Hallo,
Ik ben Kristof en dit is m'n eerste post. Ik lees hier wel al een tijdje mee.
Ik ben onlangs verhuisd en heb Dommel Cityconnect Plus aangevraagd. Ik heb het maandag aangevraagd en donderdag kreeg ik al bevestiging dat het ADSL signaal in orde was.
Ik heb ook de Siemens modem/router besteld maar deze is nog altijd niet aangekomen. Hoe wordt deze verstuurd en is er een termijn bij de levering?
Ik had ook nog een ander vraagje. Mijn werkgever betaalt mijn internet abo terug. Heeft iemand die ook Dommel heeft hier ervaring mee?
Alvast bedankt,
Kristof
Levering Siemens modem/router en andere vraagjes
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Vertel eens even van waar je de router hebt besteld en hoe ?
Facturen van Dommel worden per mail naar u toe gezonden . Eerst krijg je een proforma mail met de betaling eens je dat betaald hebt dan krijg je pas een factuur dat je kan gebruiken voor de boekhouding.
Facturen van Dommel worden per mail naar u toe gezonden . Eerst krijg je een proforma mail met de betaling eens je dat betaald hebt dan krijg je pas een factuur dat je kan gebruiken voor de boekhouding.
-
- Starter
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 18 jan 2008, 10:03
ik heb de router samen met m'n abonnement besteld op de dommel site. Gewoon het vinkje aangevinkt dat ik de siemens router wou en daarvoor zou betalen.Sniffie schreef:Vertel eens even van waar je de router hebt besteld en hoe ?
Facturen van Dommel worden per mail naar u toe gezonden . Eerst krijg je een proforma mail met de betaling eens je dat betaald hebt dan krijg je pas een factuur dat je kan gebruiken voor de boekhouding.
Ik heb een proforma factuur gekregen met daarop de prijs van het abonnement, eenmalige activatie en de prijs van de router en een contract. Ik heb het proforma factuuur betaald en het contract afgeprint, ondertekend en teruggestuurd via mail. Daarna kreeg ik de melding dat m'n internet op 11/7/08 zou geactiveerd worden en op 10/7/08 kreeg ik de melding dat alles geactiveerd was en een 'welkom op het dommel netwerk' .
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
amaai ... u bent wel snel geactiveerd iets te snel blijkbaar modems worden normaal geleverd via taxipost, dacht ik
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Starter
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 18 jan 2008, 10:03
Ja idd, ik vond het ook heel snel. Eigenlijk te snel want we zitten nog vollop in de werken van het appartement. Soit beter te vroeg dan te laat denk ik.xenne schreef:amaai ... u bent wel snel geactiveerd iets te snel blijkbaar modems worden normaal geleverd via taxipost, dacht ik
Taxipost heeft da een tracking service ofzo of kan ik da ergens opvragen?
Alvast bedankt,
Kristof
actievatie was toch gratis?KristofLemmens schreef:ik heb de router samen met m'n abonnement besteld op de dommel site. Gewoon het vinkje aangevinkt dat ik de siemens router wou en daarvoor zou betalen.Sniffie schreef:Vertel eens even van waar je de router hebt besteld en hoe ?
Facturen van Dommel worden per mail naar u toe gezonden . Eerst krijg je een proforma mail met de betaling eens je dat betaald hebt dan krijg je pas een factuur dat je kan gebruiken voor de boekhouding.
Ik heb een proforma factuur gekregen met daarop de prijs van het abonnement, eenmalige activatie en de prijs van de router en een contract. Ik heb het proforma factuuur betaald en het contract afgeprint, ondertekend en teruggestuurd via mail. Daarna kreeg ik de melding dat m'n internet op 11/7/08 zou geactiveerd worden en op 10/7/08 kreeg ik de melding dat alles geactiveerd was en een 'welkom op het dommel netwerk' .
tis geen homeconnect énaamloos schreef:actievatie was toch gratis?KristofLemmens schreef:ik heb de router samen met m'n abonnement besteld op de dommel site. Gewoon het vinkje aangevinkt dat ik de siemens router wou en daarvoor zou betalen.Sniffie schreef:Vertel eens even van waar je de router hebt besteld en hoe ?
