limietverhoging van telenet een feit
Nu je het zegt, mijn ISP Monitor geeft plots 60GB aan. Maar mijn extra volumeblokken zijn blijkbaar verdwenen. Niet dat dat een ramp is, want het was toch niet zoveel als die 25GB die ik nu als extra limiet heb.
Voorlopig geen volumeblokken meer nodig dus
(niet dat ze ooit aangerekend werden maar kom)
Voorlopig geen volumeblokken meer nodig dus
(niet dat ze ooit aangerekend werden maar kom)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Inloggen op mijn telenet gaat niet blijkbaar , wegens verbeteringswerken . Deze keer dus eens een keer in het voordeel van de klant .
Blijkbaar heeft er iemand in mechelen te vroeg op de knop gedrukt daar in mechelen .
Blijkbaar heeft er iemand in mechelen te vroeg op de knop gedrukt daar in mechelen .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... light=60gbdopke schreef:Blijkbaar heeft telenet z'n limietverhoging al doorgevoerd. Dus wat vroeger dan aangekondigd . Wel zonder reset van de meter .
Bij Belgacom is de verhoging al een feit dus ze zullen zo snel mogelijk willen volgen.Vanaf augustus, of mogelijk al iets vroeger, trekt Telenet de datalimiet van zijn standaard ExpressNet-internetabonnement, dat 42,9 euro per maand kost, op van 12 naar 20 gigabyte. Het duurdere TurboNet abonnement van 61,3 euro gaat van 35 naar 60 gigabyte.
Nu nog afwachten wat extra volume gaat kosten
lap nu ga ik mijn limiet niet opkrijgen 17e heb ik reset en nu sta ik ineens op 38 % en kan ik op nachtsurfen nog zo'n 70 gb afhalen. Zit ik al gans die tijd mijn limiet te sparen voor niks
Maar in ieder geval begrijp mij niet verkeerd, ben er wel blij mee en ga er eens direct van profiteren zie
Maar in ieder geval begrijp mij niet verkeerd, ben er wel blij mee en ga er eens direct van profiteren zie
Ideaal gewoon. Hier zat ik nu toch ook al een tijdje op te wachten en het mag eindelijk zover zijn. Begon net dicht bij m'n 35GB te komen en dacht al te moeten gaan uitkijken
Nu heb ik nog 2 daagjes om er 25GB door te draaien alhoewel dat moeilijk zal zijn denk ik.
Nu heb ik nog 2 daagjes om er 25GB door te draaien alhoewel dat moeilijk zal zijn denk ik.
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
Had ik daarnet al gemerkt bij het downloaden, deze speeds heb ik nu:kal_el schreef:als je nu abonnement wijzigen kiest in mijn telenet en je kijkt bij de uitleg staat er bij expressnet 15 mbps! en bij comfortnet 6 mbps! dus ook hun snelheid zal omhoog gaan, anders zouden ze hun website niet aanpassen.
http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 14289 kbit/s or 1786 kbyte/s
- Upload speed : 480 kbit/s or 60 kbyte/s
Sun Jul 13 2008 at 09:33:33 UTC+0200
Met expressnet...
-
- Elite Poster
Mooi zo. Laat de concurrentie maar spelen.
We zijn nog niet op het niveau van onze buurlanden maar we kunnen moeilijk zeggen dat er helemaal niets gebeurt.
En ik heb liever dat ze mijn abonnementsgeld gebruiken om hun abonnementen te opwaarderen dan het te gebruiken voor gratis liedjes of foto's.
We zijn nog niet op het niveau van onze buurlanden maar we kunnen moeilijk zeggen dat er helemaal niets gebeurt.
En ik heb liever dat ze mijn abonnementsgeld gebruiken om hun abonnementen te opwaarderen dan het te gebruiken voor gratis liedjes of foto's.
Gefeliciteerd aan onze TN-UserBase'ers
Nog veel Download plezier gewenst.
Jup, hoop alleen maar dat deze tegenzet van de grote 2 de migratie naar de alternatieven niet stopt, want het is net door deze laatsten dat er eindelijk iets verandert. (Dank u EDPnet, Dommel, dxADSL, Tele2, ...)
Nog veel Download plezier gewenst.
Astralon schreef:Mooi zo. Laat de concurrentie maar spelen.
Jup, hoop alleen maar dat deze tegenzet van de grote 2 de migratie naar de alternatieven niet stopt, want het is net door deze laatsten dat er eindelijk iets verandert. (Dank u EDPnet, Dommel, dxADSL, Tele2, ...)
Net een speedtest gedaan, DL 2.1 MB/s en UL 112 KB/s. Dat is toch al een tijdje zo voor turbonet heb ik al mogen ondervinden.
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 1 keer
In theorie is Turbo nu wel trager dan Cityconnect en VDSL. Dus ik verwacht op middellange termijn opnieuw een verhoging hoor. Maar ja, hebben wij dat in feite nog wel nodig die snelheid?KK schreef:Vrij duidelijk dat ze Expressnet naar 15 Mbit gebracht hebben om terug sneller te zijn dan ADSL2+ (12 Mbit) die nu overal verkrijgbaar zou moeten zijn.
Nu kunnen ze rustig verder reclame maken dat ze de snelste zijn
T'is tijd om wat te downloaden, Ben van 55GB naar 80GB gegaan.(20GB extra volumeblokjes)
Je kan normaal gezien gratis omschakelen naar Expressnet. Ik denk zelf dat je dat zelf kan in 'Mijn Telenet'.relix schreef:Blijkbaar hebben wij een zo'n oude formule dat wij geen limietverhoging hebben .
Op onze telemeter staat nog altijd 12GB. "Mono" hebben wij...
