Dommel infoBASE (vragen en hun antwoorden)
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
de eerste (2?) betalingen moet je nog manueel doen. domicilatie moet je eerst nog in orde brengen met uw bank via formulier dat je van dommel krijgt (kan ook via online banking met gegevens op dat formulier)
normaal zegt dommel belgacom op.
normaal zegt dommel belgacom op.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Plus Member
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 28 maa 2008, 21:15
- Locatie: Scherpenheuvel
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
xenne kzit me een probleemke denkek
kwist ni da ge die eerste 2 moest betalen met overschrijving en de vervaldag is vandaag
wat kan ik het beste doen?
1. Het nu gaan betalen en gewoon afwachten
2. Hen verwittigen en wachten tot zij antwoord geven.
3. Niks doen (hoewel ik dit toch ni ga doen )
kwist ni da ge die eerste 2 moest betalen met overschrijving en de vervaldag is vandaag
wat kan ik het beste doen?
1. Het nu gaan betalen en gewoon afwachten
2. Hen verwittigen en wachten tot zij antwoord geven.
3. Niks doen (hoewel ik dit toch ni ga doen )
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
in het crm paneel ziet ge proformafacturen staan , daar ziet ge eventuele openstaande facturen , indien de datum tot betaling naderd moet ge dus zien dant betaald is ejgerree schreef:xenne kzit me een probleemke denkek
kwist ni da ge die eerste 2 moest betalen met overschrijving en de vervaldag is vandaag
wat kan ik het beste doen?
1. Het nu gaan betalen en gewoon afwachten
2. Hen verwittigen en wachten tot zij antwoord geven.
3. Niks doen (hoewel ik dit toch ni ga doen )
The eternal and true pessimist
-
- Plus Member
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 28 maa 2008, 21:15
- Locatie: Scherpenheuvel
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
ja het probleem is dat het over due isa3ke schreef:in het crm paneel ziet ge proformafacturen staan , daar ziet ge eventuele openstaande facturen , indien de datum tot betaling naderd moet ge dus zien dant betaald is ejgerree schreef:xenne kzit me een probleemke denkek
kwist ni da ge die eerste 2 moest betalen met overschrijving en de vervaldag is vandaag
wat kan ik het beste doen?
1. Het nu gaan betalen en gewoon afwachten
2. Hen verwittigen en wachten tot zij antwoord geven.
3. Niks doen (hoewel ik dit toch ni ga doen )
Aangezien ik in feite nog geen antwoord op deze vraag gevonden heb, ook hier eens navragen:
Enig idee hoe lang ik zou mogen wachten vanaf aankoop van box tot effectief gebruik internet? (momenteel zit ik binnen enkele dagen zonder internet)
Enig idee hoe lang ik zou mogen wachten vanaf aankoop van box tot effectief gebruik internet? (momenteel zit ik binnen enkele dagen zonder internet)
- Respect the scene, buy what u like -
- klooooon
- Pro Member
- Berichten: 337
- Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
Hier ook hun eerste 50€ factuur steekt in de bus
terwijl ik al 3 weken aan het wachten ben ze kunnen zien dat ze mij actief zetten voor ze centen zien van mij
en dan krijg ik nog het volgende te lezen
[001]....... adsl netconnect
015............
aaaaaaaaa.dommel.be
manage adsl website manage adsl email resend account-details by email package info 2008/08/16 no prolongation
wat wil dit nu juist zeggen
terwijl ik al 3 weken aan het wachten ben ze kunnen zien dat ze mij actief zetten voor ze centen zien van mij
en dan krijg ik nog het volgende te lezen
[001]....... adsl netconnect
015............
aaaaaaaaa.dommel.be
manage adsl website manage adsl email resend account-details by email package info 2008/08/16 no prolongation
wat wil dit nu juist zeggen
Iemand die weet of je je wachtwoord van je nieuwsserver/adsl account kunt veranderen?
Ik zie via crm en via de homeconnect software geen mogelijkheid.
Sikk
Ik zie via crm en via de homeconnect software geen mogelijkheid.
Sikk
ik dacht dat ik ergens in een post gelezen had dat een cityconnecter toch sneller kon downloaden met de newsgroupen van dommel, maar ik zal me dan wel vergist hebben.ljd schreef:Indeed. Als je meer snelheid wenst moet u een payserver aanschaffen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
idemBBB schreef:ik dacht dat ik ergens in een post gelezen had dat een cityconnecter toch sneller kon downloaden met de newsgroupen van dommel, maar ik zal me dan wel vergist hebben.ljd schreef:Indeed. Als je meer snelheid wenst moet u een payserver aanschaffen.
