Belgacom verhoogt limieten en snelheid

Nieuws omtrent telecom
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Da's komt op hetzelfde neer als FUP ... :roll:
Rockabizzydilly
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 19 jan 2008, 13:31

Niet bepaald.
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

Heb daar ook al veel zitten over nadenken, grote vakantie, op reis, gebonden aan contract ,sommige maanden verbruik je nog geen 1 Gb
en als je dan overschrijdt, hup aan uw been,dokken voor een extra blok,maar over die andere maanden piepen ze niet.

Eigenlijk wanneer men 12 Gb mag geberuiken, moet die 144 Gb gegarandeerd zijn op een jaar.
Rockabizzydilly
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 19 jan 2008, 13:31

Voila!
Lotuzz
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 jul 2008, 15:36

Vandaag heb ik ook eens naar BGC gebeld, met de vraag om de speed optie toe te passen op mijn ADSL Plus lijn.
Ze wisten mij te vertellen dat doordat ik op een VDSL lijn zit, zonder BGC TV, ik de speed optie niet kan krijgen, tenzij ik BGC TV neem.
Momenteel zou ADSL2+ (nog) niet aktief zijn in mijn straat.
john_muts
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 jul 2008, 17:59

Lotuzz schreef:Vandaag heb ik ook eens naar BGC gebeld, met de vraag om de speed optie toe te passen op mijn ADSL Plus lijn.
Ze wisten mij te vertellen dat doordat ik op een VDSL lijn zit, zonder BGC TV, ik de speed optie niet kan krijgen, tenzij ik BGC TV neem.
Momenteel zou ADSL2+ (nog) niet aktief zijn in mijn straat.


Bij mij was het ook nog niet beschikbaar. Blijkbaar is zelfs in de grote steden(Gent) de dekking nog niet volledig.

Dat het wel zou kunnen als je BGC TV neemt... Wat zeg je op zulke praktijken...
wimvl
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 11 jul 2008, 22:36
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Zelfde probleem hier. Zit te ver van de centrale voor de speedoptie te nemen. Enige mogelijkheid belgacom tv nemen. Sinds een maand zit ik ook nog maar op 2 Mbit. Bel naar technische dienst zit terug 3 minuten op volledige snelheid (3.8 ) en enkele minuten later terug op 2.
Ben Belgabrol serieus beu. Overschakelen op telenet zie ik dan ook weer niet zitten... Wanneer gaat het eindelijk is beteren....
Gebruikersavatar
dbr
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 08 aug 2007, 23:10

john_muts schreef:
Lotuzz schreef:Vandaag heb ik ook eens naar BGC gebeld, met de vraag om de speed optie toe te passen op mijn ADSL Plus lijn.
Ze wisten mij te vertellen dat doordat ik op een VDSL lijn zit, zonder BGC TV, ik de speed optie niet kan krijgen, tenzij ik BGC TV neem.
Momenteel zou ADSL2+ (nog) niet aktief zijn in mijn straat.


Bij mij was het ook nog niet beschikbaar. Blijkbaar is zelfs in de grote steden(Gent) de dekking nog niet volledig.

Dat het wel zou kunnen als je BGC TV neemt... Wat zeg je op zulke praktijken...


Koppelverkoop
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
Gebruikersavatar
Xplod
Premium Member
Premium Member
Berichten: 472
Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
Locatie: Heusden (O-Vl.)
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Tja ... het trekt er idd niet op :roll:
Dekking in Gent is naar mijn mening geen probleem, ik woon in een gemeente er vlak rechts van.
Die 50€ die men je in vele gevallen wil laten betalen is naar mijn mening gewoon om de omschakeling naar vdsl te bekostigen want daar moet er een technieker voor langskomen die één en ander moet aanpassen bij de mensen thuis,.. plaatsen van een vdsl-modem incl. bijhorende DSL-splitter ... en je moet op de rop in de buurt aangesloten worden,... het aftakpunt op de glasvezel.

Als je BelgacomTV neemt ... dan doen ze dat meteen en dan kan je ook profiteren van de hogere snelheden van de vdsl lijn en die is dik in orde ... ik kan er van meespreken :-D

Check it out .... en BelgacomTV staat op ... 1 stream.
Als ik kijk en opneem tegelijk dan zakt de downloadsnelheid slechts naar 900KB/sec.

