Hoi,
Heeft iemand reeds ervaring met het overstappen van dommel netconnect + voip naar de homeconnect ?
Ik heb nu een discoverylijn van belgacom, maar zou deze willen opzeggen? netconnect + discovery = 46euro, homeconnect is 49euro met gratis bellen naar vaste lijnen...
Kan dommel mijn abbonement gewoon upgraden ? (kheb nu een fritz modem in hun beheer)
Mijn contract is nog geen jaar oud, wordt dat een probleem ?
alvast bedankt voor de info.
Van Dommel Netconnect naar Homeconnect
- silentkiller
- Pro Member
- Berichten: 297
- Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 26 keer
Lees eerst eens andere posts of gebruik de search functie. Er is genoeg over te vinden !
ik heb zelfde situatie ook fritzbox van dommel, ik ben nog aan het wachten op gigaset van loveno. Ik ben ook nog geen jaar klant. Maar er zijn veel mensen hier op het forum dat ook overgestapt zijn van netconnect naar homeconnect en geen probleem .
Ik zit met dezelfde situatie. Ik heb met dommel gebeld en zij zeiden dat het geen probleem was en dat je de fritzbox kan terugsturen zodat je de 100 euro waarborg terug krijgt. Ben alleen huiverig of het wel goed gaat met belgacom.
Ze zeggen je disc lijn voor je op. Alleen opletten dat je hem al langer dan een jaar hebt.drernie schreef:Ik zit met dezelfde situatie. Ik heb met dommel gebeld en zij zeiden dat het geen probleem was en dat je de fritzbox kan terugsturen zodat je de 100 euro waarborg terug krijgt. Ben alleen huiverig of het wel goed gaat met belgacom.
ik heb discovery line sinds december, maar is hun plotse verdubbeling van de prijs geen reden om het contract op te zeggen ?broli schreef:Ze zeggen je disc lijn voor je op. Alleen opletten dat je hem al langer dan een jaar hebt.drernie schreef:Ik zit met dezelfde situatie. Ik heb met dommel gebeld en zij zeiden dat het geen probleem was en dat je de fritzbox kan terugsturen zodat je de 100 euro waarborg terug krijgt. Ben alleen huiverig of het wel goed gaat met belgacom.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
idem hier. prijsverhoging is zeker een geldige reden om op te zeggen. alleen heb ik m'n twijfels als ge dommel laat opzeggen of je dan geen opzegvergoeding aan het been gaat hebbencagorus schreef:ik heb discovery line sinds december, maar is hun plotse verdubbeling van de prijs geen reden om het contract op te zeggen ?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Pro Member
- Berichten: 345
- Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik ben er ook sterk aan het denken om dit te doen, anders zit ik nog een klein jaar vast bij BGC...Uzzi schreef:De verhoging van de prijs is meer dan excuus genoeg. Ik heb de mijne opgezegd zonder enig probleem.
Uzzi hoe heb jij de opzeg gedaan, gewoon gebeld?
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Ook ik wil overschakelen naar homeconnect, en heb voor mezelf even de rekening gemaakt : (bedragen afgerond).
NETCONNECT : nu : 35 euro + 10 euro abon Belgacom = 45 euro/maand
DOMMEL HOMECONNECT = 48 EURO/MAAND maar alle gesprekken gratis.
NODIG : EEN GIGABOX : kost 129 euro.
Maar : 1 maand gratis inbegrepen, en Fritzbox+Belkin terugsturen = 149 euro terugkrijgen.
Dus op basis van 1 jaar geeft dit :
NU : 45 x 12 = 540 euro
HOMMECONNECT : 48 x 12 = 576 - (149 - 129) toestellen - 48 (1 maand gratis) = 508 € + telefoneren naar vaste lijnen gratis + hogere snelheid.
Zie ik dit correct ?
NETCONNECT : nu : 35 euro + 10 euro abon Belgacom = 45 euro/maand
DOMMEL HOMECONNECT = 48 EURO/MAAND maar alle gesprekken gratis.
NODIG : EEN GIGABOX : kost 129 euro.
