http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 020#234020 hier heb je er nog eentje.tomg1804 schreef:Nu doe je het weer...BasMSI schreef:Het verbaasd me telkens hoe dom mensen kunnen zijn.
cfr die twee forumapen...
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... ht=#225834KK schreef:Meer dan 700 posts voor iemand die nog geen 2 maand geregistreerd is, onmogelijk dat dit allemaal zinvolle bijdragen zijn. Er mag al eens gezeverd worden, maar een volwassen mens wordt verondersteld zijn grenzen te kennen.
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Nee meon[*] nog geen slotje, hier bloeit iets moois!KK schreef:Straks gaan we nog overeen beginnen komenlocalhost schreef:Ik ga graag met jou ten gronde in discussie, dat weet je, maar deze keer ben ik het volledig met je eens. En nog wel om exact dezelfde redenen.
[*] IM kan toch handig zijn.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Dit topic is volledig ontspoord.
toch slotje, localhost
't is genoeg geweest voor vandaag, morgen nieuwe dag, dan zien we wel weer verder.
toch slotje, localhost
't is genoeg geweest voor vandaag, morgen nieuwe dag, dan zien we wel weer verder.