Raad Mededinging: Overname Scarlet belemmert de markt.

Nieuws omtrent telecom
krisvb
Starter Plus
Starter Plus

Ja maar disco was wel goedkoper, leg dat dan eens uit.....
Bij Discovery lijn, zit een deel van de prijs van het abonnement vervat in de prijs/minuut voor gesprekken.

Dat was de reden waarom Bgc Discovery lijn mocht aanbieden beneden de kostprijs van een "koperpaar".

Ik vermoed dat dat nu ook de reden is waarom ze de prijs moeten verhogen : er wordt waarschijn nog veel minder gebeld met Disco lijn dan vroeger en dus zat Belgacom met zijn Disco lijn prijs onder de kostprijs.
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Ik zou die berekening toch eens willen zien waaruit blijkt dat een lijn waar niet mee gebeld wordt en die al jaren is afgeschreven tegen de 10€ per maand kost.

Moest men doorgraven zou men vaststellen dat binnen Belgacom een lijn aan kost 0€ zit.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

deej schreef:Ik zou die berekening toch eens willen zien waaruit blijkt dat een lijn waar niet mee gebeld wordt en die al jaren is afgeschreven tegen de 10€ per maand kost.

Moest men doorgraven zou men vaststellen dat binnen Belgacom een lijn aan kost 0€ zit.
0 euro is wat onrealistisch, kabelverdelers e.d. moeten ook onderhouden e.d. worden, maar idd da's geen 13 euro per maand, denk eerder dat een 3 euro per maand meer realistisch en winstgevend zou zijn
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

3€ vind ik ook aanvaardbaar,ik weet eigenlijk niet hoeveel Discoveryline's er zijn,dan zou men kunnen zien of dit een realistische prijs is,om deze lijnen van het nodige onderhoud te voorzien,waarschijnlijk wel denk ik.
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

qless schreef:0 euro is wat onrealistisch
Je moet dan ook effe doorgraven voor je tot de vaststelling komt dat het niet zo onrealistisch is. Maar da's meer iets voor de interne Belgacom keuken.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”