- turboke
- Member
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 23:36
- Locatie: st-gillis-waas
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Heb hier ook een paar kleine vraagjes. Kan iemand me zeggen wanneer je abonnement met Dommel juist begint ? Is het vanaf de eerste maal waarop je connectie krijgt, of de dag waarop je je activatiecode krijgt ? Ook zou ik graag te weten komen hoelang het duurt alvorens je je inloggegevens krijgt ? Bij voorbaat dank voor het antwoord !
Ps, ik hoop dat ik mijn keuze van Dommel als provider niet ga beklagen, wanneer ik alle slechte reacties ivm activeren ed lees, krijg ik al angstzweet....
Ps, ik hoop dat ik mijn keuze van Dommel als provider niet ga beklagen, wanneer ik alle slechte reacties ivm activeren ed lees, krijg ik al angstzweet....
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Direct vanaf je je gegevens krijgt (als je contract dus binnen is etc ) , je moet idd zogezegd op voorhand en meestal al voor die maand erna betalen
Termijn is heel moeilijk te zeggen , men eerste dommel op ander adress (die nog actioef is hoor ) september vorig jaar heeft maand geduurd om bestaande bcg lijn te heractiveren etc
Nu hier zelfs geen bcg lijn aanwezig heeft alles amper 11 dagen geduurd (7 werkdagen) tot werkende dommellijn (netconnect) , dit was een dik 2 maand geleden
Niet te begrijpen dus hoor kwa termijn
Termijn is heel moeilijk te zeggen , men eerste dommel op ander adress (die nog actioef is hoor ) september vorig jaar heeft maand geduurd om bestaande bcg lijn te heractiveren etc
Nu hier zelfs geen bcg lijn aanwezig heeft alles amper 11 dagen geduurd (7 werkdagen) tot werkende dommellijn (netconnect) , dit was een dik 2 maand geleden
Niet te begrijpen dus hoor kwa termijn
The eternal and true pessimist
- turboke
- Member
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 23:36
- Locatie: st-gillis-waas
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Thx voor het snelle antwoord, A3ke. Mag ik u nog vragen of u de snelheid hebt die u verwacht had, en of u enige nadelen ondervindt aan Dommel in het algemeen als provider (bvb. helpdesk, andere problemen) ? Ging het activeren bij u ook zo moeilijk zoals ik hier dikwijls lees ?
Ik heb dus vrijdag 04/07 alles doorgefaxt. Sta op de crm als actief. We hebben wel al geen telefoon meer (niet kunnen bellen of opgebeld worden) sedert 08/07 (zit nu bij telenet en dit is nog niet opgezegd). Ik heb ook nog geen activatie brief gekregen.
Ik kan er eigenlijk niet mee lachen, dat we al een week zonder telefoon zitten maar ondertussen mag je wel de volle pot betalen voor iets dat je niet kan gebruiken.
Ik kan er eigenlijk niet mee lachen, dat we al een week zonder telefoon zitten maar ondertussen mag je wel de volle pot betalen voor iets dat je niet kan gebruiken.
- klooooon
- Pro Member
- Berichten: 337
- Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
nope adres klopt jammer genoegljd schreef:kijk eens naar de gateway bij je lan instellingen. Mss is die gewoon anders.
als ik de router eens op en afzet raak ik er terug in
maar na een kleine 5 minuten niet meer
ik vraag me af of dommel mijn router nu nog kan updaten
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
- turboke
- Member
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 23:36
- Locatie: st-gillis-waas
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Alles werkt bij mij, het enige wat ik nog verwacht is een snelheidsverhoging naar 12 mb/sec., maar naar eigen zeggen van Dommel ligt de fout bij Belgacom, wat mij niet eens verwonderd......
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
nope...
hier werkt hij gewoon dus...
sommige hebben er meer last van als andere..
zit je misschien over je limiet?
hier werkt hij gewoon dus...
sommige hebben er meer last van als andere..
zit je misschien over je limiet?
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Aug 31 10:05:53 War <EVENT> kernel: "access control violation: "IN=lan_br1 OUT=ppp0 SRC=192.168.2.100 DST=193.109.184.88 LEN=48 TOS=0x00 PREC=0x00 TTL=63 ID=22810 DF PROTO=TCP SPT=50715 DPT=119 WINDOW=8192 RES=0x00 SYN URGP=0
Na een dnslookup blijkt 193.109.184.88 = newsbalancer.schedom-europe.net
Maar gisteren kon ik wel nog inloggen & downloaden, vandaag met zelfde login niet meer?
Na een dnslookup blijkt 193.109.184.88 = newsbalancer.schedom-europe.net
Maar gisteren kon ik wel nog inloggen & downloaden, vandaag met zelfde login niet meer?