Your DOWNLOAD Speed:
10111 kbps or 1264 KB/sec

an efficiency of ~253%

up
Your UPLOAD Speed:
445 kbps or 56 KB/sec


... en dat is al sinds half juni zo,.. nog voor de limietverhoging doorgevoerd werd. Uit een goede interne bron omdat de 09-zone als test-zone als eerste aan de beurt kwam.
FuNnYf
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mei 2008, 20:38
Locatie: Opglabbeek

Ik heb Skynet Go abbo en een Alcatel Speedtouch Home modem.
Krijg ik ook een snelheidsverhoging? Of heb ik een andere modem nodig?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

De Home is enkel ADSL, niet ADSL2+ . Je gaat een snelheidsverhoging kunnen vragen, maar je gaat blijven steken bij zo'n 8 mbit omdat de modem niet meer kan.
Gebruikersavatar
frodo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 08 maa 2007, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 16 keer

Dit staat er bij de voorwaarden op de Belgacomsite:
Als u niet bent aangesloten op Belgacom TV moet de Speed optie geactiveerd worden (via het gratis nummer 0800 22 800) om uw surfsnelheid te verhogen van 4 naar 12 Mbps. Prijs van deze omschakeling : gratis voor ADSL Plus klanten, gratis voor nieuwe ADSL Go klanten in juli 2008, 50 € voor bestaande ADSL Go klanten.
fluxbox
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 03 sep 2004, 21:56

Bij deze, mijn Expressnet geeft nu opeens een basisvolume van 20 GB en de speedtest geeft de volgende resultaten;

14217 kbps or 1777 KB/sec
an efficiency of ~142%

Your UPLOAD Speed:
478 kbps or 60 KB/sec



8) 8) 8)
Bruine
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 jul 2008, 21:54
Locatie: Brasschaat

In een van de berichten las ik dat de optie speed voor bestaande klanten ADSL Go met Belgacom tv in augustus automatisch van kracht wordt. En dit gratis. Maar als je dit vroeger wil (vanaf 1 juli), wordt je een activatiekost aangerekend van 50 euro.

Ik (adsl GO met BCTV) heb de activatie nu nog niet aangevraagd, maar als ik in mijn e-services ga kijken naar nog niet gefaktureerde zaken (in bill-viewer), merk ik dat er op 08.07 optie speed 50 euro staat genoteerd.

Moet ik dan toch die 50 euro betalen, of bel ik de helpdesk om deze activatie uit te stellen? Wie weet raad?
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Misschien heeft dit te maken met je probleem in je andere topic...

'k Zou toch eens bellen om zeker te zijn.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
stijn007
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 jul 2008, 12:25

Dag iedereen. Ik volg al even de discussies over de snelheidsverhoging en ik zit nog steeds met een aantal vragen ( ik weet dat ik hiervoor ook naar de helpdesk van belgacom kan bellen maar deze gaven verkeerde en tegenstrijdige informatie). Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

1) Ik heb een adsl plus abonnement (waarmee ik zo goed als altijd rond de 440 Kbyte/sec zit) en heb net een nieuwe modem gestoken (thompson speedtouch 536 die adsl2+ ondersteunt)... Ben ik dan in staat om van adsl2+ snelheden te genieten?

2) Kan ik met het synchroniseren van mijn modem een hogere downloadsnelheid halen?

3) Is het mogelijk dat adsl2+ (nog) niet beschikbaar is bij mij en dat ik enkel sneller kan gaan via BCT?? :cry:

Mijn excuses als dit bericht off topic/ vervelend is maar ik zit net als de meesten van belgacom al lang te wachten op hogere snelheden en ik zou graag wat meer duidelijkheid krijgen.

Dank bij voorbaat!!!
Gebruikersavatar
defenderII
Premium Member
Premium Member
Berichten: 488
Lid geworden op: 03 feb 2004, 14:41
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 18 keer
Contacteer:

Ik heb gevraagd of we bgtv konden krijgen en kreeg een brief terug dat we niet aan voldoen owv technische redenen. wil dit zeggen dat we niet op adsl+ of op VDSL kunnen worden gezet? => wat we ook zouden willen doen ik kan dus geen snelheidsverhoging krijgen?
ik zit op een 1,1 Mb profiel en kan niet hoger gaan; mooi voor iemand die vanaf het prille beging adsl heeft. :roll:
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Je zal moeten wachten op VDSL2
stijn007
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 jul 2008, 12:25

volgens de site van belgacom zit ik in een groene zone... Ik heb een adsl plus abonnement en een modem die adsl2+ ondersteunt, dan moet ik toch in staat zijn om naar adsl2+ snelheid over te schakelen?!

