cfr die twee forumapen...

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 maa 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

BasMSI schreef:Ik probeer geen nieuwe standaard te maken, dat doen jullie zelf door de aangevallene aan te vallen in plaats van de aanstichters, in dit geval Lord Utopia, kijk dan verdomme even terug!


Bas je bent net een olifant in een porseleinwinkel. Je schiet op iedereen die niet jouw ideeën deelt. Argumenteren moet kunnen maar als je de man en niet de bal speelt dan ga je te ver. Persoonlijke bedreigingen kunnen echt niet op een forum. Ook op TIK ben je te ver gegaan, je moet dus de schuld niet bij hen proberen te leggen.
Afbeelding
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Helemaal mee eens.
Ik ben een olifant, en dat geef ik grif toe.
Maar ik ben er nooit op uit iemand met opzet te beledigen of een discussie uit de weg te gaan.

Maar Lord Utopia heeft mij meerdere malen voor van alles en nog wat uitgemaakt, juist weer voor Aap.
Dat kan dan wel?

Melden bij de mods is niet mogelijk, maar die eikel doet het al weken en komt er gewoon mee weg.
En nu vallen jullie mij aan omdat die eikel door blijft doen?

Ja ik ben die snotneus van een Lord Utopia meer dan grondig BEU, eerst het gezeik van hem op Tik en nu hetzelfde gezeik van hem hier.

Ik discussieer graag, mag er hard aan toe gaan, maar niet op zijn manier!

Zoek gewoon even terug, dan zie je meteen dat hij door blijft gaan op de man te spelen.
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 maa 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

BasMSI schreef:Zoek gewoon even terug, dan zie je meteen dat hij door blijft gaan op de man te spelen.


Ik weet dat LU soms ook in de fout gaat maar je moet je daar niet aan laten vangen. Het is zoals in voetbal:de tegenstrever lokt een overtreding uit maar jij krijgt de kaart. Soms kan je de persoon in kwestie gewoon vriendelijk terecht wijzen met argumenten, terugschelden of dreigen hoort daar zeker niet bij.
Afbeelding
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Ja jòh, je laat je lekker uitschelden weken aan een stuk.
Néé dat doet deugt!

Kom op zeg, je geeft zelf toe dat hij te ver gaat...
Welnu, waar is de moderator die kloten heeft om in te grijpen?

Op Tik niet, want hij is er een van Tik, dus doet hij hier verder.....ja lekker toch?

Hoe ver kan mag hij gaan?
We hebben het hier over een kleuter van amper 16 jaar die nooit terecht wordt gewezen en maar door blijft doen.

De TV staat vol met programma's om die kleuters op te voeden, misschien iets voor de mods om eens te volgen?
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

BasMSI schreef:Zoek gewoon even terug, dan zie je meteen dat hij door blijft gaan op de man te spelen.

Pot verwijt de ketel...
Ooit al van gehoord?

Bas, uit uw posts op tik indertijd nog (TELECOM en internetklanten vereniging, niets met telenet meer te maken, wel ontstaan uit de klantenvereniging van telenet) dacht ik mij te herinneren dat jij rond de 40 jaar of zo bent.
Wel, het niveau van de posten van zowat elke puber hier, ligt hoger dan het uwe in dit topic.
Aub, stop met die onzinnige posts hier en anders moet men u hier ook maar bannen, want je hebt de lijn mijns inziens al verschillende malen overschreden.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Tik = Telenet....hoe kom je erbij dat het iets anders is?

Waarom is de Tik server nog altijd bij Telenet? Zou niet meer lang duren volgens Amedee een maand of 4 geleden....
Zoveel tijd nodig?

En laten we ophouden over Tik, ik weet het ben begonnen, maar het is een kleuter-club.

Userbase staat daar boven als het goed is.
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 maa 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

BasMSI schreef:En laten we ophouden over Tik, ik weet het ben begonnen, maar het is een kleuter-club.

Ik voel me plots weer wat jonger :-D
BasMSI schreef:Userbase staat daar boven als het goed is.

Het gaat je hachje niet redden :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

BasMSI schreef:
Lord Utopia schreef:Verander die forumapen maar in drie forumapen, Bas heeft juist zijn CV gepost.


Zeg idioot! Je zit niet eens bij Dommel.
Ga GVD terug naar die K.U.T. zooi van Tik.be en verziek daar de boel.

Echt, als ik je tegenkom trek ik je kop van je romp!