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
comfortnet is ook omhoog gegaan van 2 naar 4GB... nog niet zolang geleden was het 1GB... dus een stijging van 400% in paar maanden
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- brooklyn
- Elite Poster
en dan weer 10 jaar niksxenne schreef:comfortnet is ook omhoog gegaan van 2 naar 4GB... nog niet zolang geleden was het 1GB... dus een stijging van 400% in paar maanden
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Toch wel bizar dat men plotseling 15 Mbps geeft op het ExpressNet abonnement ? Blijkbaar wil men hiermee BGC counteren met hun 12 Mbps, al zou men dan beter ook het volume wat verhogen (al heeft men bij TN enkel interesse in de snelste te zijn).
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
uiteraard met dank aan belgacom. maar de mensen die comfortnet hebben zul je wel een tijd niet meer horen klagen. snelheid x 6, limiet x4 in paar maanden tijdSpecial_K schreef:Harmonisatie met BGC heet datxenne schreef:comfortnet is ook omhoog gegaan van 2 naar 4GB... nog niet zolang geleden was het 1GB... dus een stijging van 400% in paar maanden
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
Het volume is ook verhoogd deze nacht van 10 GB naar 20 GBr2504 schreef:Toch wel bizar dat men plotseling 15 Mbps geeft op het ExpressNet abonnement ? Blijkbaar wil men hiermee BGC counteren met hun 12 Mbps, al zou men dan beter ook het volume wat verhogen (al heeft men bij TN enkel interesse in de snelste te zijn).
-
- Deel van't meubilair
r2402... is dat een imitatie van mij of watR2402 schreef:Het volume is ook verhoogd deze nacht van 10 GB naar 20 GB
Neen, geen imitatie.........een stukje geboortedatum van mij en een stukje van één mijner paswoorden.r2504 schreef:r2402... is dat een imitatie van mij of watR2402 schreef:Het volume is ook verhoogd deze nacht van 10 GB naar 20 GB
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Mijn broer heeft ook nog Mono, met 5Mbps en 12GB. Kan hij dus gewoon naar Mijn Telenet gaan, en ExpressNet aanvragen zonder (éénmalige) extra kost (per maand)?KK schreef:Je kan normaal gezien gratis omschakelen naar Expressnet. Ik denk zelf dat je dat zelf kan in 'Mijn Telenet'.relix schreef:Blijkbaar hebben wij een zo'n oude formule dat wij geen limietverhoging hebben .
Op onze telemeter staat nog altijd 12GB. "Mono" hebben wij...
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ja. Hij kan dan wel niet meer terugkeren naar Mono.dean3009 schreef: Mijn broer heeft ook nog Mono, met 5Mbps en 12GB. Kan hij dus gewoon naar Mijn Telenet gaan, en ExpressNet aanvragen zonder (éénmalige) extra kost (per maand)?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat was toch te verwachten? Ze willen het publiek idioot houden, dus geen grote reclamecampagnes over datavolumes (wtf is een datavolume?), snelheid telt enkel op het internet!Goztow schreef:In stilte: geen rooie knoppen deze keer!
-
- Deel van't meubilair
Waarom zou je in hemelsnaam terug willen naar Mono... je krijgt op alle gebied (IP-adressen, mailboxen, up en downloadsnelheid, volume, ...) minder, en het kost exact evenveel.Lord Utopia schreef:Ja. Hij kan dan wel niet meer terugkeren naar Mono.dean3009 schreef: Mijn broer heeft ook nog Mono, met 5Mbps en 12GB. Kan hij dus gewoon naar Mijn Telenet gaan, en ExpressNet aanvragen zonder (éénmalige) extra kost (per maand)?
Aan iedereen die op MONO zit... gewoon naar Mijn Telenet en aanpassen naar ExpressNet. Het enige wat je krijgt is een factuur waarop de dagen Mono en ExpressNet pro-rata worden verekend, maar het eind resultaat is identiek tot op de cent. Je gaat tevens geen nieuw jaarcontract aan (zie TIK website hierover).
-
- Deel van't meubilair
Tja... waarom dan in alle stilte ook de snelheid optrekken naar 15 Mbps... men had hier gerust een maandje mee kunnen wachten en het dan aankondigen met grote trom !Lord Utopia schreef:Ze willen het publiek idioot houden, dus geen grote reclamecampagnes over datavolumes (wtf is een datavolume?), snelheid telt enkel op het internet!
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Wie zegt dat ze dat niet gaan doen? Op de keper beschouwt weten alleen de "nerds" al van iets hé .r2504 schreef:Tja... waarom dan in alle stilte ook de snelheid optrekken naar 15 Mbps... men had hier gerust een maandje mee kunnen wachten en het dan aankondigen met grote trom !
-
- Elite Poster
Ondertussen hebben de klanten een email ontvangen waarin de limietverhoging wordt aangekondigd.deej schreef:Wie zegt dat ze dat niet gaan doen? Op de keper beschouwt weten alleen de "nerds" al van iets hé .
De prijsverlaging van de volumeblokken is voorzien voor na de zomer.ca_jo schreef:Bij ExpressNet is de prijs van een volumeblok (nog) niet verlaagd.
Je zal mij maar zeer weinig in discussies aantreffen. Voor mij is het vooral te doen om wat info op te steken van geroutineerde gebruikers op gebied van netwerken-hard- en software.Sub Zero schreef:'t Gaat ferm verwarrend wordenR2402 schreef:Neen, geen imitatie.........een stukje geboortedatum van mij en een stukje van één mijner paswoorden.r2504 schreef:r2402... is dat een imitatie van mij of watR2402 schreef:Het volume is ook verhoogd deze nacht van 10 GB naar 20 GB
Ik ben niet van die aard om discussies aan te gaan dat zoals bij velen uit de hand loopt zowel op UB als op PUB