(mevrouw aan de telefoon zei van niet, vandaar mijn vraag)
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

Bruine schreef:In een van de berichten las ik dat de optie speed voor bestaande klanten ADSL Go met Belgacom tv in augustus automatisch van kracht wordt. En dit gratis. Maar als je dit vroeger wil (vanaf 1 juli), wordt je een activatiekost aangerekend van 50 euro.

Ik (adsl GO met BCTV) heb de activatie nu nog niet aangevraagd, maar als ik in mijn e-services ga kijken naar nog niet gefaktureerde zaken (in bill-viewer), merk ik dat er op 08.07 optie speed 50 euro staat genoteerd.

Moet ik dan toch die 50 euro betalen, of bel ik de helpdesk om deze activatie uit te stellen? Wie weet raad?

volgens de helpdesk heb ik vanaf 18/08 de nieuwe snelheden en gratis, de limieten (30GB) zijn nu al van kracht, ik heb ADSL Go met B-TV
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Gewoon aandringen. Het zijn gewoon truuken van Belgacom om je BTV te verkopen.

Als ze zelf zeggen dat Adsl Plus klanten gratis overschakelbaar zijn, dan moeten ze plots niet afkomen met : "Ha ja, maar énkel als je BTV neemt.".
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
john_muts
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 jul 2008, 17:59

stijn007 schreef:volgens de site van belgacom zit ik in een groene zone... Ik heb een adsl plus abonnement en een modem die adsl2+ ondersteunt, dan moet ik toch in staat zijn om naar adsl2+ snelheid over te schakelen?!

(mevrouw aan de telefoon zei van niet, vandaar mijn vraag)


Volgens muisje op het forum op de belgacom site is een communicatie rondgegaan binnen belgacom:
"...voor de 9 of 12 Mbps gebruikers is steeds een b-box modem noodzakelijk"

Dus is het maar normaal dat ze je zeiden dat het niet zou gaan. Ik heb ook een speedtouch 536 en mij zeiden ze hetzelfde. B-box nodig. Of het daadwerkelijk waar is of een truuk om wat b-boxen te verkopen weet ik niet. Zou het niet fantastisch zijn moest je niet op adsl2+ kunnen zonder een aangepaste firmware en dat de b-box de enige modem is die die heeft. Dat zou een supertruuk zijn. Even goed als mij eerst zeggen dat ik de speedoptie kan krijgen, waarop ik m'n contract verleng om me achteraf te zeggen dat ik ze toch niet kan krijgen terwijl er 50m verderop zeker vdsl2 is.

Zit er iemand op adsl2+ met een speedtouch 536?
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 36 keer

Ik heb al adsl2+ geïnbstalleerd met een Philips-modem van de SNA-reeks zonder problemen. Was van EDPnet.
stijn007
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 jul 2008, 12:25

hmm dat zou wel een tegenvaller zijn. Die speedtouch 536 heeft de technieker hier 7 dagen geleden gestoken omdat de downloadsnelheid stabiel rond de 60KB/sec lag. Hij zei dat ik hiermee de snelheidsverhoging aankan.Hij is toen ook iets "in de centrale gaan aanpassen".

2 dagen later hetzelfde probleem: downloadsnelheid terug stabiel 8x lager dan normaal. Er komt een andere technieker die al op voorhand "iets had aangepast in de centrale" en sindsdien is het wel in orde.

2 vragen: Was het noodzakelijk dat deze modem er kwam? Volgens mij niet. En als belgacom een modem verkoopt waarop staat dat hij adsl2+ ondersteunt, is het dan ni vrij logisch dat hij dat dan ook werkelijk doet?!