Ik wil even melden dat er goede afspraken zijn tussen de UB-crew en het moderatoren-team van het Tik-forum. Wangedrag wordt wederzijds onder de aandacht gebracht. Lijkt me niet meer dan logisch want beide forums trekken een zelfde publiek aan.

Persoonlijk droom ik er trouwens nog altijd van om het Tik-forum te dumpen ten voordele van het UB-forum, want nu zijn we dubbel werk aan het doen.

Wat de server betreft, voor zover ik weet is die ondertussen al verhuisd. Soit dat is technische materie waar ik zelf niets mee te maken heb, ik heb er alle vertrouwen in.

En wat dan te zeggen van UB? Onderaan de pagina staat zelfs "powered bu EDPnet", dat staat er zelfs niet bij Tik. Toch is er niemand die de onafhankelijkheid van UB tov EDPnet in twijfel trekt?
Laatst gewijzigd door localhost 12 jul 2008, 22:17, in totaal 1 gewijzigd.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Mijn hachje redden?

Een forum?

Kom op zeg, het is niet meer dan een brok software waar mensen hun ding kwijt kunnen.
Maar het is wel spijtig dat bepaalde mensen het vermogen missen om op een volwassen manier te discussiëren.

Mij valt het op dat mensen op Internet over het algemeen op de smerige toer gaan als hun iets niet bevalt.
In plaats van dingen deftig te weerleggen schijnt het de gewoonte te zijn mensen aan te vallen op dingen die niet van belang zijn of om hun onkunde te verbergen.

Als ik iets niet weet, dan is het zo, maar moet ik dan jou voor aap uitmaken zoals LU doet?
Nee toch?
Doe je dat ook tegen je ouders? Nee toch?
Waarom doen velen het dan wel op Internet?

Veel denken dat het anoniem is, niet dus, ik kan je zo achterhalen, geen enkel probleem....klein trucje en ik weet wie je bent.
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

BasMSI schreef:Mij valt het op dat mensen op Internet over het algemeen op de smerige toer gaan als hun iets niet bevalt.
In plaats van dingen deftig te weerleggen schijnt het de gewoonte te zijn mensen aan te vallen op dingen die niet van belang zijn of om hun onkunde te verbergen.

Nogmaals, pot verwijt de ketel.
Zie je dat nu echt zelf niet in?
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

localhost schreef:Wat de server betreft, voor zover ik weet is die ondertussen al verhuisd. Soit dat is technische materie waar ik zelf niets mee te maken heb, ik heb er alle vertrouwen in.


Dit forum geeft aan dat het EDP net powered is en bovendien is er geen aanwijzing dat EDP zich egens mee moeit.

Wel, laat ons Tik eens bekijken:

http://toolbar.netcraft.com/site_report ... www.tik.be

Voeg daar de moeite van Charlotte (=Telent Help SOS dienst) aan toe.
En je weet genoeg.
Tik.be = Telenet

Heel de onzin van technische materie is ook flauwekul, want je hebt zelf Cisco routers en weet hoe ze te gebruiken.
Kom dan a.u.b. niet af dat je er niets van kent, want je kent het wel degelijk, Amedee!
(Dat van die router kan je terug vinden op UB in de search!)
Laatst gewijzigd door BasMSI 12 jul 2008, 22:32, in totaal 1 gewijzigd.
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

tomg1804 schreef:
BasMSI schreef:Mij valt het op dat mensen op Internet over het algemeen op de smerige toer gaan als hun iets niet bevalt.
In plaats van dingen deftig te weerleggen schijnt het de gewoonte te zijn mensen aan te vallen op dingen die niet van belang zijn of om hun onkunde te verbergen.

Nogmaals, pot verwijt de ketel.
Zie je dat nu echt zelf niet in?


Ja omdat ik LU en Tik kost beu ben....enige reden, die lui blijven maar door zeiken.
Als je mijn berichten hier naleest kan je zelf zien dat ik zo niet bezig ben, buiten deze topic.
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 maa 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

BasMSI schreef:
tomg1804 schreef:
BasMSI schreef:Mij valt het op dat mensen op Internet over het algemeen op de smerige toer gaan als hun iets niet bevalt.
In plaats van dingen deftig te weerleggen schijnt het de gewoonte te zijn mensen aan te vallen op dingen die niet van belang zijn of om hun onkunde te verbergen.