Maar : 1 maand gratis inbegrepen, en Fritzbox+Belkin terugsturen = 149 euro terugkrijgen.
Dus op basis van 1 jaar geeft dit :
NU : 45 x 12 = 540 euro
HOMMECONNECT : 48 x 12 = 576 - (149 - 129) toestellen - 48 (1 maand gratis) = 508 € + telefoneren naar vaste lijnen gratis + hogere snelheid.
Zie ik dit correct ?
Als je van netconnect komt, of een ander dommelabonnement, en je betaalt normaal met domiciliëring dan raad ik u aan deze eerst te annuleren enkele dage te wachten en dan pas homeconnect aanvragen (of misschien beter uw opzeg van 30 dagen en die dagen nog uw huidig abonnement te houden)dietervanb schreef:Ook ik wil overschakelen naar homeconnect, en heb voor mezelf even de rekening gemaakt : (bedragen afgerond).
NETCONNECT : nu : 35 euro + 10 euro abon Belgacom = 45 euro/maand
DOMMEL HOMECONNECT = 48 EURO/MAAND maar alle gesprekken gratis.
NODIG : EEN GIGABOX : kost 129 euro.
Maar : 1 maand gratis inbegrepen, en Fritzbox+Belkin terugsturen = 149 euro terugkrijgen.
Dus op basis van 1 jaar geeft dit :
NU : 45 x 12 = 540 euro
HOMMECONNECT : 48 x 12 = 576 - (149 - 129) toestellen - 48 (1 maand gratis) = 508 € + telefoneren naar vaste lijnen gratis + hogere snelheid.
Zie ik dit correct ?
want anders moet je toch nog een maand extra betalen, dit is wat ik nu voor heb
Is dit mogelijk?
1) ik zeg nu al mijn abonnementen af (Telenet, Belgacom, Netconnect) met als ingangsdatum 01/09
2) rond 20 augustus start ik de activatie van homeconnect
3) +- 10 dagen later ben ik geactiveerd en zit ik op homeconnect waarvan ik dan een maand gratis heb.
Jammer dat het allemaal zo ingewikkeld is om ten volle van alle voordelen te kunnen genieten.
1) ik zeg nu al mijn abonnementen af (Telenet, Belgacom, Netconnect) met als ingangsdatum 01/09
2) rond 20 augustus start ik de activatie van homeconnect
3) +- 10 dagen later ben ik geactiveerd en zit ik op homeconnect waarvan ik dan een maand gratis heb.
Jammer dat het allemaal zo ingewikkeld is om ten volle van alle voordelen te kunnen genieten.
Je kan idd beter zelf je internetabonnement opzeggen en de domiciliëring stoppen, ik heb het Dommel laten doen met als gevolg dat ze een maand teveel hebben aangerekend en weigeren terug te betalen.
Start de registratie van je Homeconnect maar halfweg augustus, bij mij had Dommel 13 werkdagen nodig om het aan te maken en te activeren, bij sommige anderen maar 5 werkdagen.
Start de registratie van je Homeconnect maar halfweg augustus, bij mij had Dommel 13 werkdagen nodig om het aan te maken en te activeren, bij sommige anderen maar 5 werkdagen.
Laatst gewijzigd door kamagurka 20 jul 2008, 01:53, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Premium Member
- Berichten: 504
- Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
Waarom niet? Gewoon je discovery line niet opzeggen lijkt me toch voldoende? Dan bij aanvraag Homeconnect gewoon alles ingeven en de overdracht aanvragen...Loveno schreef:Let wel op, als je je huidige abo opzegt vooraleer je Dommel Home Connect actief is, dan kan er wel geen nummeroverdracht gebeuren (voor zover ik weet)!
Maja bij mij is het nog iets moeilijker http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... highlight=
Dus als ik het goed begrijp zou het misschien mogelijk zijn om Telenet telefoonnummer te behouden wanneer ik de activatie midden augustus start?
Dus als ik het goed begrijp zou het misschien mogelijk zijn om Telenet telefoonnummer te behouden wanneer ik de activatie midden augustus start?