Ik ben al erg lang klant bij BGC, betaal maandelijks meer dan 50 euro abonnement, als je dan moet constateren dat je nooit sneller dan 460 KB/sec zal kunnen downloaden tenzij je weeral betaalt.........(een vriend van mij downloadt altijd tussen de 1 à 3 megaBYTE/second met een goedkoper abonnement)
john_muts
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 jul 2008, 17:59

Ik hoop ook dat het gaat met de 536. De mijne is ook redelijk nieuw. Ik ben ook plus abonnee (geen btv) maar ik ben de enige in m'n straat(slechts 30 huizen) die adsl of digitale tv bij belgacom heeft. We zijn meer een telenet-straat. Misschien dat ze daarom niet geneigd zijn om voor mij alleen die dure adsl2+/vdsl2 kaart te installeren.
stijn007
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 jul 2008, 12:25

wat zou er zo speciaal zijn aan die b-box modem?

btw: vanaf een bepaalde datum ging iedereen overgezet worden... Ik weet dat het enkele dagen kan verschillen, maar kent iemand die officiële datum?
dekker
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 jun 2008, 13:31

stijn007 schreef:wat zou er zo speciaal zijn aan die b-box modem?

btw: vanaf een bepaalde datum ging iedereen overgezet worden... Ik weet dat het enkele dagen kan verschillen, maar kent iemand die officiële datum?


18 augustus wisten ze me aan de telefoon te zeggen
stijn007
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 jul 2008, 12:25

ik wil je héél graag geloven maar aan de telefoon hebben ze al veel foute dingen tegen mij gezegd hoor :roll:

Ik zit trouwens in de groene zone volgens de site van belgacom TV (2 TV's en HD mogelijk). Ik vrees dat hieruit NIET volgt dat adsl2+ beschikbaar is. Klopt dit?

Mvg, Stijn.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

stijn007 schreef:ik wil je héél graag geloven maar aan de telefoon hebben ze al veel foute dingen tegen mij gezegd hoor :roll:

Ik zit trouwens in de groene zone volgens de site van belgacom TV (2 TV's en HD mogelijk). Ik vrees dat hieruit NIET volgt dat adsl2+ beschikbaar is. Klopt dit?

Mvg, Stijn.

Dat betekend normaal gezien je VDSL2 kan krijgen.
stijn007
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 jul 2008, 12:25

en daar hangt BC TV aan vast neem ik aan? (bedankt voor de hulp trouwens) Stijn
john_muts
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 jul 2008, 17:59

Ik heb wat zitten kijken naar de beschikbaarheid van hd tv in m'n straat en aangrenzende straten. Blijkbaar kan enkel mijn straatkant(7 huizen) geen hd krijgen. Ik ben omringd door vdsl2 maar de speed optie is nog niet beschikbaar voor mij. Ik ben eigenlijk benieuwd of als ik vdsl boost vraag ze me wel meteen willen aansluiten.
stijn007
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 jul 2008, 12:25

Zelfde bij mij dus: VDSL2 beschikbaar en toch niet in staat om (gemakkelijk) een snelheidsverhoging te verkrijgen...

Ik overweeg ook de overstap naar VDSL maar dan moet je toch weer investeren hé. Heb net die nieuwe Thompson speedtouch modem gekocht.

Misschien wacht ik beter tot eind augustus om te zien wat er gebeurt....
john_muts
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 jul 2008, 17:59

Stijn, ik heb eens zitten kijken naar dslam kaarten van Alcatel en Zyxel die vdsl2 ondersteunen. Blijkbaar kunnen veel van die vdsl2 kaarten gewoon ook adsl2+ aan. Dus mss is die 536 die we beiden gekocht hebben geen verspild geld.

De helpdeskmedewerkster zou me op de wachtlijst gezet hebben en vroeg m'n nummer waarop ze me konden contacteren.

edit: Volgens iemand van belgacom kan 2 hd streams zowel vdsl2 als adsl2+ zijn. De veronderstelling die op dit forum daaromtrent altijd gemaakt werd, is dus verkeerd.
stijn007
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 jul 2008, 12:25

bedankt voor de moeite :-D

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat adsl2+ onvoldoende is voor HD...

Ik ga gewoon afwachten. Het is niet dat ik plots anti belgacom ben maar ik wachtte al erg lang op een snelheidsverhoging en als je dan plots het veelbelovende persbericht van belgacom leest dan begin je toch wel te dromen :lol: Het is spijtig dat het helemaal niet zo eenvoudig is als ze zeggen. Volgens de test is hier wel degelijk een hogere snelheid mogelijk maar toch beweren de callgirls dat het voor mij onmogelijk is om sneller te gaan zonder BGC TV....
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

stijn007 schreef:bedankt voor de moeite :-D

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat adsl2+ onvoldoende is voor HD...

