Hoi allemaal,,
Ik heb net mijn Dommel Homeconnect besteld bij TNS.be.
Ik heb daarna een mail gekregen met als titel: "Bevestiging van de order: Welcome by Tornado Network Services - Tom" In deze mail zitten al mijn gegevens, hoeveel het kost enz, je kent hem vast wel.
Nu is mijn vraag: Moet ik nu het geld storten op hun rekening of moet ik wachten op een volgende mail of zo ?
Mvg Tom
Bestelling Dommel Homeconnect bij TNS.be
TouchéTommyboy3 schreef:Omdat hier mensen zijn die het al gedaan hebben en die het gratis zeggen ?cloink schreef:Waarom vraag je dat in godsnaam op dit forum? Is het niet makkelijker om de winkel even op te bellen?

Geen Dommel hier, maar zou het ook wel graag willen weten daar ik van plan ben over te stappen naar dommel zodra cittyconnect hier (Maasmechelen) beschikbaar is (voor 31/12/08 ).
Dommel > rest van belgische ISP's
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik zie toch icoontjes om met KBC online enz te betalen? KBC online is quasi onmiddelijk uitgevoerd.frado schreef:dan kunnen ze toch onmogelijk 'verzenden binnen 48u' toepassen?
L-army schreef:Jup, het is de bedoeling dat je dit betaald van zodra je een rekeningnummer + bedrag + mededeling weet. Zo is dat trouwens bij de meeste webshops.
Ik wil even vragen of er aub iets meer ontopic kan gebleven worden op dit complete forum. Als je wilt shit-chatten kan je dat in duiventil.
Dit staat er in de mail, met daaronder mijn gegevens + de bestelling die ik geplaatst heb + algemene voorwaarden in het heel klein. Moet ik dan nog wachten op een volgende mail voor ik betaal ?Bevestiging van de order
* Tornado Network Services België
* Adres: Nieuwlandlaan 12 F
Zone B 635
* 3200 AARSCHOT
* Telefoon: + 32 (0)16 700220
* E-mailadres: [email protected]
* E-mail (bestellingen): [email protected]
* B.T.W. nummer: 445864062
* http://www.tns.be
* Fortis Bank 001-3353717-18
* IBAN BE50 0013 3537 1718 BIC GEBEBEBB
Welcome by Tornado Network Services
Bestelnummer: 11355
Datum: 03 Jul 08 - 10:27
Verzendmethode kiezen: Taxipost
Betalingswijze: Overschrijving per bank
Klik hier voor de status van uw order
Betalingsgegevens
Betalingswijze: Overschrijving per bank
Onze gegevens: Tornado Network Services
Nieuwlandlaan 12 F
3200 AARSCHOT
Fortis Bank 001-3353717-18
IBAN BE50 0013 3537 1718
BIC GEBABEBB
Lijkt me vrij duidelijk dat je genoeg hebt met de informatie die ze je nu verschaft hebben. Je hebt een ordernummer om in je omschrijving te zetten => Bestelnummer: 11355
Je hebt hun adres en je hebt hun bankrekening => Fortis Bank 001-3353717-18
Ik denk dat je hier voldoende moet mee weten om je betaling te kunnen doen.
mvg
Je hebt hun adres en je hebt hun bankrekening => Fortis Bank 001-3353717-18
Ik denk dat je hier voldoende moet mee weten om je betaling te kunnen doen.
mvg
Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt
Schrijf het gewoon maar over. Dit is de typische betalingsmail: je krijgt alle info. Nu moet je overschrijven, en dan zul je nog een mail krijgen als't verzonden is (normaal gezien).Tommyboy3 schreef:Dankjewel voor je hulp. Denkt de rest hier ook zo over ?
Is er niemand die zijn Homeconnect set bij Tornado heeft gekocht ?
Hoi Tom,
Heb mijn HomeConnect box bij TNS besteld.
Ik heb hetzelde mailtje van hen gehad maar had wel voor Betalen bij Afhalen gekozen.
Een uur opgegeven en die man heeft mij een beleefd mailtje terug gedaan om een andere afspraak te maken omdat dat uur hem niet schikte. Ben hem dan gisteren gaan halen. En alles prima in orde.
