ik heb een heel raar probleem met mijn internet verbinding.Zoals vele (zeker de mods) onder jullie weten surfte ik met twee adsl abbo's.Via skynet en via wanadoo dat ondertussen is overgenomen door tiscali.Omdat ik het geklungel van tiscali beu was (hun ftp server heeft 1 keertje gewerkt in twee jaar) heb ik dat abonnement opgezegd.Nu van de nacht van vrijdag op zaterdag (vorige week) had ik plots geen synchronisatie meer en dat icoontje van mijn speedtouch usb modem in de windows taakbalk bleef geel.Ik bel dus naar de BGC helpdesk (storingen) en die vrouw dat daar opnam.Heel vriendelijke en hulpzame vrouw wist mij te vertellen dat er geen adsl meer aanwezig was op mijn telefoonlijn bijgevolg kon zij mij ook niet helpen want ik moest bij de klantendienst zijn en die was gesloten want het was weekend.Diezelde zaterdagavond om ongeveer 21.30 heb ik weer synchronisatie raar maar waar.Zondagmorgen om 10.58 is de synchro dan weer weggevallen.De maandag belde ik naar de personeelsdienst van bgc blijkbaar heeft wanadoo bgc de opdracht gegeven om ALLE adsl van mijn telefoon te halen.Nu vraag ik mij af hoe dit mogelijk is ? ik ben toch de baas van men eigen telefoonlijn zeker ?? om een lang verhaal kort te maken bgc zou mij de vrijdag weer aansluiten maar vreemd genoeg ben ik nu weer verbonden ??Graag zou ik een reactie horen van de belgacom medewerkers.Ik zit met een aantal vragen die ik tot nogtoe niet beantwoord heb gekregen
- wat heeft wanadoo met skynet te maken (niks denk ik ma kom) ?
- hoe kom het dat ik kan surfen terwijl er geen adsl op mijn telefoonlijn is ?
- waarom duurt dat zolang eer een mens terug op het net aangesloten is (5 dagen is mij echt wel te lang hoor)?
ik heb het weekend en maandag zonder internet gezeten en ik vind dat dit niet kan belgacom.Voor s'lands grootste telecombedrijf had ik toch wel een betere service verwacht.Het zijn nu wel feestdagen & uitzonderlijke omstandigheden maar dat wil niet zeggen dat ge er moet mee uw klak naar gooien he
ik heb NOOIT gevraagd om skynet adsl van mijn telefoonlijn te halen so what the heck ?????? enne als je zelf in fout bent belgacom dan is het MINSTE wat je kan doen zorgen dat die klant zo snel mogelijk weer online is hiermee bedoel ik sneller as 5 dagen he ...
ik ga hier stoppen voor ik te onbeleefd wordt ....
Modbreak:
The Oddity
The Oddity