Nogmaals, pot verwijt de ketel.
Zie je dat nu echt zelf niet in?


Ja omdat ik LU en Tik kost beu ben....enige reden, die lui blijven maar door zeiken.
Als je mijn berichten hier naleest kan je zelf zien dat ik zo niet bezig ben, buiten deze topic.


Dit bewijst anders het tegendeel:

http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?p=238290#238290
Afbeelding
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

BasMSI schreef:Grappig is dat Astralon het met me eens is.
Uit totaal onverwachte hoek komt iemand die dezelfde mening is toegedaan.



Hij is het niet met jou eens. :roll:

Hij wil gewoon dat trolls en agressieve posters zoals jij geband worden ipv dat ze getolereerd worden op dit forum en dat elk topic dat ze verzieken gesloten wordt.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Ah ja, die topic, da's om mensen aan te sporen na te denken.
Maar velen vonden het een aanval op België, want je mag niets over België of de boel vliegt in verdediging dat België zo fantastisch is.

Wel, op teletekst staat het vandaag ook, België is een chaos.....

En dat gebruik je tegen mij? Slap. Blijkbaar heb je het niet begrepen of heb je nog altijd enorm veel geld te veel. (of je ouders betalen nog alles)
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Maglor schreef:
BasMSI schreef:Grappig is dat Astralon het met me eens is.
Uit totaal onverwachte hoek komt iemand die dezelfde mening is toegedaan.



Hij is het niet met jou eens. :roll:

Hij wil gewoon dat trolls en agressieve posters zoals jij geband worden ipv dat ze getolereerd worden op dit forum en dat elk topic dat ze verzieken gesloten wordt.


Dus jij weet wat hij weet en bedoelt? Grappig, kan hij zelf niet antwoorden?
Wie ben jij om voor een ander te spreken?
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Gebruikersavatar
gedeco
Pro Member
Pro Member
Berichten: 296
Lid geworden op: 06 sep 2005, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 10 keer

VASTSTELLING:

Zelfs in dit topic kan er blijkbaar niet op een serene manier van gedachten gewisseld worden....
Original Pentium of Borg: Division is futile - your decimals will be
approximated.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Inderdaad, en 't is 1 persoon die zich blijkbaar geviseerd voelt, ook al is dat niet zo begonnen ...
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

gedeco schreef:VASTSTELLING:

Zelfs in dit topic kan er blijkbaar niet op een serene manier van gedachten gewisseld worden....


Jawel, maar bepaalde mensen kunnen het niet.
Ik moet toegeven dat ikzelf nogal buiten proporties ging, echter, tegen de mensen die altijd grof worden wordt niet opgetreden.
Vandaar dat veel topics in gevechten uitbreken omdat veel mensen denken dat je alles maar kan zeggen.
Maar hoe lang kan je iets hebben voor je zelf grof wordt?

Als er nooit opgetreden wordt, wanneer gaat het dan fout?
En sterker nog, wie is er dan fout?
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 maa 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

BasMSI schreef:En dat gebruik je tegen mij? Slap. Blijkbaar heb je het niet begrepen of heb je nog altijd enorm veel geld te veel. (of je ouders betalen nog alles)


Niks slap aan, het is gewoon typerend hoe je in het rond trapt en de zaken veralgemeent. Iedereen die niet denkt zoals jij is dom :roll:
Ik betaal (zelf !!!) minder voor mijn internet dan jij, mag ik jou dan ook dom noemen?
Laatst gewijzigd door Special_K 12 jul 2008, 22:48, in totaal 3 gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Probeert ge d'er ne one-man-show van te maken?
(of: hoeveel kansen wilt ge nog krijgen?)
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

BasMSI schreef:Jawel, maar bepaalde mensen kunnen het niet.
Ik moet toegeven dat ikzelf nogal buiten proporties ging, echter, tegen de mensen die altijd grof worden wordt niet opgetreden.
Vandaar dat veel topics in gevechten uitbreken omdat veel mensen denken dat je alles maar kan zeggen.
Maar hoe lang kan je iets hebben voor je zelf grof wordt?