Het hangt er natuurlijk allemaal vanaf hoe ver je van Aarschot woont maar ik vond het wat zonde om er 10€ verzendkosten aan weg te smijten.
Anders moet je hem toch maar even bellen ... best vriendelike mijnheer.
Groeten,
Stumpy
Heb mijn HomeConnect box bij TNS besteld.
Ik heb hetzelde mailtje van hen gehad maar had wel voor Betalen bij Afhalen gekozen.
Een uur opgegeven en die man heeft mij een beleefd mailtje terug gedaan om een andere afspraak te maken omdat dat uur hem niet schikte. Ben hem dan gisteren gaan halen. En alles prima in orde.
Het hangt er natuurlijk allemaal vanaf hoe ver je van Aarschot woont maar ik vond het wat zonde om er 10€ verzendkosten aan weg te smijten.
Anders moet je hem toch maar even bellen ... best vriendelike mijnheer.
Groeten,
Stumpy
-
- Premium Member
- Berichten: 719
- Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
Inderdaad .. vriendelijke mensen bij tornado netwerk services !!
Hoewel ik al een beetje ervaring heb met webwinkels had ik in het begin ook wel vragen over hoe alles in zijn werk gaat daar (bestellen- betalen enz)
Maestro functie werkte niet (ik dacht dat dit betalen was met bancontact ,want dat gaat tegenwoordig ook online ism met bepaalde banken)
Dan maar betaling bij afhaling na afspraak gekozen.... (en had dus eigenlijk 2 orders lopen)
teruggemaild dat enkel de laatste order dient uitgevoert te worden . en hoewel ik de status van bestelling niet meer kon nagaan van mijn eerste order .. geen mailtje terug.
Aangezien ik niet goed begreep of ik nu moest wachten op een afspraak (mailtje terug) voor die afhaling .. heb ik zelf gebeld ..
En heel vriendelijke mensen daar dus!! mijn bestelling stond klaar.. afhalen kan trouwens elke werkdag tot 17:00 u .. maar die info vond k niet op hun website ...
Hoewel ik al een beetje ervaring heb met webwinkels had ik in het begin ook wel vragen over hoe alles in zijn werk gaat daar (bestellen- betalen enz)
Maestro functie werkte niet (ik dacht dat dit betalen was met bancontact ,want dat gaat tegenwoordig ook online ism met bepaalde banken)
Dan maar betaling bij afhaling na afspraak gekozen.... (en had dus eigenlijk 2 orders lopen)
teruggemaild dat enkel de laatste order dient uitgevoert te worden . en hoewel ik de status van bestelling niet meer kon nagaan van mijn eerste order .. geen mailtje terug.
Aangezien ik niet goed begreep of ik nu moest wachten op een afspraak (mailtje terug) voor die afhaling .. heb ik zelf gebeld ..
En heel vriendelijke mensen daar dus!! mijn bestelling stond klaar.. afhalen kan trouwens elke werkdag tot 17:00 u .. maar die info vond k niet op hun website ...
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
-
- Plus Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
10 euro voor de levering ?
Bij Belgacom onder andere is dat gratis !

Inderdaad,, bij Belgacom zit die prijs ergens anders in verrekend.Matthias_VL schreef:10 euro voor de levering ?Bij Belgacom onder andere is dat gratis !
En wat zit jij nu te antwoorden. Het gaat hier over TNS en jij begint weer over die stomme Belgacom

Ik heb eergisteren een mail gestuurd naar TNS, de volgende dag om 10u had ik al een mail terug met daarin alle informatie. Ik heb toen direct het geld overgeschreven met als mededeling de bestelnummer. Ik ben eens benieuwd hoe het nu verder gaat.
Zeg Matthias_VL, er is een reden waarom zoveel mensen tegen bgc zijn. Als jij voelt dat het je plicht is om bgc te beschermen en wraak te nemen mij niet gelaten. Maar doe het op zen minst of een manier waar je niet telkens voor aap staat
.
