De eerste factuur van Dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
antonio10
Starter
Starter
Provider

Hallo

ik heb sinds 28/06/08 Homeconnect. Op 05/07/08 (vervaldag = 26/07/08)heb ik een factuur gekregen via mijn email van 49,95 euro. Normaal gezien had ik 1 maand gratis homeconnect? Maar ik snap niet waarom ik nu al een factuur moet betalen voor de maand augustus. Als ik nu naar buitenland ga bellen, krijg ik dan een soort tweede factuur.
Het is niet via domiciliëring.

grtz
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Provider

Standaard antwoord : zo zit de facturatie van Dommel nu éénmaal in elkaar.
Je geen zorgen maken, en braaf betalen :-)
If you can't beat them, confuse them.
FullHD
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer
Provider

Bij Dommel betaal je blijkbaar je factuur voor de maand die gaat komen.
Als je eerste gratis maand voorbij is, betaal je een factuur voor de volgende maand - die niet meer gratis is.
antonio10
Starter
Starter
Provider

FullHD schreef:Bij Dommel betaal je blijkbaar je factuur voor de maand die gaat komen.
Als je eerste gratis maand voorbij is, betaal je een factuur voor de volgende maand - die niet meer gratis is.
Veronderstel dat ik de factuur ga betalen voor de maand augustus. Maar wat gebeurt er als ik bv. in augustus naar GSM of buitenland bel (want dit is niet gratis) hoe word ik dan gefactureerd?
Eerlijk gezegd vind ik dit maar een raar systeem van Dommel :oops:
Laatst gewijzigd door antonio10 09 jul 2008, 12:48, in totaal 1 gewijzigd.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 4 keer
Provider

de maand derop nog es waarschijnlijk.
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer
Provider

antonio10 schreef:Veronderstel dat ik de factuur ga betalen voor de maand augustus. Maar wat gebeurt er als ik bv. in augustus naar GSM of buitenland bel (want dit is niet gratis) hoe word ik dan gefactureerd?
Eerlijk gezegd vind ik dit maar een raar systeem van Dommel :oops:
Je betaalt voor je "verbruikt". Beetje zoals naar café of op restaurant gaan, een biertje bestellen en dit eerst betalen (boter bij de vis), alvorens je die vis mag opeten of opdrinken :wink:

Omgekeerd kan natuurlijk ook. Eerst "verbruiken" en daarna betalen voor wat je hebt verbruikt.

Persoonlijk vind ik het eerste systeem gemakkelijker. Het tweede heeft als nadeel, dat je dan achteraf nog achter je geld moet zitten. Zodat die facturen betaald worden. Sommige bedrijven werken daarom ook vaak met een voorschot. Net zoals reisbureaus.

Natuurlijk kun je niet alles op voorhand al betalen. Zoals bv je verbruik. Dus daar is Dommel wel genoodzaakt je dit achteraf te verrekenen. Echter zullen die bedragen niet zo hoog liggen als je abonnement.

Ik veronderstel niet dat jij voor 50 euro (of meer) in de maand naar het buitenland of je lief gaat bellen :wink:
mala
Plus Member
Plus Member
Provider

antonio10 schreef:Hallo

ik heb sinds 28/06/08 Homeconnect. Op 05/07/08 (vervaldag = 26/07/08)heb ik een factuur gekregen via mijn email van 49,95 euro. Normaal gezien had ik 1 maand gratis homeconnect? Maar ik snap niet waarom ik nu al een factuur moet betalen voor de maand augustus. Als ik nu naar buitenland ga bellen, krijg ik dan een soort tweede factuur.
Het is niet via domiciliëring.

grtz
Wel bij Mobistar bvb betaal je ook altijd je abonnementsgeld een maand op voorhand en je gesprekken achteraf. Wegentaks betaald je ook op voorhand evenals verzekeringen ed.......
Afbeelding

GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
Fustigateur
Pro Member
Pro Member
Provider

Ik heb hier zelfs een leverancier van betalingsystemen die 3 maanden vooruit wordt betaald. En dan nog verplicht via dommiciliëring Aan de andere kant wel een stuk goedkoper dan de concurrenten.
antonio10
Starter
Starter
Provider

Gent32m schreef:
antonio10 schreef:
Ik veronderstel niet dat jij voor 50 euro (of meer) in de maand naar het buitenland of je lief gaat bellen :wink:

hahaha wie weet dat ik een vriendin heb aan de andere kant van de wereld :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”