Het is ongelofelijk hoeveel domme mensen er op deze aardkloot rondlopen.
Dom, ja dom.
Het is niet te schatten en een groot deel loopt in België rond.
Belgacom / Telenet, de meeste mensen zijn daarbij, waarom?
Ik weet het wel, men kijkt niet verder = DOM!
BIPT, doet niks voor de telecom gebruiker, laten we lekker door doen = DOM!
Regering, Leterme 1 -> doet niets, lekker blijven geloven = DOM!
BTW -> Belachelijk hoog in België, doe boodschappen in NL of D...doet men niet = DOM!
Belasting? Men is het over eens dat België de hoogste heeft, maar wat dan met Patronale bijdrage? = voor de baas = Dom!
Een werkgever kijkt heel simpel:
0 Geen personeel = 0 kosten
1 personeel = totale kosten = patronale bijdrage + bruto loon = duur!
Leg mij eens uit waarom NIEMAND aan zijn baas vraagt wat de werkelijke loonkosten zijn?
Is men in België werkelijk zo dom? Van alles wat ik zie wel, en dan vraagt men zich af waarom alles zo duur wordt, wat gek toch!
De Index, ja leuk, maar het werkt door....in alles! Dom? Ja!
Ik heb dit al zo vaak lopen uitleggen, maar je mag niet aan België raken want dan ben je een vreemdeling en moet je oprotten.
Zijn Belgen dus dom? In mijn visie, ja velen zijn dom....
Begin dus maar met aanvallen, domme reactie
Denk na....en geef commentaar...onderbouwd dan wel...slim.
Leterme? Daar kan je normaal nu het antwoord op geven
Kijk voor de lol naar het buitenland, ze lachen zich krom om de Belgen, terecht? Ja!
Domme mensen...
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Een dommerik gaat niet toegeven dat hij dom is he, alleen slimmeriken doen dat, niet waar Bas?BasMSI schreef:Het is ongelofelijk hoeveel domme mensen er op deze aardkloot rondlopen.
Dom, ja dom.
Hol... uh, Nederland is niet veel beterHet is niet te schatten en een groot deel loopt in België rond.
Ze weten van niet beterBelgacom / Telenet, de meeste mensen zijn daarbij, waarom?
Daar kan het BIPT niet echt veel aan doen, 't is niet hun schuld dat ze de grote monopolist geen boete kunnen geven.BIPT, doet niks voor de telecom gebruiker, laten we lekker door doen = DOM!
Die stelling op zich is al dom, ze doen toch alleszins meer dan jij, niet waar?Regering, Leterme 1 -> doet niets, lekker blijven geloven = DOM!
Jahoor, laat ik eens 50 km (enkel he) gaar rijden om een winst op mijn boodschappen te maken van 15 EUR. We zwijgen dan nog eens over de tijd dat we erover doen.BTW -> Belachelijk hoog in België, doe boodschappen in NL of D...doet men niet = DOM!
Omdat ze wel andere dingen hebben om over te piekerenLeg mij eens uit waarom NIEMAND aan zijn baas vraagt wat de werkelijke loonkosten zijn?
Niet dommer dan de Hol... uh Nederlanders.Is men in België werkelijk zo dom? Van alles wat ik zie wel, en dan vraagt men zich af waarom alles zo duur wordt, wat gek toch!
De Index, ja leuk, maar het werkt door....in alles! Dom? Ja!
die stelling is even waar als Hol... uh Nederlanders gierig zijnIk heb dit al zo vaak lopen uitleggen, maar je mag niet aan België raken want dan ben je een vreemdeling en moet je oprotten.
Zijn Belgen dus dom? In mijn visie, ja velen zijn dom....
Mijn onderbouwing is even constructief als de uwe.Begin dus maar met aanvallen, domme reactie
Denk na....en geef commentaar...onderbouwd dan wel...slim.
Je weet toch zijn e-mail? Alleen vrees ik dat hij nu wat meer belangrijke dingen te regelen, of wacht, hij doet juist niets :oLeterme? Daar kan je normaal nu het antwoord op geven
Ieder huisje zijn kruisje, te denken dat het ALTIJD beter is in het buitenland, is ook niet waar.Kijk voor de lol naar het buitenland, ze lachen zich krom om de Belgen, terecht? Ja!
- brooklyn
- Elite Poster
ik niet want ik heb dommel!Belgacom / Telenet, de meeste mensen zijn daarbij, waarom?
daar kan ik helemaal niks aan doenBIPT, doet niks voor de telecom gebruiker, laten we lekker door doen = DOM!
Leve Leterme , hij krijgt nu het wanbeleid van 8 jaar paars over zich.Regering, Leterme 1 -> doet niets, lekker blijven geloven = DOM!
Verhofstadt heeft de Walen alles gegeven wat ze willen.
Dat hebben de mensen aan zichzelf te danken , je moet maar voor een andere partij stemmen.BTW -> Belachelijk hoog in België, doe boodschappen in NL of D...doet men niet = DOM!
who cares , het is mijn geld dat telt.Leg mij eens uit waarom NIEMAND aan zijn baas vraagt wat de werkelijke loonkosten zijn?
en terecht, Belgie is dood enige oplossing is scheiden.Kijk voor de lol naar het buitenland, ze lachen zich krom om de Belgen, terecht? Ja!
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 10 keer
Dat...had...jij...beter...ook...gedaan...BasMSI schreef: Denk na....en geef commentaar...onderbouwd dan wel...slim.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
en zeker niet slim om een dom topic te openen als dit hiertomg1804 schreef:Ik vind dit een dom topic.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727