Als er nooit opgetreden wordt, wanneer gaat het dan fout?
En sterker nog, wie is er dan fout?


kom kom, je probeert alles op lord_utopia te steken, terwijl je zelf gewoon IEDEREEN die het niet met je eens is op de korrel neemt, ik heb je meermaals mensen voor idioot en achterlijk zien uitmaken omdat ze er een andere mening dan jouw op nahielden. en die mening was dan nog deftig verwoord ook, maar werd """weerlegd""" met stellingen zoals "je bent een idioot" en "hoe achterlijk ben je" door jouw.

en dan nog het eeuwige gezaag over belgacom in ELK topic, zelfs als het er totaal niet over gaat, en het aanvallen van isp medewerkers.

Dus alhoewel Lord utopia wellicht niet heilig is, moet je niet alles op hem proberen te steken, want er is meer aan de hand dan dat alleen ...

Ik denk dat je eens moet beginnen met je posts nuanceren, en eens even denken "is dit wel een goed idee" als je weer op het punt staat om impulsief en "olifantgewijs" iets te posten, want je maakt er jezelf niet populair mee...
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

FlashBlue schreef: ik heb je meermaals mensen voor idioot en achterlijk zien uitmaken omdat ze er een andere mening dan jouw op nahielden. en die mening was dan nog deftig verwoord ook, maar werd """weerlegd""" met stellingen zoals "je bent een idioot" en "hoe achterlijk ben je" door jouw.


Goed geef URL's waar ik dat doe...bewijs het...
Bovendien was het persoonlijk?

Ik ga graag een discussie aan, maar ik kan me niet herinneren dat ik mensen uitmaak voor DOM vanwege een andere mening.
Laat zien!
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

BasMSI schreef:
FlashBlue schreef: ik heb je meermaals mensen voor idioot en achterlijk zien uitmaken omdat ze er een andere mening dan jouw op nahielden. en die mening was dan nog deftig verwoord ook, maar werd """weerlegd""" met stellingen zoals "je bent een idioot" en "hoe achterlijk ben je" door jouw.


Goed geef URL's waar ik dat doe...bewijs het...
Bovendien was het persoonlijk?

Ik ga graag een discussie aan, maar ik kan me niet herinneren dat ik mensen uitmaak voor DOM vanwege een andere mening.
Laat zien!


Ik geef toe dat ik persoonlijk bv. niet echt kon lachen met: (http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=18931&start=80)

BasMSI schreef:Omdat je niet nadenkt.....waar komt olie vandaan?
Denk eens heel diep in die ene brein-cel van je? nou? nou?
Hoe kan het dan ooit opraken?
Te moeilijk voor je?
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 maa 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

BasMSI schreef:Ik ga graag een discussie aan, maar ik kan me niet herinneren dat ik mensen uitmaak voor DOM vanwege een andere mening.
Laat zien!


http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?p=223636#223636
Afbeelding
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

Special_K schreef:
BasMSI schreef:Ik ga graag een discussie aan, maar ik kan me niet herinneren dat ik mensen uitmaak voor DOM vanwege een andere mening.
Laat zien!

http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?p=223636#223636

Hij heeft gelijk, hij heeft die persoon niet uitgemaakt voor dom, maar voor 'verschrikkelijk dom'. :roll:
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Jan, het is wel waar...Olie raakt nooit op.

Duur? Kan zijn, maar op? Nooit.

Is misschien lastig, maar het klopt wel.

Zoals eerder aangegeven, ik ben bot want dat is mijn handelsmerk.
Als je even nadenkt weet je dat het klopt.
Ben je dom omdat je even tijd nodig hebt? Neen tuurlijk niet.
Doe er je voordeel mee, en pak me terug als je kan op kennis, dat is geen schande.
Maar bepaalde mensen schelden, en er is geen reden of gewoon geen kennis en dat kan niet.

Kan me niet voorstellen dat je het oneens bent.
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

tomg1804 schreef:
Special_K schreef:
BasMSI schreef:Ik ga graag een discussie aan, maar ik kan me niet herinneren dat ik mensen uitmaak voor DOM vanwege een andere mening.
Laat zien!

http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?p=223636#223636

Hij heeft gelijk, hij heeft die persoon niet uitgemaakt voor dom, maar voor 'verschrikkelijk dom'. :roll:


Wel, check het...het klopt...
Is daar iets mis mee?
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

BasMSI schreef:
Goed geef URL's waar ik dat doe...bewijs het...
Bovendien was het persoonlijk?

Ik ga graag een discussie aan, maar ik kan me niet herinneren dat ik mensen uitmaak voor DOM vanwege een andere mening.
Laat zien!


laten we beginnen met je pm van daarnet die zo geweldig vriendelijk enzo is...

