Wat te doen ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
cumme
Plus Member
Plus Member

Ik heb momenteel adsl netconnect bij dommel met een belgacom lijn, maar heb telefoon via telenet. Nu zou ik willen overschakelen naar homeconnect met behoud van het nummer van telenet dat het nummer niet is van mijn adsl lijn. Hoe ga ik best te werk ?
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster

ff bellen naar dommel
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
cumme
Plus Member
Plus Member

Heb ik gedaan, ze hebben gevraagd om een ticket aan te maken. Het was te ingewikkeld. Ik wacht nog steeds op een antwoord. Maar ik ben niet gehaast. De Belgacom verhoging is pas vanaf 1/8.
FullHD
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

En daar moet je echt een nieuw topic voor starten? :roll:
cumme
Plus Member
Plus Member

Is 16 juni nieuw ???
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Och man , ik vertik het gewoon van te bellen dus heb nog 2 tickets van in mei openstaan en 1 van 10 juni ofzo

Toch altijd lachen die autoreply , zo snel mogenlijk binnen de 5 werkdagen antwoord

:lol: :lol: :lol:
The eternal and true pessimist :D
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

a3ke schreef:Och man , ik vertik het gewoon van te bellen dus heb nog 2 tickets van in mei openstaan en 1 van 10 juni ofzo
Ben je zeker dat ze nog openstaan ? Best eens checken. En je vraag opnieuw posten (door op het ticket te replyen, maar daarbij wel open te laten staan). Op die manier breng je je ticket (en de urgentie ervan) terug onder hun aandacht.
a3ke schreef:Toch altijd lachen die autoreply , zo snel mogenlijk binnen de 5 werkdagen antwoord
Dit zouden ze misschien beter eens aanpassen. Hoewel, soms gebeurt het dat je binnen de 2 - 3 dagen al antwoord hebt. Hangt er beetje van af. Er is niet echt regelmaat in.

Beetje blijven vragen (om de zoveel tijd) tot je antwoord hebt. Maar dit is bij alles zo (niet enkel bij Dommel).

Wees alvast blij dat je geen vakman moet vinden, voor verbouwingen ofzo :wink: Een collega hier op het werk van me, zocht iemand om de vloer in zijn terras aan te leggen (die mannen zijn echter heel slecht bereikbaar, hebben nauwelijks tijd en geven voorkeur aan grote renoveringswerken, waar premies van de overheid op zijn). Resultaat: wachttijden van 6 tot 18 maanden...

Het kan dus nog altijd erger :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”