ja sorry voor mijn taal maar, ik zit met twee gebroken vingers en let soms niet wat aan het typen ben... ik heb online een bestelin gedaan. en heb een email gekregen (waar ik niks van snap)
Geachte ......,
Uw proforma faktuur 123225 werd aangemaakt op 2008/07/11.
Let op: dit document kan u niet gebruiken in uw boekhouding. Een definitieve faktuur (die u wel kan gebruiken in uw boekhouding) zal opgesteld worden na betaling van deze proforma faktuur!
Verschuldigd bedrag: €105.21
Vervaldatum: 2008/08/01
package service id quantity start date renew date next renewal payperiod price one-time activation discount total
adsl netconnect:
999987381255
serv-43080 1 0000/00/00 2008/07/11 2008/08/11 1 €29.71 €16.53 €0.00 €46.24
adsl/adsl2+ without fixed line (raw copper):
999987381255
serv-43081 1 0000/00/00 2008/07/11 2008/08/11 1 €11.00 €16.53 €0.00 €27.53
adsl boost package:
999987381255
serv-43082 1 0000/00/00 2008/07/11 2008/08/11 1 €4.96 €8.22 €0.00 €13.18
sub-total: €86.95
21%vat due : €18.26
(credit): €0.00
total due: €105.21
Een print-vriendelijke versie van deze proforma faktuur vindt u hier. (vereist acrobat reader)
Gelieve het bedrag (€105.21) over te maken op bankrekening KBC 734-0028170-49 met vermelding "+++012/3225/00080+++". Gebruik ENKEL deze gestructureerde referentie als mededeling bij de overschrijving zodat we uw betaling snel kunnen verwerken!
U kan deze faktuur online bekijken of uw gegevens aanpassen via https://crm.schedom-europe.net/ met login ..... en password ......
Indien deze faktuur een verlengingsfaktuur betreft, gelieve deze zeker te voldoen voor 2008/08/01 teneinde afsluiting van uw diensten en verwijdering van de account-gegevens te voorkomen.
Bedankt voor uw vertrouwen in onze firma en produkten!
schedom nv/sa - order department
[email protected]
sint lambertusstraat 87
3401 landen
belgium
t + f = +32 70 224 305
--------------------------------------------------------------------------------
zit er nu die gigaset home box nu ook bij of hoe zit ta?
acteveringkosten was toch gratis...?
re
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Waarom stel je deze vraag hier nu, terwijl je op het Zita-forum reeds een antwoord ontvangen hebt? En in één thread blijven is ook wenselijk me dunkt...
ooh. shiny.
omdat mss zita forum mij naar hier heeft gestuurd mss? en ik mag mij toch inschrijven in verschillende forum's en dezelfde vraag stelen of niet soms? en heb je altijd die slechte gewoonte om mensen achter te volgen wat ze schrjiven...? ik kom hier voor antwoorden niet voor commentaarcloink schreef:Waarom stel je deze vraag hier nu, terwijl je op het Zita-forum reeds een antwoord ontvangen hebt? En in één thread blijven is ook wenselijk me dunkt...
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Zet hier mss het linkje naar het zita-forum, want nu heeft nog niemand iets aan het antwoorde dat hier niet gegeven is
(en ik vind het niet op zita.be, maar ik kijk dan mss ook niet goed )
om zista hebben ze wel een antwoord gegeven maar ik had het nog niet gezien, anders had ik het niet hier terug gepost.... antwoord was door neo:meon schreef:Zet hier mss het linkje naar het zita-forum, want nu heeft nog niemand iets aan het antwoorde dat hier niet gegeven is
Idd, dat boostpack heb je niet nodig bij een homeconnect omdat die standaard al de maximum snelheid zit waar beschikbaar. Maar dat moet je niet online bestellen, je moet uw gigaset kopen bij een erkend verdeler en daarbij uw aanvraag doen. De eerste maand abbonement en activatie zit reeds in het pakket inbegrepen. Je moet hetgeen je gevraagd hebt dus annuleren als je een homeconnect wou hebben.
mijn vraag terug:
als ik die gigaset gaat kopen, dan ga ik de zelfde naam en aders moeten geven... gaan ze niet zeggen van je hebt al een abonement genomen?
mvg
--------------------------------------------------------------------------------
dat weet ik nu ook eens niet. Ik denk van wel dat ze dit zullen zien hoor. Maar ik ga maandag eens bellen voor de zekerheid denk ik...naamloos schreef:om zista hebben ze wel een antwoord gegeven maar ik had het nog niet gezien, anders had ik het niet hier terug gepost.... antwoord was door neo:meon schreef:Zet hier mss het linkje naar het zita-forum, want nu heeft nog niemand iets aan het antwoorde dat hier niet gegeven is
Idd, dat boostpack heb je niet nodig bij een homeconnect omdat die standaard al de maximum snelheid zit waar beschikbaar. Maar dat moet je niet online bestellen, je moet uw gigaset kopen bij een erkend verdeler en daarbij uw aanvraag doen. De eerste maand abbonement en activatie zit reeds in het pakket inbegrepen. Je moet hetgeen je gevraagd hebt dus annuleren als je een homeconnect wou hebben.
mijn vraag terug:
als ik die gigaset gaat kopen, dan ga ik de zelfde naam en aders moeten geven... gaan ze niet zeggen van je hebt al een abonement genomen?
mvg
is da 070 ook betalend? Of ali, betalend als een gewoon nummer toch? Als ik met de vaste telefoon bel naar dat nr, kost dat toch niet extra veel hoor lijkt me. Dat anders nr wel , maar ik wacht geduldig tot maandag. Juist alsof ze werken in't weekend
die 070 is its duur dan een gewoon nr, wrm hebben ze een 07 nr dat is een comerciele nr je verdint geld mee net als de 0900 nr.. ze zijn "goedkoop" maar ze treken wel ergens anders geld. gelijk nu bv ik 10 euro kwijt en niemand aan de lijn. en neen ze werken al in de week niet laatstaan int wikend :d
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Ik bijt even op mijn lip wat betreft de gruwelijke spellingfouten...
En een 070-nummer is weldegelijk een betaalnummer en kost dus meer dan een "normaal" gesprek naar een vaste lijn.
En een 070-nummer is weldegelijk een betaalnummer en kost dus meer dan een "normaal" gesprek naar een vaste lijn.
ooh. shiny.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
070 22 = € 0,30 / minuut
en het nummer buiten kantooruren
0903 42 = € 1,50 / minuut
https://admit.belgacom.be/eshop/private ... ers_nl.pdf
en het nummer buiten kantooruren
0903 42 = € 1,50 / minuut
https://admit.belgacom.be/eshop/private ... ers_nl.pdf
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ik was sarcastisch. Werkdagen zijn nog altijd van maandag tot vrijdag.naamloos schreef:zijn ze dan op zondag ook open? en ja bij na een paar minuten, ik had dat geluk nietfrado schreef:tis zondag . En bij mij namen ze altijd op na een paar minuten wachten
Van die factuur dunno, vrijdag aangevraagd, nog geen automatische pro forma gekregen. Mss komt dit samen met die brief ofzo, who knows. Daarvoor bel ik morgen