervolgens overgang naar Tele2 Allin 4Mb en daarna overgegaan naar 12Mb. Deze overgangen waren allemaal vlot verlopen en te doen via "mijn tele2".
Gebruikersavatar
balisong
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jun 2008, 10:13
Locatie: Heverlee

wel rekening houden met het feit dat als je van internetsnelheid veranderd, dat je een nieuw jaarcontract aangaat ;)
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

en dat in theorie het niet de bedoeling is om te veranderen van all in naar adsl klassiek.
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Bedankt voor de reacties :-)

Van Tele2 All In Plus 4Mbit kan je dus gewoon overstappen op 12Mbit met behoud van dezelfde voorwaarden (30€/maand telefoon + internet + gratis unlimited via domiciliëring) en zonder activeringskost?
Gebruikersavatar
balisong
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jun 2008, 10:13
Locatie: Heverlee

als mijn geheugen mij niet in de steek laat, normaal gezien wel ja :)
Van het moment dat tele2 zn 12 Mbit weer beschikbaar is zal dit wel wijd verspreid nieuws worden onder bestaande 4 Mbit klanten gok ik.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

320i schreef:en dat in theorie het niet de bedoeling is om te veranderen van all in naar adsl klassiek.


Maar het kan toch na een jaar ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

als je weer belgacom laat activeren voor de telefonie ja...
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

320i schreef:als je weer belgacom laat activeren voor de telefonie ja...


Wat is de prijs van zo'n heractivatie? (is dit €66 indienststellingskosten + €39 verplaatsingskosten?)

Ik heb vorige week m'n vingers in het T2 water gestoken (om te testen) door alvast CPS aan te vragen. Ik kreeg vandaag een franstalige welkomstbrief.. hmss :???: :wink:
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

let op, er is verschil tussen adsl klassiek en all in en CPS:

* adsl klassiek:
telefoonlijn met belgacom telefoonsignaal + adsl signaal tele2 er op

* all in:
telefoonlijn zonder belgacom telefoonsignaal, wel met adsl signaal tele2 er op en jij belt dan via jou adsl verbinding

* cps:
telefoonlijn met belgacom telefoonsignaal, maar je gesprekken worden aangerekend via Tele2.
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Nog een paar vraagjes 8)

- Bij Tele2 All In/Plus werken gewone telefoons toch nog, hé?

- Gebeurt telefoonnummerbehoud automatisch of kan ik dat in de online bestelling ergens aangeven?
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

hey,

gewone telefoons werken nog. Af en toe komt het wel eens voor dat een typische belgacom telefoon niet meer werkt omdat deze op pulse werkt ipv toon.

Tijdens het aanvragen wordt de vraag al vrij vroeg gesteld of je een nummer hebt of niet. Heb je al een nummer en wens je deze te behouden, kan je die dus mee nemen.
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Okee, bedankt, 320i :wink:
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

320i schreef:let op, er is verschil tussen adsl klassiek en all in en CPS:

Bedankt, het verschil is me duidelijk (die CPS-aanvraag is vooral om de "bedrijfsorganisatie" te proeven; op dit moment dus -1 door die welkomstbrief).

Voor alle duidelijkheid: stel je schakelt over naar T2 Allin (voor hun goede promotie) en na een jaar wens je iets anders en je vindt u niet in de ScarletOne of DommelHomeconnect-oplossing, hoeveel bedraagt dan die heractivatiekost bij BGC? Kwestie van te vermijden nu in te gaan op promo en achteraf met de gebakken peren te zitten. Begrijp je?
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

daar moet ik je antwoord schuldig op blijven. Ik weet dat ze vaak promo's doen bij belgacom en dat het dan niets kost.

ivm je franstalige brief, kan je mij jou gegevens even sturen, dan check ik dat, want zou niet mogen.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

320i schreef:daar moet ik je antwoord schuldig op blijven. Ik weet dat ze vaak promo's doen bij belgacom en dat het dan niets kost.

ivm je franstalige brief, kan je mij jou gegevens even sturen, dan check ik dat, want zou niet mogen.


thx, zie pm :wink:
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”