Facturen van Dommel worden per mail naar u toe gezonden . Eerst krijg je een proforma mail met de betaling eens je dat betaald hebt dan krijg je pas een factuur dat je kan gebruiken voor de boekhouding.
Ik heb een proforma factuur gekregen met daarop de prijs van het abonnement, eenmalige activatie en de prijs van de router en een contract. Ik heb het proforma factuuur betaald en het contract afgeprint, ondertekend en teruggestuurd via mail. Daarna kreeg ik de melding dat m'n internet op 11/7/08 zou geactiveerd worden en op 10/7/08 kreeg ik de melding dat alles geactiveerd was en een 'welkom op het dommel netwerk' .
-
- Starter
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 18 jan 2008, 10:03
Op de site staat bij prijzen toch duidelijk 49€ activatiekosten.naamloos schreef:actievatie was toch gratis?KristofLemmens schreef:ik heb de router samen met m'n abonnement besteld op de dommel site. Gewoon het vinkje aangevinkt dat ik de siemens router wou en daarvoor zou betalen.Sniffie schreef:Vertel eens even van waar je de router hebt besteld en hoe ?
Facturen van Dommel worden per mail naar u toe gezonden . Eerst krijg je een proforma mail met de betaling eens je dat betaald hebt dan krijg je pas een factuur dat je kan gebruiken voor de boekhouding.
Ik heb een proforma factuur gekregen met daarop de prijs van het abonnement, eenmalige activatie en de prijs van de router en een contract. Ik heb het proforma factuuur betaald en het contract afgeprint, ondertekend en teruggestuurd via mail. Daarna kreeg ik de melding dat m'n internet op 11/7/08 zou geactiveerd worden en op 10/7/08 kreeg ik de melding dat alles geactiveerd was en een 'welkom op het dommel netwerk' .
http://www.dommel.com/nl/adsl/cityconne ... ?cust=home
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
jazeker, via http://www.depost.be/track/KristofLemmens schreef:Taxipost heeft da een tracking service ofzo of kan ik da ergens opvragen?
maar u heeft dan wel de barcode nodig van de zending.
het pakje wordt steeds de dag na afgifte geleverd
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Starter
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 18 jan 2008, 10:03
Idd en de enige barcode die ik heb gekregen staat op m'n contract en die werkt niet.xenne schreef:jazeker, via http://www.depost.be/track/KristofLemmens schreef:Taxipost heeft da een tracking service ofzo of kan ik da ergens opvragen?
maar u heeft dan wel de barcode nodig van de zending.
het pakje wordt steeds de dag na afgifte geleverd
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
probeer eventueel deze tracker eens
http://etracker.emstaxipost.be/index.asp?lang=nl
http://etracker.emstaxipost.be/index.asp?lang=nl
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Starter
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 18 jan 2008, 10:03
Helaas vraagt die ook naar een barcode na het invullen van de gegevens. Toch bedankt.xenne schreef:probeer eventueel deze tracker eens
http://etracker.emstaxipost.be/index.asp?lang=nl
je zult hem morgen of tenlaaste dinsdag wel krijgenKristofLemmens schreef:Helaas vraagt die ook naar een barcode na het invullen van de gegevens. Toch bedankt.xenne schreef:probeer eventueel deze tracker eens
http://etracker.emstaxipost.be/index.asp?lang=nl
-
- Starter
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 18 jan 2008, 10:03
Ik hoop et dan kan ik al testen en zien of ik de bekabeling moet aanpassen. nu is dat nog gemakkelijk aangezien we aan 't appartement aan 't werken zijn.naamloos schreef:je zult hem morgen of tenlaaste dinsdag wel krijgenKristofLemmens schreef:Helaas vraagt die ook naar een barcode na het invullen van de gegevens. Toch bedankt.xenne schreef:probeer eventueel deze tracker eens
http://etracker.emstaxipost.be/index.asp?lang=nl
Kristof
-
- Starter
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 18 jan 2008, 10:03
Net even gebeld met de klantendienst. Ze zeiden dus ook vandaag of morgen. Moest hij er morgen niet zijn dan moest ik eens terugbellen om het te checken.