BasMSI schreef:Hahaha, werkt voor IBM.
Het stomste bedrijf ter wereld.

Leer mij IBM kennen, ik heb zelfs gesproken met Lou Gerstner.
Wat een ongelovelijke eikel is dat.

IBM maakt OS/2, het beste OS ter wereld, en IBM PC begint dat af te kraken en verkoopt W9x en NT.

Ik ken veel stomme bedrijven, maar IBM is de max.

En jij maakt daar reklame voor, LOL, IBM is zo goed als weg in Belgie vanwege taxen.....


en dan nog even : http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... dom#238290

Yep, paar keren een heel volk beledigen, goed bezig ...

en dan is er nog : http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... dom#223636

yep, alweer ...

en dat is op een paar seconden snel snel zoeken gevonden, en de eerste heb je zèlf nog in men pm box gedropt, goed bezig ....


@ meon, ik denk dat hij genoeg kansen heeft gehad intussen ?
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

BasMSI schreef:
Maglor schreef:
BasMSI schreef:Grappig is dat Astralon het met me eens is.
Uit totaal onverwachte hoek komt iemand die dezelfde mening is toegedaan.



Hij is het niet met jou eens. :roll:

Hij wil gewoon dat trolls en agressieve posters zoals jij geband worden ipv dat ze getolereerd worden op dit forum en dat elk topic dat ze verzieken gesloten wordt.


Dus jij weet wat hij weet en bedoelt? Grappig, kan hij zelf niet antwoorden?
Wie ben jij om voor een ander te spreken?


Begrijpend lezen is dus duidelijk je sterkste kant niet.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Hahaha, ja leuk....

Het verbaasd me telkens hoe dom mensen kunnen zijn.
Klopt er iets niet aan mijn verhaal?

Het is leuk dat je me wijst op waar ik aangeef dan mensen DOM zijn.

Maar veel leuker is als je ook kan aangeven dat ik mis zit.
Want tot hiertoe zie ik niets.

Bewijs dan dat IBM slim is....OS/2 het beste OS ter wereld hebben ze om zeep geholpen!
Gemiddelde IBM medewerker: Ik word niet betaald om te denken maar om te werken (wat dat werken ook mag zijn)
Trouwens, hoeveel IBM is er nog in Belgie? Zaventem is zo goed als weg, Regina Victorie Plantsoen is dicht....wat IBM in Belgie?
Alles zit in Schotland en Ierland.

Waarom is er geen vakbond die vraagt waar IBM van weleer is?
Alsof IBM Belgie nog bestaat...zo ja waar is het?
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

dat deze troll not niet gebanned is :eek:
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Jij denkt overduidelijk dat jij alle wijsheid in pacht hebt , en de nieuwe Einstein bent ofzo. Je hebt al meermaals de grote fout gemaakt om mensen te beoordelen op hun werkgever (mij en hollebollegijs en anderen), op de firma's waar ze klant zijn (mij, astralon, en vele anderen), en gewoon omwille van het feit dat ze het niet eens zijn met jouw alwetende ego.

Wel, dat is allemaal leuk voor jouw, maar zoals je gemerkt hebt, is men niet echt happy met dat gedrag hier...

Ik ga me dan ook verder niet meer bezighouden met het nuttige argumentaties te proberen geven tegen het geblaat van een zng "loose cannon" , en er gewoon van uit gaan, dat nu de moderators "terug wakker zijn" zoals ze zelf hebben aangegeven, dat er wel op stond en tijd actie genomen zal worden tegen storende figuren.
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

+1 vote voor een ignore functie op dit forum! Blijkbaar heeft er iemand een enorm tekort aan aandacht, en komt hij daarom maar wat forums volspammen met onzin en betweterij :evil:
Geregistreerd op: 17-5-2008
Berichten: 709

Meer dan 700 posts voor iemand die nog geen 2 maand geregistreerd is, onmogelijk dat dit allemaal zinvolle bijdragen zijn. Er mag al eens gezeverd worden, maar een volwassen mens wordt verondersteld zijn grenzen te kennen.
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

BasMSI schreef:Het verbaasd me telkens hoe dom mensen kunnen zijn.

Nu doe je het weer... :roll:
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

KK schreef:+1 vote voor een ignore functie op dit forum!


+1
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

jan28 schreef:
KK schreef:+1 vote voor een ignore functie op dit forum!