Ik ga gewoon afwachten. Het is niet dat ik plots anti belgacom ben maar ik wachtte al erg lang op een snelheidsverhoging en als je dan plots het veelbelovende persbericht van belgacom leest dan begin je toch wel te dromen :lol: Het is spijtig dat het helemaal niet zo eenvoudig is als ze zeggen. Volgens de test is hier wel degelijk een hogere snelheid mogelijk maar toch beweren de callgirls dat het voor mij onmogelijk is om sneller te gaan zonder BGC TV....


je moet geen belgacom tv hebben hoor om een snellere internetverbinding te hebben. dat is dikke zever van die girls...
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

hollebollegijs schreef:
stijn007 schreef:bedankt voor de moeite :-D

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat adsl2+ onvoldoende is voor HD...

Ik ga gewoon afwachten. Het is niet dat ik plots anti belgacom ben maar ik wachtte al erg lang op een snelheidsverhoging en als je dan plots het veelbelovende persbericht van belgacom leest dan begin je toch wel te dromen :lol: Het is spijtig dat het helemaal niet zo eenvoudig is als ze zeggen. Volgens de test is hier wel degelijk een hogere snelheid mogelijk maar toch beweren de callgirls dat het voor mij onmogelijk is om sneller te gaan zonder BGC TV....


je moet geen belgacom tv hebben hoor om een snellere internetverbinding te hebben. dat is dikke zever van die girls...


Maar je moet wel 50 eruo extra activeringskosten betalen als je reeds gewone ADSL GO klant bent. Dat is ook dikke zever van Belgacom.

Dit terwijl men dat als nieuwe klant, Belgacomtv klant en belgacom ADSL plus klant niet hoeft te doen. Van uitmelken gesproken en dikke zever van Belgacom.
stijn007
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 jul 2008, 12:25

Ik wéét dat die girls er soms niks van weten :x ( 1 kende zelfs het verschil niet tussen megabit en megabyte) maar die beslissen blijkbaar wel over mijn snelheid.

Ik heb een adsl plus abonnement. Dit zei ik ook aan de telefoon maar het was ONMOGELIJK om de speedoptie te activeren want ik zit (zogezegd) "op een VDSL achtergrond"..........
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Zambo schreef:
hollebollegijs schreef:
stijn007 schreef:bedankt voor de moeite :-D

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat adsl2+ onvoldoende is voor HD...

Ik ga gewoon afwachten. Het is niet dat ik plots anti belgacom ben maar ik wachtte al erg lang op een snelheidsverhoging en als je dan plots het veelbelovende persbericht van belgacom leest dan begin je toch wel te dromen :lol: Het is spijtig dat het helemaal niet zo eenvoudig is als ze zeggen. Volgens de test is hier wel degelijk een hogere snelheid mogelijk maar toch beweren de callgirls dat het voor mij onmogelijk is om sneller te gaan zonder BGC TV....


je moet geen belgacom tv hebben hoor om een snellere internetverbinding te hebben. dat is dikke zever van die girls...


Maar je moet wel 50 eruo extra activeringskosten betalen als je reeds gewone ADSL GO klant bent. Dat is ook dikke zever van Belgacom.

Dit terwijl men dat als nieuwe klant, Belgacomtv klant en belgacom ADSL plus klant niet hoeft te doen. Van uitmelken gesproken en dikke zever van Belgacom.


Wacht tot 18 augustus en je moet er niets voor betalen (maar idd, het is niet echt proper).
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
stijn007
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 jul 2008, 12:25

Ik heb helemaal geen probleem om tot dan te wachten. Als het effectief waar is, dan zal ik zeer tevreden zijn. Maar ik hoop dat je begrijpt dat ik serieus begin te twijfelen.

Btw: Als je in Liedekerke woont, dan ken je misschien Lennik? Ik woon daar namelijk;-)

Bedankt voor de responsen.

Stijn
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

stijn007 schreef:
Btw: Als je in Liedekerke woont, dan ken je misschien Lennik? Ik woon daar namelijk;-)



LOL, wat denk je soms? Dat ik mijn huis nooit uitkom? Natuurlijk ken ik Lennik. ROFL.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”