Hallo,
Weet iemand een programma, site, ...
waar ik de tour de france (met beelden) live kan volgen? Ik zat daarjuist op de site van NOS (nederland) en daar is het alleen bestemd voor de nederlandse kijkers (ze doen een controle op IP zeker?)
En om nog maar een eis te stellen: het zou mooi zijn mocht het een vlaamse of nederlandse zender zijn.
Groeten
Tour De France Online Bekijken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 41 keer
Heb deze site: http://sporza.be/cm/sporza.be/sporza%2Bonline
ondertussen gevonden, maar hier komt geen beeld op. Geen probleem bij mij denk ik daar er wel een melding opkomt dat livestream niet beschikbaar is.
Zattoo heb ik nog niet geinstalleerd, maar ik denk dat daar geen Sporza op te vinden is. Zal toch eens proberen.
ondertussen gevonden, maar hier komt geen beeld op. Geen probleem bij mij denk ik daar er wel een melding opkomt dat livestream niet beschikbaar is.
Zattoo heb ik nog niet geinstalleerd, maar ik denk dat daar geen Sporza op te vinden is. Zal toch eens proberen.
-
- Elite Poster
aha, daar zou je wel eens een punt kunnen hebbenAstralon schreef:Eh, de uitzending is nog niet bezig hé?
Probeer vanmiddag nog eens als de televisieuitzending begint.
Ik hou jullie op de hoogte
Bedankt
Je zal enkel live-stream hebben als er ook uitzending is op Sporza op Eén of Eén HD.Argon schreef:Heb deze site: http://sporza.be/cm/sporza.be/sporza%2Bonline
Wel leuk is dat op de Sporza-site als je met je muis over de naam van een renner beweegt je de renner in kwestie te zien krijgt.
Je kan ook natuurlijk naar Sporza Radio luisteren. De verslaggeving daar is véél spannender. Ik vind Wuyts op Eén wel goed maar laat aub Hans Declerq thuis! Zet er eens iemand als Evy Van Damme naast. Mevrouw Nick Nuyens weet waarover ze praat, gewezen prof. wielrenster zijnde. Het is eens wat anders. Maar ja, Wuyts heeft niet zo graag vrouwen als commentator (heeft hij zelf bekend in het Tourprogramma van Karl Vannieuwkerke op Eén).
Maar wat ik eigenlijk zeggen wou.... Je kan ook de Tour bekijken via je GSM.
- Bijlagen
-
- Nick&Evy.jpg
- Nick Nuyens & Evy Van Damme (Auteursrechten foto: One-4-All vzw)
- (595.25 KiB) 65 keer gedownload
-
- Elite Poster
Bedankt voor uw reactie nog
Maar via gsm kan ik het al niet bekijken omdat ik geen zo'n aangepast gsm heb.
Ik zit toch constant op pc op het werk en heb mij gewoon een dual screen neer geplaatst. Links werkscherm, rechts in volledig scherm de tour. Zo kan ik mooi blijven volgen
Maar via gsm kan ik het al niet bekijken omdat ik geen zo'n aangepast gsm heb.
Ik zit toch constant op pc op het werk en heb mij gewoon een dual screen neer geplaatst. Links werkscherm, rechts in volledig scherm de tour. Zo kan ik mooi blijven volgen
Ah maar dan kan je nog altijd kijken op je GSM hé. Voor alles een oplossingcloink schreef:Hier op 't werk is't geblokkeerd.
Heb je al via deze link gekeken?
Een oplossing voor echte die hard-tourfans:
Cyclingfans.com schreef: If you have live Tour de France TV coverage at home (on Versus, for example), you can watch that coverage from a computer at work or anywhere in the world by using a Sling Media Slingbox. You simply connect a Slingbox to your home TV signal and it streams the programs over the internet for you. There are different models available at Amazon.com here:
Sling Media Slingbox AV (SB240-100)
Grapjas...Kochanie schreef:Je kan ook natuurlijk naar Sporza Radio luisteren. De verslaggeving daar is véél spannender. Ik vind Wuyts op Eén wel goed maar laat aub Hans Declerq thuis! Zet er eens iemand als Evy Van Damme naast. Mevrouw Nick Nuyens weet waarover ze praat, gewezen prof. wielrenster zijnde. Het is eens wat anders.
Blijkbaar weet je niet goed waarover je praat, want dan zou je weten dat Hans De Clercq zelf ook een gewezen wielrenner is, met trouwens wat meer profjaren in het peloton achter de rug dan Evy Van Damme.
Trouwens was het van 't weekend zelfs niet Kevin De Weert dat co-commentaar gaf en als ik goed geïnformeerd ben komt naar het einde van de tour toe Jose De Cauwer ook nog langs.
Nu ja, elk zijn voorkeur en mening zeker, maar ik verkies toch Wuyts en zijn mannelijke collega's (al moet ik natuurlijk wel toegeven dat ik niet zou weten wat het is als een vrouw zou meepraten).