+1

Enkel spijtig dat daarmee de oorzaak niet wordt aangepakt, want dat kunnen enkel de mods. En uiteindelijk zullen er toch nog altijd zijn die blijven reageren op dat gespam. Maar nog altijd beter dan niks...
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

BasMSI schreef:
localhost schreef:Wat de server betreft, voor zover ik weet is die ondertussen al verhuisd. Soit dat is technische materie waar ik zelf niets mee te maken heb, ik heb er alle vertrouwen in.


Dit forum geeft aan dat het EDP net powered is en bovendien is er geen aanwijzing dat EDP zich egens mee moeit.

Wel, laat ons Tik eens bekijken:

http://toolbar.netcraft.com/site_report ... www.tik.be

Voeg daar de moeite van Charlotte (=Telent Help SOS dienst) aan toe.
En je weet genoeg.
Tik.be = Telenet

Heel de onzin van technische materie is ook flauwekul, want je hebt zelf Cisco routers en weet hoe ze te gebruiken.
Kom dan a.u.b. niet af dat je er niets van kent, want je kent het wel degelijk, Amedee!
(Dat van die router kan je terug vinden op UB in de search!)


Ik hou me bewust zo ver mogelijk van de FreeBSD-server waarop de Drupal-site en het phpbb3-forum draait. Verder hou ik me ook vrij ver van het technische aspect van de Drupal5-site omdat daar enkele loodzware modules in draaien die ik argwanend bekijk. Ik zou graag een upgrade zien naar Drupal6 + vervanging van enkele modules door lichtgewicht modules met dezelfde functionaliteit. Maar ik ben niet de persoon die de site geïnstalleerd heeft en up-to-date houdt, ik ben helemaal niet de enige in het webteam. In een team moet men een beetje overeen komen.
Verder hou ik me ook ver van al wat met het hostingcontract te maken heeft. Dit is geregeld door andere mensen die ik daarin véél capabeler beschouw als mezelf.

Wat mijn kennis van Cisco betreft: ja ik heb een CCNA gedaan, ik heb thuis één Cisco2600 staan, ik kan goed overweg met Packet Tracer en Boson, en ik heb tijdens de cursus heel wat Cisco materiaal onder handen gehad. Maar in mijn werk kom ik momenteel helemaal niet in aanraking met Cisco. Ik kan mijn kennis nergens in de praktijk toepassen dus je kan het evengoed beschouwen als theoretische kennis.
Ik zie ook helemaal niet de relevantie tussen een CCNA en de hosting van een FreeBSD webserver met Drupal5, Phpbb3, OTRS en nog 'n paar andere toepassingen.

Lijkt me in heel deze topic trouwens redelijk off topic. Ik dacht dat het hier ging over storende elementen op Userbase, en hoe ermee om te gaan. Dat jij jezelf aangesproken voelt als het gaat over storende elementen, dat is dan jouw probleem. Voor zover ik weet heeft de topicstarter jou niet bij naam genoemd.

KK schreef:+1 vote voor een ignore functie op dit forum! Blijkbaar heeft er iemand een enorm tekort aan aandacht, en komt hij daarom maar wat forums volspammen met onzin en betweterij :evil:
Geregistreerd op: 17-5-2008
Berichten: 709

Meer dan 700 posts voor iemand die nog geen 2 maand geregistreerd is, onmogelijk dat dit allemaal zinvolle bijdragen zijn. Er mag al eens gezeverd worden, maar een volwassen mens wordt verondersteld zijn grenzen te kennen.

Ik ga graag met jou ten gronde in discussie, dat weet je, maar deze keer ben ik het volledig met je eens. En nog wel om exact dezelfde redenen.
Zo'n hoge postcount op zo'n korte tijd is op zich al een alarmbel dat er iets aan de hand is.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
X-2datop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 449
Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Man man man ... soms heb ik er echt spijt van geen mod meer te zijn. Komaan crew/mods ...grijp eens in ! Ik weet dat je zoiets niet impulsief mag doen, maar volgens mij hoeft dit niet hé. Dit topic is compleet "polluted" (in forum termen) en dan zelfs nog compleet door 1 persoon ...

Grtz,
The X formerly known as Sasuke
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

localhost schreef:Ik ga graag met jou ten gronde in discussie, dat weet je, maar deze keer ben ik het volledig met je eens. En nog wel om exact dezelfde redenen.

Straks gaan we nog overeen beginnen komen :lol:
Gesloten

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”