Ik heb ook homeconnect en opendns ingesteld en ik heb geen enkel probleem (juist één bestandje van +/- 15MB van de newsserver binnengehaald)woete schreef:Neen,
homeconnect, dus geen limieten.
Maar ik heb wel opendns ingesteld ipv dommeldns.
Heb het even terug op dommeldns gezet maar dat heeft het precies niet opgelost.
...
OpenDNS heeft niks te maken met uw downloadsnelheid. Het enige waar in je snelheid kunt in merken is dat websites die je pas bezoekt sneller laden (snellere DNS queries).BBB schreef:Ik heb ook homeconnect en opendns ingesteld en ik heb geen enkel probleem (juist één bestandje van +/- 15MB van de newsserver binnengehaald)woete schreef:Neen,
homeconnect, dus geen limieten.
Maar ik heb wel opendns ingesteld ipv dommeldns.
Heb het even terug op dommeldns gezet maar dat heeft het precies niet opgelost.
:3
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Promotie: Activering naar 12 Mbps kost 49 EUR ! (je moet wel nieuwe klant zijn)
NetConnect Pro is blijkbaar ook weggevallen.
NetConnect Pro is blijkbaar ook weggevallen.
Wie heeft er hier over snelheid gesproken? Het gaat over dat er geen verbinding kon gemaakt worden met de newsserver, en ik heb een bestandje via de newsserver binngehaald om te kijken ofdat ik wel connectie kon maken ...FredWP schreef:OpenDNS heeft niks te maken met uw downloadsnelheid. Het enige waar in je snelheid kunt in merken is dat websites die je pas bezoekt sneller laden (snellere DNS queries).BBB schreef:Ik heb ook homeconnect en opendns ingesteld en ik heb geen enkel probleem (juist één bestandje van +/- 15MB van de newsserver binnengehaald)woete schreef:Neen,
homeconnect, dus geen limieten.
Maar ik heb wel opendns ingesteld ipv dommeldns.
Heb het even terug op dommeldns gezet maar dat heeft het precies niet opgelost.
...
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Ze beginnen al gelijk Telenet... enkel voor nieuwe klanten..Lord Utopia schreef:Promotie: Activering naar 12 Mbps kost 49 EUR ! (je moet wel nieuwe klant zijn)
NetConnect Pro is blijkbaar ook weggevallen.
Ik vind het ook niet echt kunnen van Dommel. Ze laten de homeconnect klanten gewoon stikken, en ondertussen staan ze te paraderen met hun speedpack voor Netconnect.
Trouwens, zijn er geen problemen voor diegenen die van Netconnect Pro naar een ander pakket overgeschakeld werden, of waren er gewoonweg geen Pro-klanten?
En ze zouden die 12 mbps eigenlijk van hun website (Homeconnect) moeten doen, als ze het niet aanbieden hebben ze niet het recht om het erop te zetten..
EDIT: En trouwens, moeten ze hun schade inhalen misschien, dat ze nu toch in het weekend werken?
Laatst gewijzigd door Fireblade 31 aug 2008, 22:21, in totaal 1 gewijzigd.
To download or not to download, that's the question.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dommel is altijd in het weekend aan het werken. En quit being so dramatic
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
tja 't is niet serieus hé,
andere abonnementen bij Dommel kunnen speedpack bestellen en krijgen dan ineens datum mee wanneer ze worden omgeschakeld (na betaling!)
bij de homeconnecters moet er niets betaald worden,maar daar is het gewoon afwachten? Lijkt me toch echt wel dat dommel deze 'investering' (activatiekost aan belgacom) probeert te spreiden. eikels
andere abonnementen bij Dommel kunnen speedpack bestellen en krijgen dan ineens datum mee wanneer ze worden omgeschakeld (na betaling!)
bij de homeconnecters moet er niets betaald worden,maar daar is het gewoon afwachten? Lijkt me toch echt wel dat dommel deze 'investering' (activatiekost aan belgacom) probeert te spreiden. eikels
Net Belgacom aan de lijn gehad...volgens een mederwerker zou gans Belgie tussen nu en eind December die snelheidsverhoging moeten krijgen...dus ik vermoed ook niet meer die activatiekost daarvoor betalen.woete schreef:tja 't is niet serieus hé,
andere abonnementen bij Dommel kunnen speedpack bestellen en krijgen dan ineens datum mee wanneer ze worden omgeschakeld (na betaling!)
bij de homeconnecters moet er niets betaald worden,maar daar is het gewoon afwachten? Lijkt me toch echt wel dat dommel deze 'investering' (activatiekost aan belgacom) probeert te spreiden. eikels